خرید از گوگل پلی و اپ استور در ایران با پرداخت ریالی

خرید درون‌برنامه‌ای (In-app purchases) یک روش برای کسب درآمد از برنامه‌های کاربردی موبایل است. با استفاده از این روش، کاربران می‌توانند محتوا، خدمات یا ویژگی‌های جدیدی را برای برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنند، خریداری کنند. خرید درون‌برنامه‌ای می‌تواند به دو صورت رایگان و پولی انجام شود. در خرید درون‌برنامه‌ای رایگان، کاربران می‌توانند محتوا یا خدمات پایه‌ای برنامه را به صورت رایگان استفاده کنند و برای دسترسی به محتوا یا خدمات پیشرفته‌تر باید هزینه پرداخت کنند. در خرید درون‌برنامه‌ای پولی، کاربران باید برای دسترسی به هر محتوا یا خدماتی هزینه پرداخت کنند.

خرید درون برنامه ای بازی های خارجی با پرداخت مبلغ ریالی

خرید درون برنامه ای بازی های خارجی با پرداخت مبلغ ریالی

در ایران، خرید درون‌برنامه‌ای از طریق فروشگاه‌های آنلاین مانند Google Play و App Store انجام می‌شود. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری یا گیفت کارت برای خرید درون‌برنامه‌ای هزینه پرداخت کنند.

خرید درون برنامه ای گوگل پلی و اپ استور

با معرفی گوشی‌های هوشمند، بهترین بازی های جهان وارد دنیای موبایل شدند و بازی های جدید موبایل هر روز ما را غافلگیر می‌کنند. از طرف دیگر، اپلیکیشن‌های زیادی نیز در گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها کارهای جذابی انجام داد. اما خرید بازی یا اپلیکیشن برای کاربران ایرانی بسیار دشوار است. کاربران گوشی‌های اپل نمی‌توانند بهترین بازی های آیفون را خریداری کنند و خرید از گوگل پلی نیز برای کاربران ایرانی گوشی‌های اندروید ممکن نیست. به همین دلیل در این مطلب، وب‌سایت آی گیم، بهترین و سریع‌ترین سایت خرید از گوگل پلی و اپ استور، به شما معرفی و توصیه می‌کنیم.

مختصری درباره گوگل پلی و اپ استور

گوگل پلی که تحت عنوان “Google Play” شناخته می‌شود، پلتفرمی است که می‌توانید از طریق آن، میلیون‌ها اپلیکیشن، بازی و رسانه‌های دیگر را در دستگاه اندرویدی خود دانلود و یا خریداری کنید. لازم به ذکر است که در گوگل پلی، بازی و اپلیکیشن‌ها برای طیف وسیعی از سلایق وجود دارند.

با رفتن به صفحه برنامه یا بازی در این فروشگاه و ضربه زدن بر روی گزینه “Install”، می‌توانید برنامه‌‌ها یا بازی‌‌ها را دانلود کنید. بسیاری از برنامه‌ها رایگان هستند، برخی از آن‌ها تبلیغات درون برنامه‌‌ای دارند و برخی دیگر نیز پولی هستند. در حالی که برخی دیگر پرداخت درون برنامه‌ای یا ترکیبی از هر یک از موارد فوق را ارائه می‌دهند.

در ایران، برای خرید آیتم‌های درون برنامه‌ای، خرید از گوگل پلی، پرداخت درون بازی در گوگل پلی و … باید گیفت کارت گوگل پلی را تهیه کنید و از آن طریق، امکانات برنامه و بازی را به دست آورید. البته در برخی موارد، خرید درون بازی از گوگل پلی را می‌توانید مستقیما با پرداخت جم بازی انجام دهید. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که گیفت کارت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گیفت کارت یک اعتبار مجازی است که از طریق آن می‌توانید بهترین بازی های گوگل پلی را خریداری و دانلود کنید. همچنین با خرید و استفاده گیفت کارت می‌توانید شارژ اکانت گوگل پلی را انجام داده و خرید درون برنامه‌ای نیز انجام دهید.

خرید از گوگل پلی و اپ استور در ایران با پرداخت ریالی

خرید از گوگل پلی و اپ استور در ایران با پرداخت ریالی

برخی از برنامه ها و بازی ها در فروشگاه گوگل پلی وجود ندارند و شما برای خرید درون برنامه ای گوگل پلی و یا پرداخت درون برنامه ای گوگل و خرید درون برنامه ای بازی های خارجی می توانید به سایت آی گیم مراجعه کنید.

خرید از اپ استور؛ بهترین گزینه برای دارندگان دستگاه‌های اپل

اپ استور (App Store) تنها فروشگاه تایید شده اپل برای خرید یا دانلود محتوای مختص آیفون، آی پد، اپل واچ و آی پاد تاچ است. در این پلتفرم، برنامه‌های خود کمپانی اپل مانند Keynote یا GarageBand و برنامه‌های محبوب که توسط شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک یا مایکروسافت ایجاد شده‌اند، وجود دارند. از زمان آغاز به کار، این بستر دیجیتال، بیش از دو میلیون برنامه برای دانلود در دسترس قرار داده است و مشتریان اپل در مجموع بیش از 100 میلیارد بار برنامه‌های متفاوت را از این بستر دانلود کرده‌اند.

اپ استور نیز مانند؛ گوگل پلی، چند دسته برنامه و بازی دارد؛ برخی رایگان هستند و برخی پولی، برخی تبلیغ درون برنامه‌ ای دارند و برخی دیگر ندارند، برخی از آن‌ها آیتم‌ های درون برنامه‌ای دارند و … .

در این بین، کاربرانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند مستقیما از طریق کردیت کارت‌، تمام پرداخت‌های اپ استور را انجام دهند. اما در ایران، برای انجام مواردی مانند؛ خرید درون بازی از اپ استور اگر از گوشی اندروید به گوشی آیفون کوچ کرده باشید، حتما برای شما این سوال پیش آمده که گوگل پلی آیفون کجاست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دانلود گوگل پلی گیمز یا گوگل پلی سرویس برای آیفون ممکن نیست، بلکه شما باید از فروشگاه اختصاصی گوشی‌های آیفون با نام اپ استور استفاده کنید. اپ استور (App Store) تنها فروشگاه تایید شده اپل برای خرید یا دانلود محتوای مختص آیفون، آی پد، اپل واچ و آی پاد تاچ است. در این پلتفرم، برنامه‌های خود کمپانی اپل مانند Keynote یا GarageBand و برنامه‌های محبوب که توسط شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک یا مایکروسافت معرفی شده‌اند، وجود دارند. از زمان آغاز به کار، این بستر دیجیتال، بیش از دو میلیون برنامه برای دانلود در دسترس قرار داده است و مشتریان اپل در مجموع بیش از 100 میلیارد بار برنامه‌های متفاوت را از این بستر دانلود کرده‌اند.

باید اشاره کرد که بسیاری از بهترین بازی های موبایل در اپ استور قرار دارند. شما با خرید از App Store، می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اپ استور نیز مانند گوگل پلی، چند دسته برنامه و بازی دارد؛ برخی رایگان هستند و برخی پولی، برخی تبلیغ درون برنامه‌‌ای دارند و برخی دیگر ندارند، برخی از آن‌ها آیتم‌‌های درون برنامه‌ای نیز دارند.

خرید نرم افزار و بازی های آیفون در سایت آی گیم

خرید نرم افزار و بازی های آیفون در سایت آی گیم

در این بین، کاربرانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند، می‌توانند مستقیما از طریق کردیت کارت‌، تمام پرداخت‌های اپ استور را انجام دهند. درواقع برای کاربران خارجی خرید از اپ استور بسیار آسان است.

با خدمات خرید درون بازی آی گیم خرید از گوگل پلی و اپ استور آسان می‌شود

برای خرید درون بازی و پرداخت درون برنامه ای، می‌توانید از طریق فروشگاه معتبر آی گیم اقدام کنید. این فروشگاه برای تمامی دستگاه‌های موبایل، از جمله اندروید و iOS، خدمات خرید درون بازی ارائه می‌دهد. آی گیم، معتبرترین سایت خرید درون بازی ایرانی، با سابقه درخشان در زمینه فروش جم و پول بازی های موبایلی، بهترین انتخاب برای کاربران ایرانی است. این سایت علاوه بر تضمین قیمت، روش خرید قانونی و ارائه رسید خرید، تمام خدمات خرید درون بازی، گیفت کارت های اپل و گوگل پلی و دیگر گیفت کارت ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه می‌کند. این سایت دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

منبع: آی گیم (https://igame.ir)، سایت خرید درون برنامه ای بازی های خارجی و پرداخت درون برنامه ای گوگل پلی

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *