عینک کامپیوتری ضد انعکاس

نوری که در طیف آبی در طیف بینایی ظاهر می شود، نور آبی نامیده می شود. منابع نور آبی اطراف ما به خورشید محدود نمی شود، بلکه لامپ های فلورسنت و LED، صفحه نمایش کامپیوتر و لپ تاپ، صفحه نمایش گوشی و … منابع غیر طبیعی نور آبی هستند.

محققان سلامت می گویند که نور آبی به دلیل محتوای انرژی بالا دارای فواید و فواید سلامتی است. بهبود شرایط پوستی و کمک به رفع افسردگی فصلی از فواید نفخ برای بدن است. با این حال، نور آبی بیش از حد می تواند به بافت چشم آسیب برساند.

عینک کامپیوتری ضد انعکاس

اگرچه چشم می تواند 99 درصد نور فرابنفش را خنثی کند، فیلتر چشم 100 درصد در برابر نور آبی کار نمی کند و مقداری از نور آبی به شبکیه می رسد. اگر بیش از حد در معرض نور آبی قرار بگیرید، سلول های حساس به نور در شبکیه چشم آسیب می بینند. آسیب های چشمی ناشی از نور آبی علائم خود را با قرمزی چشم، تاری دید، سردرد، مشکل در تمرکز و غیره نشان می دهد. شایع ترین آسیب زبان آبی، خستگی چشم است. خستگی چشم اثربخشی یادگیری را کاهش می دهد و بر یادگیری مغز تاثیر می گذارد.

آیا در مورد زردی چیزی شنیده اید؟ نام دیگر این اختلال چشمی دژنراسیون ماکولا است و علائم آن اختلال در دید و تاری دید است. با پیشرفت دژنراسیون ماکولا، لکه های تیره در مرکز بینایی ایجاد می شود و این مشکل به مرور زمان بدتر می شود. محققان می گویند زبان آبی یکی از علل این بیماری است.

هر آنچه که باید در مورد عینک برای کار با تلفن همراه و کامپیوتر بدانید

اگر دائماً از تلفن، تبلت، لپ‌تاپ و سیستم کامپیوتری خود استفاده می‌کنید یا مدام تلویزیون تماشا می‌کنید، بیشتر از دیگران در معرض آسیب چشم هستید. با این حال، اگر سلامت چشم مهم است، توصیه می کنیم از فیلتر نور آبی استفاده کنید. با این فیلترها مقدار قابل توجهی از نور آبی در مسیر چشم فیلتر می شود.

عینک کامپیوتر یکی از لوازم جانبی است که نور آبی را فیلتر می کند. شیشه ای که در این عینک می بینید ضد نور آبی است و مانع عبور نور آبی به چشم خواهد شد.

هدف از طراحی عینک برای گوشی و کامپیوتر بهینه سازی دید هنگام کار با سیستم های کامپیوتری است. این عینک باعث کاهش تابش خیره کننده و به حداکثر رساندن دید از طریق عدسی ها می شود.

انواع عینک برای کار با گوشی و کامپیوتر

تولید کنندگان عینک های ریفلاکس کامپیوتری از یک لایه محافظ قوی برای ساخت عینک های محافظ چشم استفاده کرده اند. این لایه به عنوان یک مانع در برابر ورود نور مضر خورشید عمل می کند. در زیر انواع عینک برای کار با کامپیوتر آورده شده است.

  • عینک بلوکی: این مدل عینک یکی از ابتدایی ترین مدل های عینک محافظ چشم است که نسبت به مدل های دیگر از قیمت پایین تری برخوردار بوده و مطمئناً عملکرد بدتری نسبت به آن ها دارد.
  • عینک بلوتوث: لنزهای این عینک توسط برند زایس طراحی و به بازار عرضه شده است. این شیشه ها برای بازه 4- تا 6+ مناسب بوده و روکش آن برای آستیگماتیسم 3 می باشد.
  • عینک کنترل آبی: عدسی این عینک با نسبت تراکم 1.50 طراحی شده است. مقاومت شیشه های کنترل آبی در برابر خط و خش تا 5 برابر بیشتر از عینک های مشابه است. با این عینک چشم های آستیگماتیسم از 0 تا 3 و درجات چشم ها از 5- تا +5+ پوشانده می شود.

شیشه های کنترل بلوک با استفاده از تکنولوژی های مختلفی تولید می شوند و بنابراین با مدل بلوک تفاوت زیادی دارند. BlueControl با عملکرد هوشمند خود تنها بخشی از نور آبی را که برای بدن مضر است فیلتر می کند. در خاتمه این توضیح باید فواید لذت بردن از نور آبی را تکرار کنیم و بگوییم که عینک ایده آل باید بتواند پرتوهای مضر و مفید را تشخیص دهد و فقط قسمت مضر را فیلتر کند. شیشه های بلوکی چنین امکانی را ندارند و چون شیشه های کنترلی آبی تکنولوژی جدیدتر و پیشرفته تری در تولید دارند در این صورت بر شیشه های بلوک برتری دارند.

اگر بخواهیم از نظر شفافیت به این سه مدل عینک نگاه کنیم باید بگوییم که شیشه های کنترلی آبی وضوح بهتری نسبت به بلوک ها دارند و چون رنگ لنز آنها زرد نیست مصرف کنندگان بهتر است این عینک را خریداری کنند.

چه کسانی باید از عینک کامپیوتری ضد انعکاس استفاده کنند؟

اگر برنامه نویسی هستید که مدام پشت میز کامپیوتر می نشینید یا به عنوان یک گیمر که همیشه با گوشی و تبلت خود بازی می کند و می خواهید عینک کامپیوتری ارزان قیمت بخرید، باید از اقدام شما استقبال کرد. این انتخاب بهترین تصمیم شما خواهد بود. البته ما به بازاریابان بازار مالی و همچنین طراحان گرافیک و تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی توصیه می کنیم و خلاصه کسانی که زیاد از کامپیوتر استفاده می کنند حتما خرید کنند. عینک برای کار با گوشی و کامپیوتر جدی بگیر. این یک گام مثبت برای محافظت از سلامت چشم آنها خواهد بود.

عینک کامپیوتری ضد انعکاس

معرفی انواع لنزهای کنترل بلوک

لنزها به عنوان مهمترین بخش در طراحی عینک دارای انواع مختلفی هستند. این روزها شرکت های بزرگی شروع به طراحی و ساخت لنزهای درجه یک کرده اند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

انواع لنزهای کنترل بلوک:

  • لنز کنترل آبی هویا ژاپن: می دانیم که شرکت هویا به عنوان یک شرکت پیشرو ژاپنی بهترین لنزها را تولید و به بازار عرضه می کند. لنز کنترل آبی هویا ژاپن در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد و کیفیت بینایی باورنکردنی دارد. این لنز در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و می توان از آن در عینک آفتابی و عینک طبی استفاده کرد.
  • لنز هلندی Maxi Blue Control: لنز ماکسی یکی از محصولاتی است که با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می رسد. ماکسی این برند موفق ژاپنی دارای 1 سال گارانتی لنز کنترل آبی می باشد. خرید این عینک مجهز به این لنز برای کسانی که دائماً جلوی تلویزیون یا صفحه نمایش کامپیوتر هستند، توصیه می شود. این شرکت برای کسانی که بینایی ضعیفی ندارند و می خواهند عینک گوشی و کامپیوتر بخرند، لنز بی معنی طراحی کرده است.
  • لنز کنترل هویا بلو: این لنز یکی از سبک ترین لنزهای موجود در بازار است که برای ساخت بهترین عینک محافظ چشم استفاده می شود. این لنز محدوده 5- تا 4.5+ و آستیگماتیسم از 0 تا 3 را پوشش می دهد.

این لنزهای باکیفیت عملکرد قابل قبولی را به عینک گوشی و کامپیوتر خواهد داد. عینک کامپیوتر شیائومی یکی از بهترین مدل های عینک محافظ چشم است و انتظارات مشتری را به طور کامل برآورده خواهد کرد. طراحی ساده عینک شیائومی یکی از ویژگی های مهم آن است. این عینک وزن کمی دارد و می توان آن را بدون کوچکترین فشاری روی بینی قرار داد. لنت شیشه ای بلوک شیائومی از سیلیکون ساخته شده است.

چرا عینک آبی بخریم؟

عینک بلوک شیائومی اگرچه دارای مزایای ویژه ای است، اما نسبت به عینک های آبی کنترلی در محافظت از چشم ها موثر نخواهد بود. لنز عینک بلوک شیائومی صفحه نمایش را کمی زرد نشان می دهد و نمی توان انتظار کیفیت بصری فوق العاده ای داشت. این در حالی است که عینک های کنترلی آبی وضوح فوق العاده ای را در هر زمانی از روز به کاربران ارائه خواهند کرد.

بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند عینک های بلوک شیائومی را بخرند زیرا ارزان تر هستند. لطفا دست خود را حفظ کنید و کیفیت را فدای قیمت نکنید! با خرید عینک آبی و استفاده از آن در قالب عینک محافظ چشم کامپیوتری حتما از انتخاب خود پشیمان نشوید.

بهترین عینک برای کامپیوتر و گوشی را از کجا تهیه کنیم؟

یکی از بهترین مراکزی که امروزه نمونه های درجه یک عینک گوشی و کامپیوتر را ارائه می دهد، سایت آبی برای خداحافظی f می توانید بهترین عینک کامپیوتر را از این سایت سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی تهیه کنید.

فرقی نمی کند در کدام شهر و استان زندگی می کنید و می خواهید عینک مورد نظر را سفارش دهید; زیرا نمایندگی های فعال در سایت آبی بای ارسال سریع کالا به سراسر کشور را در دستور کار قرار داده اند. از خدمات این مجموعه نیز می توان به ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد انواع عینک های محافظ چشم اشاره کرد. اکنون می توانید با این سایت تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *