دوچرخه سواری برای قلب – در روزهای بیماری کرونر قلب

دوچرخه-سواری-برای-قلب-–-در-روزهای-بیماری-کرونر-قلب
دوچرخه سواری راهی عالی برای لذت بردن از فضای باز است. در اینجا امضا شده بالای Hafnarfjörður ایستاده و برای قلب سوار می شود.
این اوقات عجیب و غریبی است که ما در آن زندگی می کنیم و زندگی مردم در سراسر جهان زیر و رو شده است. ویروس کرونر یا Covid – 19 زندگی میلیونها نفر را در سراسر جهان تغییر داده است و مطمئناً ما در ایسلند از آن در امان نمانده ایم .

فعالیتهای بیرون از خانه احتمالاً به ندرت مهمتر از زمان اپیدمی بوده است که رعایت محدودیتها و محدودیتهای مسافت قوانین زندگی است.

بسیاری از کسانی که به گروه های آسیب پذیر تعلق دارند ، به قرنطینه خود تحمیل شده بازگشتند ، از جمله آنها که بیماری قلبی عروقی دارند. با این حال ، یافتن راهی برای انجام فعالیت های بیرونی مهم است زیرا این کار را می توان به تنهایی یا با خانواده نزدیک انجام داد. فضای باز برای همه ما مهم است و نه بیشتر برای کسانی که برای سالم ماندن و سپس شاید از نظر بهداشت روانی باید کمی استراحت کنند. این زمان ها زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد و هر کس باید راه خود را پیدا کند و پیاده روی یک امر کلاسیک است ، اما از آنجا که من از طرفداران زیادی در دوچرخه سواری هستم ، فکر می کنم این یک روش عالی برای گذراندن وقت در خارج از منزل باشد

دوچرخه سواری برای قلب

طی چند هفته گذشته من برای قلبم سوار دوچرخه برقی Cube شده ام و فکر می کنم عالی است. هوا بسیار خوب و در واقع به همان اندازه ای است که می توان آن را با زمان سال مقایسه کرد ، حتی اگر چند روز گذشته فقط باد داشته باشد. این درست است که می گویم مهارت های دوچرخه سواری من برای من تعجب آور بوده است. اولاً به این دلیل که من در اوایل ماه نوامبر هنوز در حال دوچرخه سواری هستم و چون هوا و شرایط اجازه می دهد مشتاقانه منتظر دوچرخه سواری هستم. ثانیا ، من فعالیت های خوب در فضای باز و اکسیژن زیادی در بدن خود پیدا می کنم و همیشه چیزهای جدید و سرگرم کننده ای می بینم.

دوچرخه سواری باعث شده است که احساس قوت و تعادل بیشتری داشته باشم. با توجه به اینکه هفده سال توانسته ام کارهای کمی انجام دهم ، دوچرخه برقی نعمت بزرگی است و من بسیار سپاسگزارم که فرصتی برای تجربه امکاناتی که دوچرخه به من می دهد ، دارم.

من نمی دانم که خلق و خوی من نیز به گونه ای بهبود یافته است که روحیه من سبک تر است و اجازه نمی دهم چیزهای خارجی بر من تأثیر بگذارد همانطور که در غیر این صورت احتمالاً داشته فکر می کنم تفکر من واضح تر است و کیفیت زندگی من با دوچرخه سواری بسیار بهتر شده است.

در طول سفرهایم به شهر ، شهر را از منظر دیگری دیده ام که از آن لذت برده ام. به طور کلی ، من فکر می کنم مردم در ترافیک حسن نیت ارائه می دهند و اکثریت قریب به اتفاق وقتی که من مجبور به عبور از یک خیابان هستم متوقف می شوند. من عادت کرده ام از خودم تشکر کنم و اغلب در عوض دوست یا لبخند می گیرم.

فعالیتهای بیرونی برای سلامت روان مهم است

تردیدی در ذهن من وجود ندارد که این مسئله مقابله با این وضعیت عجیب را برای من بسیار آسان کرده است. مادر من ویروس Covid – با ویروس Covid گرفت. خوشبختانه ، او هرگز خیلی بیمار نشد و به سرعت بهبود یافت. در این شرایط ، من هر روز سعی می کردم دوچرخه سواری کنم و این کمک زیادی به من کرد تا بتوانم از پس استرس واقعاً خانواده برآیم.

دلیل دیگری که دوچرخه سواری برقی برای من مناسب است این است که من دارای مشکلات اسکلتی – عضلانی هستم که راه رفتن را برایم دشوار کرده است. اما وقتی دوچرخه سوار هستم کاملاً بدون درد هستم و آن را بسیار قابل توجه می دانم و باعث تعجب من شده است.

روشی که مردم برای گذراندن اوقات خارج از منزل انتخاب می کنند به هر فرد بستگی دارد ، اما اهمیت ورزش در زمان Covid صریح است.

سرانجام

در حالی که پایان این فاجعه و واکسن هنوز در مرحله آزمایش نیست ، اما می توان احتمال داد که زمستان امسال نیز همانند پاییز باشد. دارای محدودیت شدید و محدودیت دقیق مسافت است.

در هر صورت ، بیایید با یکدیگر مهربان باشیم و سعی کنیم با کمک رسانه های وب و دستگاه های هوشمند با مردم ما در ارتباط باشیم ، اما تماس های ویدیویی برای خوب نگه داشتن عالی هستند ارتباط. ما نباید فضای باز را فراموش کنیم و من همچنان برای قلبم سوار می شوم.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *