معرفی بهترین برند ها برای خرید فلش مموری در بازار

فلش مموری ها جزئی جدانشدنی از زندگی روزمره ما هستند و می توان گفت که همه ما به نحوی برای انتقال داده های مختلف مورد نیازمان به این حافظه های کوچک و قابل حمل نیاز داریم. در گذشته همه ما بهترین برند برای خرید فلش مموری را با یک پرس و جو ساده یا سرچ کردن در گوگل پیدا می کردیم، اما در حال حاضر با وجود تنوع برندها، انتخاب کمی سخت تر شده است و نیاز به تحقیق بیشتری وجود دارد.

مقاله پیش رو به همین دلیل تنظیم شده تا تعدادی از بهترین برند برای خرید فلش مموری را با ذکر ویژگی های برجسته هر کمپانی به شما معرفی نماید تا مقایسه آنها برایتان آسان تر شود، بنابراین اگر قصد خرید فلش را دارید از شما خوانندگان دعوت می کنیم که تا انتها این مقایسه و بررسی همراه ما باشید.

معرفی بهترین برند های فلش مموری بازار

در این بخش بهترین برند ها برای خرید فلش مموری را معرفی خواهیم کرد. علت انتخاب این فلش مموری ها و معیارهایی را که برای گزینش آنها در نظر گرفته ایم مواردی اعم از کیفیت ساخت و متریال به کار رفته، داشتن گارانتی معتبر در ایران، استفاده از فناوری های روز، قیمت مقرون به صرفه و ارزش خرید بالا و… می باشد. برندهایی که در ادامه بررسی خواهند شد شامل تیم گروپ (TeamGroup)، کینگستون (Kingston)، سیلیکون پاور (Silicon Power)، ای دیتا (ADATA)، اچ پی (HP) و سن دیسک (Sandisk) می باشند که به دلیل کیفیت و محبوبت شان در بازار، عموما برای خرید فلش عمده نیز مناسب اند.

فلش مموری کینگستون

 

بهترین برند فلش مموری

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از داده های بسیار مهم خود در فلش مموری نگهداری می کنند و بارها با این نصیحت دوستانه اطرافیان مواجه شده اید که فلش انتخاب خوبی برای نگهداری از فایل های مهم نیست باید، بگوییم که فلش های کینگستون دلیلی محکم برای رد این ادعا هستند. برخی از فلش های کینگستون به منظور محافظت از داده ها، آنها را به صورت خودکار پشتیبان گیری می کنند و همچنین با وجود امکان رمزگذاری سخت افزاری، دسترسی سایر افراد به داده های با اهمیت تان امکان پذیر نخواهد بود.

فلش مموری های کینگستون با وجود پشتیبانی از جدیدترین کلاس های سرعت USB 3.0 در انتقال سریع اطلاعات موفق بوده و با وجود طراحی شدن در ظرفیت ها و ظواهر مختلف سلیقه های متفاوت کاربران را پوشش می دهند.

فلش مموری سن دیسک

شنیدن نام برند SanDisk شاید برای خیلی از ما نوستالژیک باشد چرا که سابقه حضور طولانی مدتی در بازار جهانی دارد و در گذشته که تنوع برند فلش مموری ها کم تر بود در اغلب فروشگاه ها اسم این برند به چشم می خورد. خوشبختانه این برند توانست با استفاده از تکنولوژی های روز همچنان محبوبیت خود را حفظ کند. فلش های سن دیسک در برابر تغییرات دما، ضربه و آب مقاوم اند و با وجود رابط پر سرعت USB نسخه 3 به بالا انتقال فایل های حجیم را با کمترین سرعت به انجام می رسانند. همچنین به صورت کلی بسیاری از افراد فلش های سن دیسک را با اعتماد بیشتری نسبت به سایر برندها تهیه می کنند.

فلش مموری سیلیکون پاور

تنوع نسبتا زیاد در طراحی ظاهری فلش مموری های سیلیکون پاور، استفاده از رابط پرسرعت نسل سوم USB، ارائه ظرفیت های بالا نظیر 1 ترابایت، سرعت خواندن و نوشتن فوق العاده، ارائه نرم افزار SP Widget جهت مدیریت فایل ها و رمزگذاری و… از جمله عواملی است که سبب شده در لیست بهترین برند برای خرید فلش مموری، نام سیلیکون پاور نیز بدرخشد. از طرف دیگر فلش های سیلیکون پاور توسط شرکت داده پرداز رایانه متین گارانتی می شوند که جزء شرکت های معتبر و پاسخگو در این زمینه به شمار می رود.

فلش مموری ای دیتا

 

بهترین برند فلش مموری

فلش مموری های ای دیتا در ظرفیت های مختلفی عرضه شده اند که انتخاب را برای کاربران آسان تر می کند. متریال ساخت فلش های این برند نیز پلاستیک با کیفیت یا فلز است. طراحی فلش مموری ها ساده و در عین حال زیبا می باشد و این فلش ها در انواع مختلفی به صورت بدون درب، کشویی و درب دار طراحی می شوند که می توانید طبق سلیقه خود مدلی را برگزینید که استفاده از آن برایتان آسان تر است.

در حال حاضر اغلب فلش های Adata در مدل های جدید دارای رابط USB3.2 هستند، استفاده از این رابط بر سرعت انتقال اطلاعات می افزاید اما در این حالت قیمتشان کمی بیشتر است. در این صورت اگر خرید فلش مموری برند ای دیتا ملاک اصلی شماست می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که دارای رابط USB 2.0 هستند. گارانتی پشتیبانی کننده فلش مموری ای دیتا شرکت آونگ است که از سابقه خوبی برخوردار می باشد.

فلش مموری اچ پی

اچ پی به عنوان یک از بهترین برند ها برای خرید فلش مموری با تولید حافظه هایی که دارای ویژگی هایی نظیر رابط پرسرعت، طراحی ظاهری کاربر پسند، مقاومت در برابر عواملی نظیر شوک، ضربه و… توانست بازار جهانی را تصاحب کند. از طرفی دیگر فلش های Hp جزء خوش قیمت های بازار نیز محسوب می شوند و تنوع قیمتی بسیار بالایی به همراه تنوع در طرح و رنگ را دارند که به همین دلیل می تواند سلیقه های مختلف را به خود جذب کند.

فلش مموری تیم گروپ

فلش های تیم گروپ از متریالی نظیر مواد بازیافتی دوست دار محیط زیست، پلاستیک، فلز و یا ترکیبی از موارد نام برده شده ساخته می شوند. فلش های TeamGroup در برابر عواملی نظیر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم نیز هستند. برخی از مدل های تولید شده توسط تیم گروپ دارای نورپردازی نیز بوده و حتی به صورت اختصاصی برای امور گیمینگ طراحی شده اند. داشتن رابط اتصال نسل جدید USB 3.2 Gen2، سرعت بالا در انتقال اطلاعات، طراحی کاربردی در مدل های کشویی، مینی، ارائه شدن با گارانتی معتبر IPM و… از جمله دلایلی است که سبب شده تیم گروپ در لیست بهترین برند برای خرید فلش مموری جای بگیرد.

آیا فلش مموری های برندهای کمتر شناخته شده ارزش خرید دارند؟

 

بهترین برندها برای خرید فلش در بازار

برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند که به علت خوش قیمت بودن و نیز در کنار آن داشتن گارانتی، توسط برخی از فروشندگان به عنوان بهترین برند برای خرید فلش مموری معرفی می شوند. اما باید بگوییم که اگر قصد نگهداری از اطلاعات مهمی را دارید خرید فلش مموری برندهای متفرقه به علت مواردی نظیر کیفیت ساخت متوسط، سرعت پایین در انتقال داده، سوختن ناگهانی و حذف شدن اطلاعات و… نسبت به برندهای مطرح تر، توصیه نمی شود. اما اگر از فلش تنها جهت متصل کردن به ضبط خودرو یا جا به جایی اطلاعات کم اهمیت استفاده می کنید، خرید فلش از برندهای متفرقه ارزان نیز می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

نتیجه گیری

در مطلبی که در ارتباط با بهترین برند برای خرید فلش مموری به نگارش درآمد به معرفی 6 کمپانی معتبر در این زمینه پرداختیم و وِیژگی های برجسته ای که هر برند در تولید فلش مموری های خود به کار می گیرد را نام بردیم. امیدواریم خواندن این مطلب جهت آشنایی با این برندها و در نتیجه خرید فلش مموری با کیفیت برای شما خوانندگان همراه، مفید واقع شود.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *