فروش کسب و کار خودتان را تضمین کنید

تا همین چند سال پیش  ، هیچ کسب و کار و شغلی نمی توانست تبلیغات خود را در قالب اس ام اس به جمع زیادی از افراد ارسال کند . در آن زمان شما به عنوان مدیر یک کسب و کار ، فقط می توانستید با گوشی خود به تعداد محدودی از افراد پیام های تبلیغاتی یا  اطلاع رسانی با مناسبتی ارسال کنید . محدودیت زیادی در آن زمان و با آن روش وجود داشت و افراد نمی توانستند بازخورد مناسبی را از ارسال پیامک های خودشان با شماره شخصی و تلفن همراه شخصی داشته باشند . پس از این دوران با وجود آمدن زیر ساخت و بستر ارسال های انبوه اس ام اس ، انقلابی بزرگ در این صنعت رخ داد و افراد توانستند ، برند و کسب و کار خود را بصورت متن به افراد بی شماری معرفی نمایند که این زیر ساخت باعث بوجود آمدن پنل پیامک شد و این قضیه روز به روز برای افراد مهمتر شد که پنل پیامکی کمیاب پیامک جزو ضرورات ابتدایی شغل و کسب و کار آن ها می باشد . 

فروش کسب و کار

 

استفاده صحیح و موثر از پنل پیامک ارسال اس ام اس 

فقط درصد کمی از مشاغل توانستند در ابتدای وجود آمدن پنل های ارسال اس ام اس ،  استفاده درست و موثر از این ابزار را داشته باشند . برخی افراد فقط  به دنبال ارسال تعداد بیشتری از پیامک های تبلیغاتی بودند  ، اما برخی  دیگر با استفاده درست از امکانات پنل اس ام اس ، توانستند در مدت زمان کمی  ، اثری از کسب و کار خود در تلفن همراه افراد داشته باشند . این هنر این مشاغل بود که رسالت شغلی خود  و هویت شغلی خود را توسط متنی مختصر و مفید و در قالب یک پیامک بتوانند به سرعت به تعداد زیادی از افراد ارسال کنند . 
البته ناگفته نماند که استفاده درست از پنل های ارسال انبوه اس ام اس ، علاوه بر شناخت  درست از امکانات پنل ،  نیازمند آگاهی آن کسب و کار از دنیای تبلیغات هم بود . برخی شرکت های سرویس دهنده در زمینه پنل اس ام اس ، توانستند با مشاوره خوبی که به مشاغل ارائه کردند ، بتوانند بهترین بازدهی را در سریع ترین زمان برای این مشاغل بدست آورند . به عنوان مثال نوشتن یک متن پیامک خوب برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی مثل کمیاب پیامک ، مستلزم تخصص فرد در زمینه تبلیغ نویسی می باشد . اما برخی مشاغل با عدم وجود مشاوره درست و استفاده غیر معمول از پنل های اس ام اس ، نتوانستند بازخورد مناسبی را بدست آورند . 

https://kamyabsms.ir/smsdevice/

 

فروش کسب و کار

ابزارهای یک پنل ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی :

قطعا بیشتر مشاغل در شهرهای مختلف حداقل یک مرتبه اسمی از پنل های ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی شنیده اند . تمام این پنل ها ، دارای یک سری قابلیت های مشابه و عمومی هستند و  اختلاف این پنل ها  ، تنها در برخی قابلیت های منحصر به فرد است که شرکت های سرویس دهنده پنل پیامک ، توانسته اند با ایجاد این قابلیت های منحصر به فرد ، وجه تمایزی بین خود و مابقی رقبا در این صنعت داشته باشند . 

به عنوان مثال در همان روزهای ابتدایی تولید پنل های پیامکی ، برخی شرکت ها به سرعت توانستند قابلیت ارسال اس ام اس منطقه ای و کد پستی ، ارسال به بانک اطلاعات مشاغل کشور را راه اندازی کنند  تا یک کسب و کار بتواند ، برند و بیزینس خود را به ساکنین در یک منطقه خاص ارسال نماید . مثلا شما فرض کنید یک کسب و کار بخواهد ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی در اصفهان ، داشته باشد . برخی از این شرکت ها در همان ابتدا توسط ارتباطی که با اپراتورهای پیامک همراه اول و ایرانسل داشتند توانستند  مشاغل  را در این امر ضروری تبلیغاتی که بسیار میتوانست در زمینه تبلیغات جغرافیایی به آن ها  کمک کند ، مشاوره  و هدایت نمایند .

https://kamyabsms.ir/freesmspanel/

 

فروش کسب و کار

تاثیر متن پیامک در ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی 

در ابتدایی‌ترین مرحله باید گفت که خلاقیت لازمه‌ی شروع نوشتن متن پیامک تبلیغاتی موثر است و افراد خلاق در این زمینه موفق‌تر هستند . برای یادگیری اصول نوشتن یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار نیازی به یادگیری هزاران اصل و نکته نیست که چه بسا ممکن است با مطالعه آن‌ها گیج شوید و حتی دانسته‌های خود را در این زمینه فراموش کنید. به همین سبب باید عنوان کرد که اصول نوشتن یک متن تبلیغاتی به دو عامل بسیار مهم وابسته است . اصول نگارشی پیامک و اصول محتوای پیامک .  
در رابطه با اصول نگارشی ، شما باید سعی کنید متن اس ام اس انبوه تبلیغاتی خود را مختصر و مفید بنویسید چون مخاطبان اغلب علاقه ای به خواندن متن های طولانی ندارند . پیشنهاد شده است تا حد امکان متن تبلیغاتی که قرار است شما به وسیله پنل ارسال پیامک انبوه ، به مخاطبان ارسال نمایید  کمتر از 2 بخش باشد . مستحضرید که هر بخش شامل 70 کارکتر است و هر چه متن پیام طولانی تر شود نرخ دیده شدن و خوانده شدن آن توسط گیرندگان کاهش پیدا می کند . 
در متن پیامک انبوه تبلیغاتی ، شما باید دقیقا هدف اصلی خود را بیان کنید . کلمات پیچیده و تخصصی اصلا در متن های پیامک تاثیر مثبت ندارد . باید سعی کنید در متن پیامک تبلیغاتی خود با مخاطب صمیمی شوید و متن شما شبیه نامه اداری رسمی نباشد . گاهی اوقات شما می توانید در کمال ادب اندکی لحن متن تبلیغ خود را صمیمی کنید. البته باید توجه کنید که افراط در این زمینه پیشنهاد نمی‌شود‌ . 

در رابطه با اصول محتوایی پیامک نیز باید پیامک تبلیغاتی خود را با شروعی جذاب بنویسید . سعی کنید راهی مناسب و سریع را برای مخاطب خود فراهم نمایید تا بتواند به سرعت با شما در ارتباط باشد . حتما این مورد را در نظر داشته باشید که نسبت به مفید بودن متن پیامک تبلیغاتی  برای مخاطب قبل از ارسال اس ام اس خود  مطمئن شوید،چرا که اگر یک پیامک بی‌فایده و بدرد نخور باشد ،  نه تنها بر مخاطب تاثیری مثبت نخواهد گذاشت چه بسا به او حسی منفی القا کند.
مشاوران ما در شرکت رایسان ، آماده مشاوره های تخصصی در این زمینه می باشند تا شما بتوانید بهترین بازدهی را از خرید یک پنل ارسال اس ام اس داشته باشید . 

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *