حمدة خرید سیستم بازی ارزان


حمدة خرید سیستم بازی ارزان



اگر می خواهید وارد دنیای بازی های ویدیویی شوید و نمی خواهید هزینه زیادی برای سیستم خرج کنید، باید به سراغ قسمت های اقتصادی تر بروید. در صورت نیاز از دوستداران بازی‌های ویدیو ونده انتزیری از سیستمی که پیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر they don’t have to wait. برای تهیه چنین سیستمی نیازی به صرف زمان زیادی برای انتخاب قطعات نیست و نسبتا سریعتر به نتیجه خواهید رسید.

سیستم در نظر گرفته شده است خرید سیستم بازی ارزان ، سیستمی که می تواند بازی های حداقل 1080p را اجرا کند. قطعنامه برای سال 2022 لازم نیست. NPC می تواند اکثر بازی ها را با کیفیتی شبیه به کنسول اجرا کند و حتی در برخی موارد نرخ فریم و کیفیت بالاتری را ارائه دهد.

هدف این است که کاربران حداقل با سرعت 30 فریم در ثانیه بازی ها را تجربه کنند و گاهی اوقات می توانند به سرعت بین 30 تا 50 فریم در ثانیه برسند. حتی برخی از آثار با چنین سیستم هایی نیز با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شوند. ক্র্য প্র্তান কেন্দ্যা কানিনন ম্রন ন নিত اما باید اشاره کنیم که در سال های اخیر سخت افزاری وارد بازار شده است که چنین امکاناتی را برای گیمرها فراهم می کند.



بازی های سیستمی میان رده

باز هم باید زیاد کینیم که سیستم ها از پیش آمده است شرکتی در این درک که کرتان راحتر راحتر است. اما اگر این نوع پیس‌ها را همدید خرید سیستم جمینگ میان‌رده به کمک‌تان برای آمد. باید به این نکته اشاره کنیم که کاربران باید پول بیشتری را برای بستن چنین سیستم هایی خرج کنند.

در این قسمت با سخت افزار قوی تری روبرو می شوید که به شما کمک می کند بازی های با کیفیت بالاتری را تجربه کنید. بسیاری از گیمرهای این دسته نیز بازی های 1080p را تجربه می کنند، اما اکنون نرخ فریم و سیستم ارزان تر است. در NPC ها، حداقل نرخ 60 فریم در ثانیه را تجربه خواهید کرد.

حتی برخی از بازی ها بر روی برخی از سیستم ها با وضوح 1440p اجرا می شوند و نرخ فریم خوبی را ارائه می دهند. سیستم های میان رده رقابتی تر هستند.



سیستم بازی

اگر شرکتی کیں سیستم جمینگ همیدین باید به سے کےہے خرید بازی کامپیوتری ارزان گفتن در این قسمت بهترین قطعات بازار را به شما تقدیم می کنیم که قیمت های بسیار بالایی خواهند داشت.

در یک سیستم بازی قدرتمند، می توانید اکثر بازی ها را با وضوح 1440p و 100 فریم در ثانیه اجرا کنید. کارت‌های گرافیکی مانند Nvidia GeForce RTX 3080 یا قدرتمندتر، به راحتی اجازه می‌دهند بازی‌ها با کیفیت 4K و نرخ‌های بالاتر از 100 فریم در ثانیه اجرا شوند. این سیستم ها آرزوی همه گیمرها هستند و تجربه کاربری را به بالاترین سطح می رساند.

یک سیستم بازی که شامل بهترین قطعات است در دسترس خواهد بود و شما را ملزم به خرید یک سیستم جدید یا ارتقاء قطعات می کند. با وجود آن باز هم باید دید کینیم کی کیک.

அக்கு க்கு க்க்கு க்கிட்டி ஸ஍஍்சை ஜக்க்கு ்பு பியு க்கள்

مادربرد:

برد واقعی (Motherboard) که نوعی مدار الکتریکی است در واقع به عنوان مرکز ارتباطات کامپیوتری شناخته می شود. بھش‌های بهم کیں یک کپومترافر روی آن کسمت سوار شده و مدربر دو وایکی رایلی، اتصال کامپوننت‌ها به هم و تامین یکریتی کے او میگرد.

سوکت پردازنده LGA 1151 و چهار اسلات رم از جمله بهترین گزینه های میان رده با قیمت مناسب هستند.

انتخاب مادربرد تا حد جدید منوط به تصاحة بدون شما دارد. پردازنده های امروزی در سوکت ها و پشتیبانی از تراشه ها متفاوت از نسل های قبلی کار می کنند. אז אינ רו אחות ו קריד מדרברד בין תורודות Intel (Intel) و איא אמדי (AMD)، بدون اطلاعات و پیشینه فنی ممکن است.

پردازنده:

پردازنده مرکزی در واقع مسئولیت اعمال، محاسبات و اجرای برنامه ها را بر عهده دارد. پردازنده یکی از مهمترین بخش های یک سیستم بازی است که عملکرد و عملکرد کل سیستم را تعیین می کند.

با ورود نسل دوازدهم نسل و با ورد نسل دوازدهم نسل و با ورد نسل دوازدهم نسل و خاص کمتر نسل آن نسل با 2 نسل پیسن سنل، در لین لیست های نسل انتلی شهداند و رمدی ما برازیری آن نسل است.

کارت گرافیک:

کارت گرافیک از کارت گرافیک از گیم اینست کاخ dr خرید سیستم جمینگ ابدای بسیار موثر است اگر گیمر، استریمر، تولید کننده محتوا یا فعال در صنعت رسانه و ویرایش هستید، این قطعه بر اساس نیازهای شما قرار خواهد گرفت. چرا ک ایرایت ی__ان ایرایت ع راست ع تصادفک سا نو نو نن پتن پتنو با نو نو استینو با رو سننه وان وانس وانه وانه e.

حافظه SSD:

سیستم عامل یا بازی مورد نظر را روی حافظه SSD نصب کنید، سرعت لود و اجرای آن خیلی بالاست. و گاها مستدر برام ریت جزیی نیز می‌شود. برای یک کارت gaming case mid-range memory 250GB و در کروت کیست کفایت میکند.

منبع انرژی:

انتخاب توانی با توانی که کمتر از انرژی مورد نیاز قطعات باشد. فلذا بنینی همین کرید به میزن توان تواون واطور که بر اساس وات می‌شود، تیکیندین. البته باید عددی که به عنوان خروجی اعلام می شود را بدانید.

مورد:

کیس ها بر اساس تعداد پورت ها، وجود یا عدم وجود قاب شیشه ای، ورودی میکروفون، خروجی هدفون، سیستم های خنک کننده و روشنایی در بازه های قیمتی مختلف هستند. با آين حال اختبار و خريد كيس تا حد جاعد به خود شما كرديد درد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *