سفارش کانتنت تولید محتوا با قیمت ارزان

تولید محتوا

ایجاد محتوا می تواند طیف گسترده ای از فعالیت ها را شامل شود ، از کسانی که قرن ها پیش این نسخه را نوشتند گرفته تا کسانی که با ارسال ، ارسال و زندگی در اینستاگرام محتوا ایجاد می کنند. همه در حال تولید محتوا هستند.

اما جدای از این معنای گسترده و عمومی ، کار تولید محتوای امروز معنای خاصی دارد: تولید محتوای الکترونیکی که به عنوان اصل جدا ناشدنی از سئو سایت می باشد. تاثیر تولید محتوا در رشد کسب و کار بسیار بالا رفته و توانسته بیشترین اثرگذاری را بر فروش ایفا کند.

حتی امروز تحت عنوان یک آژانس تولید محتوا یا یک شرکت تولید محتوا ، تولید محتوا فراتر از فعالیت های فردی است و با انجام این کار تخصصی ، هزینه تولید محتوا کاهش می یابد و کار انجام می شود.

ایده برای سفارش تولید محتوا

چه نوع محتوایی باید ایجاد کنم؟ این بدان معنی است که مشتریان خود را بشناسید ، نیازهای آنها را بشناسید و محتوایی ایجاد کنید که پاسخگوی این نیازها باشد.

اما در واقعیت ، ما می دانیم که چالش های تولید محتوا پیچیده تر هستند. به عنوان مثال ، اگر به طور منظم محتوا ایجاد کنید ، ممکن است روزها یا هفته ها از آن اطلاع نداشته باشید و یافتن موضوعی که می خواهید برای آن محتوا ایجاد کنید ، یک چالش است. یا با تعریف نویسنده ، گرفتار بلوک نویسنده می شوید (گویی ذهن شما در جایی گیر نیفتاده است).

برای افرادی که به تولید محتوا نیاز دارند و از اصول SEO محتوا اطلاع ندارند ، سفارش تولید محتوا بهترین راه حل است. اگرچه نویسنده در محتوایی که می نویسد تخصص کامل دارد ، نمی تواند محتوای SEO تولید کند. این امر مستلزم آشنایی ، تجربه و تخصص با اصول سئو است که می توان با تجربه زیادی به دست آورد. علاوه بر جذابیت ، هدفمند بودن ، تخصصی و حرفه ای بودن محتوا ، آنها باید از اصول SEO پیروی کنند تا توسط Google مفید شناخته شوند تا در نتایج Google رتبه خوبی کسب کنند.

هنگام سفارش تولید محتوا ، اگر مفهوم خاصی در ذهن دارید ، به عنوان مثال یک صفحه محصول ، دسته ، مقاله یا …. شما باید قبل از سفارش محتوایی که منجر به فروش می شود ، به تولید کننده اطلاع دهید.

هزینه تولید محتوا

یکی از مهمترین موارد هنگام سفارش تولید محتوا ، تعرفه تولید محتوا است که باید متناسب با بودجه تعریف شود ، در ژوئیه 1400 ، هزینه تولید محتوا در ایران از 50 تومان تا 200 تومان کلمه است. این تفاوت به تهیه کننده ، نویسنده و متخصص موضوع شما بستگی دارد. به طور کلی ، تولید محتوای متنی برای محصولات و فروشگاه های آنلاین کمتر از مقالات است.

با این حال ، هزینه تولید محتوای متنی به سایت مشتری بستگی دارد ، سایت های تولید محتوا اغلب نویسندگان مختلفی دارند و می توانند با بودجه شما از نویسندگان ارزان تر استفاده کنند. با این حال ، توصیه من همیشه با کیفیت است زیرا محتوای تولید شده سال ها در ذهن شما باقی می ماند و اگر کیفیت خوبی داشته باشد ، ماه ها و سال ها در Google رتبه بالایی خواهد داشت و مخاطبان زیادی را به سایت شما وارد می کند.

اگر می خواهید تولید محتوا را از سایت تولید محتوا سفارش دهید ، می توانید هزینه تولید محتوای متنی را در این سایت اینجا ببینید.

اگر می خواهید محتوای ارزان سفارش دهید ، می توانید نویسندگان آماتور را استخدام کنید و با آموزش اصول SEO ، مطالب ارزان برای سایت خود تهیه کنید. با این حال ، برخورد با نویسندگان آماتور تا حدودی دشوار و وقت گیر است. با این حال ، محتوای ارزان قیمت به دلیل کیفیت پایین احتمالاً ارزش افزوده ای برای شما نخواهد داشت و رتبه خوبی نخواهد داشت. اگر قصد دارید محتوا را ارزان سفارش دهید ، سعی کنید قبل از استخدام با افراد باتجربه مشورت کنید و نویسندگان را ارزیابی کنید تا محتوای با کیفیت مورد نظر خود را داشته باشید.

 

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *