خرید گیفت کارت اپل چه مزایایی دارد؟

چنانچه با شرکت اپل آشنایی داشته باشید، حتماً می‌دانید که اپل علاوه بر عرضه محصولاتی سخت‌افزاری، اپ‌های انحصاری مختلفی را نیز روانه بازار می‌کند که استفاده از آن‌ها به واسطه خرید گیفت کارت اپل برای دارندگان گوشی‌های آیفون در ایران امکان‌پذیر است. تهیه گیفت کارت روشی است کاربردی و آسان برای پرداخت هزینه محصولات نرم‌افزاری شرکت اپل و میان‌بری برای دور زدن تحریم‌ها و رهایی از موانع و محدودیت‌های استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی. شاید بپرسید خرید گیفت کارت ایفون چه مزایایی دارد و برخورداری از چه خدماتی را برای دارندگان گوشی‌های آیفون و گجت‌های پوشیدنی اپل فراهم می‌کند؟ در ادامه این مطلب به این پرسش پاسخ داده خواهد شد و با کاربرد گیفت کارت اپل و مزیت‌های بی‌شمار خرید این کدهای دیجیتالی آشنا خواهید شد.

 

گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل، کارت هدیه‌ معتبری است که به دارنده خود جواز خرید محصولات اپل را تا سقف اعتبار درج شده روی آن می‌دهد. این کارت‌ در دو قالب فیزیکی و مجازی (کدهای دیجیتالی) به فروش می‌رسد که نوع فیزیکی آن (گیفت کارت اپل استور) برای تهیه محصولات سخت‌افزاری اپل نظیر آیپاد، مک بوک، آیفون، اپل واچ و.. به کار می‌رود و نوع مجازی آن که گیفت کارت اپ استور و آیتونز نامیده می‌شود، برای دانلود اپ‌های مختلف پریمیوم در اپ استور و پرداخت حق اشتراک محصولات مختلف نرم‌افزاری اپل خریداری می‌شود. گیفت کارت فیزیکی اپل صرفاً به واسطه نمایندگی‌های فروش مجاز و بااعتبار اپل یا وب‌سایت اصلی این شرکت به فروش می‌رسد، اما گیفت کارت مجازی یا الکترونیکی در قالب کدهایی دیجیتالی توسط وب‌سایت‌های معتبری نظیر سیبچه عرضه می‌گردد.

گیفت کارت اپل در خرید چه محصولاتی کاربرد دارد؟

همان‌گونه که در بخش قبلی نیز گفته شد، گیف کارت اپ استور و آیتونز برای خرید اپ‌های مختلف اپ استور و بهره‌وری از گستره وسیعی از خدمات اپل توسط کاربران ایرانی خریداری می‌گردد. برخی از این خدمات عبارت‌اند از:

تمدید اشتراک ماهانه محصولات اپل: دسترسی پیوسته به محتوای سرگرم‌کننده محصولات پرطرفداری نظیر اپل موزیک (سرویس موزیک استریم اپل)، اپل آرکید (سرویس بازی‌های رایانه‌ای اپل) و اپل تی وی پلاس (سرویس پخش مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی اپل) مستلزم پرداخت حق اشتراکی ماهانه به شرکت اپل است و هزینه این حق اشتراک به واسطه خرید گیفت کارت آیتونز امکان‌پذیر است.

خرید اپ از اپ استور و انجام پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای: برخی برنامه‌های اپ استور رایگان هستند و برخی دیگر نیازمند پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای برای دسترسی به نسخه کامل آن‌ها. بنابراین خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل برای کاربرانی که قصد دارند از مزایای استفاده از اپ‌های انحصاری و پریمیوم ios بهره‌مند گردند، امری ضروری خواهد بود.

افزایش فضای ذخیره‌سازی ابری آی کلود: برخی عملیات ذخیره‌سازی فایل‌ها در فضای ابری را عملی بیهوده می‌دانند، اما اهمیت این کار زمانی مشخص می‌شود که اسناد، تصاویر و فایل‌های شخصی کاربر توسط بدافزارها یا حوادثی نظیر سقوط گوشی و نفوذ مایعات به بخش‌های داخلی آیفون از بین برود. شرکت اپل برای مقابله با چنین حوادثی اقدام به ارائه فضای ذخیره‌سازی ابری خود یعنی آی کلود به کاربران کرده است، اما این فضا برای حجم زیاد تصاویر و فیلم‌های باکیفیتی که با گوشی‌های آیفون گرفته می‌شود، بسیار اندک است؛ بنابراین ایجاد نسخه پشتیبانی از این فایل‌ها نیازمند تهیه فضای بیش‌تری در آی کلود و خرید گیفت کارت اپل سیبچه است.

 

گیفت کارت اپل

گیفت کارت یا کارت اپل آیدی؟

برخی تصور می‌کنند که با خرید گیفت کارت اپل ایدی می‌توانند از اپ‌های پریمیوم اپل استفاده نمایند، اما باید گفت که کارت اپل آیدی هیچ اعتباری ندارد و صرفاً شناسه و هویتی است دیجیتالی برای عضویت در اپل. از آنجایی که عضویت در سایت اپل رایگان است، اپل آیدی کارتی است ساختگی که توسط فروشندگان ایرانی و کشورهایی که توسط شرکت اپل تحریم شده‌اند به فروش می‌رسند.

گیفت کارت اپل را از کجا باید خریداری کرد؟

خرید گیفت کارت ایفون باید از فروشندگان مجاز و وب‌سایت‌های خوش‌نام و معتبری نظیر بازارچه سیبچه صورت پذیرد تا در صورت ایجاد مشکل و دریافت پیام‌های خطای احتمالی در هنگام ثبت این کدهای دیجیتالی، امکان دسترسی به پشتیبانی و مشورت با کارشناسان برای شما فراهم باشد. سیبچه بازارگاه بزرگی است برای عرضه محصولات نرم‌افزاری بر بستر ios؛ اپ‌استوری محبوب که سال‌هاست در زمینه ارائه خدماتی متمایز به کاربران ایرانی اپل فعالیت می‌کند و دسترسی سریع و آسان دارندگان گوشی‌های آیفون را به اپ‌های بومی فراهم کرده است. با نصب اپ سیبچه و خرید اشتراک سیبچه یک ماهه نه‌تنها امکان دانلود و نصب اپ‌های ایرانی برای شما فراهم خواهد شد، بلکه از پشتیبانی آنلاین سیبچه نیز در هنگام بروز هرگونه مشکلی برخوردار خواهید گشت.

روش نصب سیبچه در گوشی آیفون چگونه است؟

برای دانلود و نصب سیبچه رایگان برای اپل ابتدا باید وب‌سایت سیبچه را با مرورگر سافاری آیفون خود باز کرده و دکمه‌ دانلود را از نوار آبی‌رنگ بخش فوقانی صفحه انتخاب کنید. سپس شماره تماس خود را در فیلد خالی ثبت کنید و منتظر بمانید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال گردد. پس از وارد کردن کد تائید در فیلد خالی فرآیند نصب آغاز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای ثبت دستگاه خود در سیبچه و تهیه گیفت کارت اپل ارزان باید ویندوز عامل گوشی آیفون شما یازده یا نسخه‌های بعد از ۱۱ باشد. سپس ثبت دستگاه را انتخاب می‌کنید و دکمه شروع نصب را می‌فشارید. در این مرحله پیام هشداری مبنی بر دانلود اپ در صفحه مرورگر شما ظاهر می‌شود که با انتخاب گزینه «Allow» و تائید مجوزهای لازم و ثبت UDID شناسه دستگاه در بخش «VPN & Device Management» می‌توانید وارد مرحله نهایی آموزش نصب سیبچه در اپل یعنی خرید اشتراک ۶ ماهه سیبچه شوید. در این بخش می‌توانید قیمت خرید اشتراک سیبچه را ملاحظه کرده و بسته مدنظر خود را انتخاب کنید. چنانچه کد تخفیفی دارید، در این مرحله قادر خواهید بود از کد تخفیف خود استفاده و پس از اعمال شدن کد، اقدام به خرید بسته موردنظر خود نمایید. پس از پرداخت مبلغ مدنظر، اشتراک شما فعال و شناسه دستگاه شما در ادهوک ثبت خواهد شد.

 

گیفت کارت اپل

نحوه خرید گیفت کارت ۵ دلاری اپل از سیبچه

پس از اینکه بازارچه سیبچه را روی گوشی آیفون خود نصب کردید، زمان خرید گیفت کارت سیبچه و استفاده از اعتبار گیفت کارت اپل فرا رسیده است. برای خرید گیفت کارت اپ استور از سیبچه کافی است اپ سیبچه را باز کرده و به بخش سمت چپ تحتانی اپ مراجعه کنید و روی آیکون گیفت کارت ضربه بزنید و در صفحه جدیدی که باز شده، گیفت کارت خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که استفاده از گیفت کارت‌های سیبچه صرفاً از طریق اپل آیدی‌های آمریکا امکان‌پذیر است. بنابراین چنانچه اطمینان کامل دارید که اپل آیدی شما روی کشور آمریکا تنظیم شده است، اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز نمایید. اما اگر مطمئن نیستید، باید وارد بخش تنظیمات گوشی آیفون خود شوید و روی نام و آیدی خود در بخش فوقانی صفحه ضربه بزنید. سپس وارد بخش «Media & Purchases» شوید و روی «View Account» ضربه بزنید. در صفحه بعدی به قسمت «Country & Region» بروید و از سربرگ‌های بخش «Change Country/Region» گزینه ایالات متحده آمریکا را انتخاب کنید. چنانچه موفق به انجام این کار نشدید یا با پیام خطایی مواجه شدید، می‌توانید از پشتیبانی سیبچه جهت راهنمایی کمک بگیرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *