ترفندهای تولید محتوا محصول نویسی که تا به حال نمی دانستید!

آیا می دانستید که وقتی مخاطب به وبسایت شما وارد می شود تا محصولاتتان را بررسی کند، فقط 15 ثانیه فرصت دارید که آنها را قانع کنید، محصولات برند شما، بهترین ویژگی ها و مزایای را دارد و مشکلات و نیازهای آنها را برطرف می سازد؟

بله؛ درست است! برای فروش محصولات به صورت آنلاین و از طریق وبسایت باید در سریع تر زمان ممکن و آن هم در کمتر از 20 ثانیه به مخاطبان سایتتان بگویید که چه چیزی می فروشید و آن محصول چه منفعت هایی برایشان دارد. این کار در ابتدا تقریباً سخت به نظر می رسد و شاید فکر کنید که غیرممکن است! اما با چند ترفند ساده، به راحتی می توانید فروش از طریق وبسایت را افزایش دهید و شاهد سودآوری عالی باشید.

تولید محتوا محصول نویسی، تخصصی و حرفه ای

بر اساس داده ها و آمارهایی که هر ساله از سوی آژانس های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود، نتایج ثابت کرده اند درصد زیادی از مخاطبان وبسایت های فروشگاهی در همان چند ثانیه اول متقاعد می شوند که آیا این محصول یا خدمات برای آنها مفید هست یا خیر.

به دست آوردن مشتریان بیشتر، به تعاملات بیشتری نیاز دارد که فقط و فقط در سایه تولید محتوای محصول نویسی و مقاله نویسی حرفه ای، میسر می شود.

شما با تولید محتوای تخصصی، تهیه و نوشتن محتوای خوب و حرفه ای می توانید به مشتریان سایتتان نشان بدهید که قابل اعتماد هستید و آنها را برای مدت طولانی تری در سایت نگه می دارید. در واقع، کلید موفقیت وبسایت های فروشگاهی، تولید محتوا محصول نویسی عالی و بی عیب و نقص است.

حال، این سوال مطرح می شود که چطور می توانیم محتوای خوبی برای معرفی محصولات سایت بنویسیم؟ چه چیزی در محتوا باعث می شود که خوانندگان مطلب، متقاعد شوند که این محصول برای خرید مناسب است؟

قبل از اینکه به مهم ترین ترفندهای تولید محتوا محصول نویسی برای سایت فروشگاهی اشاره کنیم، لازم است خاطرنشان سازیم که تولید محتوا برای بخش بلاگ سایت، با تولید محتوای متنی برای معرفی محصولات، بسیار متفاوت است. هر کدام ویژگی ها و استراتژی های خاص خودشان را دارند. لذا اگر می خواهید خدمات تولید محتوا را به صورت حرفه ای داشته باشید، باید از نویسندگان حرفه ای در این مسیر کمک بگیرید.

اگر تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید، بهترین وبسایت تولید محتوا را به شما معرفی خواهیم کرد. در این صورت، نتایج درخشانی از فروش محصولات در وبسایت خود را شاهد خواهید بود.

فوت و فن های تولید محتوا محصول نویسی برای جذب مخاطب

 

خدمات تولید محتوای حرفه ای

 به شما اطمینان می دهیم اگر این ترفندها و نکات را در نوشتن محتوای خوب برای معرفی محصولات سایتتان به کار ببرید، ارتباطات بهتری با مخاطبان سایت خود برقرار می کنید و قطعاً شما را به سمت تعاملات بهتر و افزایش فروش هدایت خواهد کرد.

و اما بپردازیم به نکات مهمی که در تولید محتوا محصول نویسی بسیار اهمیت دارند:

1-مخاطبان محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید را دقیقاً بشناسید

بسیاری از صاحبان وبسایت های فروشگاهی محدودتر، بدون اینکه درباره نیازها و خواسته های مخاطبان خود مطالعه ای داشته باشند، اقدام به نوشتن محتوا و محصول نویسی می کنند! مگر می شود که شما محصولی را معرفی کنید در حالیکه نمی دانید نیاز مشتری تان چیست و یا چه مشکلی را باید از او برطرف کنید؟؟؟!!!

مهم ترین و اولین شرط تولید محتوا محصول نویسی موفق این است که بدانید مخاطبان هدف شما چه مشکلات یا نیازهایی دارند و سپس در متن محصول نویسی خود، درباره همان موضوع صحبت کنید. تولید محتوای اختصاصی برای محصولات یا خدمات یک سایت باید در راستای حل یک مشکل یا رفع یک نیاز باشد. تنها در این صورت است که ارزشی بی نهایت را برای بازدیدکنندگان وبسایت شما ایجاد می کند.

2-برای نوشتن محتوا باید استراتژی و تقویم محتوایی داشته باشید

داشتن یک استراتژی دقیق و تقویم محتوایی، همانند یک روشنایی در مسیر تولید محتوا محصول نویسی است و به منزله سنگ بنای بازاریابی محتوایی شما عمل می کند. اگر یک تقویم محتوایی ماهانه داشته باشید، برنامه های روزانه دقیق تر و منظم تری خواهید داشت. استراتژی تولید محتوا سایت فروشگاهی باید ایده های جدید را دنبال کند و از اهداف کوتاه مدت و بلند مدت یک برند حمایت و پشتیبانی داشته باشد.

3-کلمات کلیدی متنوع و پر مخاطب را درباره محصولاتتان پیدا کنید

به عنوان یک قاعده کلی، تولید محتوا بدون تحقیق کلمات کلیدی، بی معنا و کاری بیهوده است. برای تولید محتوای سایت، محصول نویسی، مقاله بلاگ، ترجمه تخصصی و … نیاز دارید که پرمخاطب ترین کلماتی که روزانه در موتور جستجوگر، سرچ می شوند را بیابید. آن کلماتی که با محصولات یا خدمات و حوزه کاری شما مرتبط هستند، اهمیت زیادی دارند.

در تولید محتوا محصول نویسی سعی کنید از همه کلمات کلیدی مرتبط و مترادف استفاده کنید تا بار متن محتوای شما غنی تر باشد. الهام گرفتن از نمونه کارهای تولید محتوا قوی و حرفه ای می تواند برایتان کارگشا باشد. وبسایت های رقیب و انجمن های آنلاین را بررسی کنید تا نیازها و مشکلات مخاطبان حوزه خود را بهتر بشناسید. از همان ها استفاده کنید و محصول نویسی را تخصصی تر پیش ببرید.

4-زیبایی ظاهری متن و خوانایی آن را در نظر داشته باشید

یکی از مهم ترین ترفندهای تولید محتوا محصول نویسی که اغلب نادیده گرفته می شود، توجه به زیبایی ظاهری متن و خوانایی آن است. سعی کنید جملات کوتاه و قابل فهم بنویسید و پاراگراف های کوتاه تر را تنظیم کنید. خوانندگان مطالب سایت شما ترجیح می دهند که متن های ساده تر را با فاصله های منظم بخوانند. جملات طولانی یا قسمت های درهم برهم متن، آنها را گیج تر می کند.

5- “کال تو اکشن” یا CTA را فراموش نکنید!

تولید محتوا هرچه که باشد به یک دعوت برای اقدام یا همان کال تو اکشن نیاز دارد. فراخوان خوب برای عمل می تواند از طریق نوشتن عبارت های تشویق کننده انجام بگیرد؛ مثلاً “کوپن تخفیف دریافت کنید”، “آدرس ایمیل خود را ثبت کنید”، “مشاوره رایگان بگیرید”، “دانلود رایگان بخشی از کتاب”، “مطلب را به اشتراک بگذارید” و … .

چند نمونه از تولید محتوا تخصصی محصول نویسی

تولید محتوای متنی سایت این روزها بیشتر از آنچه تصورش را بکنید اهمیت پیدا کرده است. تولید محتوای صوتی، اینفوگرافیک ها، کتاب الکترونیکی و … نیز در جایگاه خودشان مهم هستند. هر نوع محتوا می تواند مطلب یا پیامی را منتقل کند، پس برای معرفی محصولات سایت فروشگاهی باید از همه آنها به تناسب استفاده شود.

در این قسمت شما را با چند تا از مثال ها و نمونه کارهای تولید محتوای تخصصی برای محصول نویسی آشنا می کنیم:

1)تولید محتوا سایت صنعتی

یکی از مهم ترین کسب و کارها که به تولید محتوا محصول نویسی نیاز دارند، مشاغل صنعتی هستند. تولید محتوا صنعتی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید این کار را به دست حرفه ای ها بسپارید.

تولید محتوا سایت گلخانه و باغبانی، تولید محتوا درباره ابزارآلات، ماشین آلات، کالاها و قطعات صنعتی، تولید محتوا سایت شرکتی، دستگاه ها و …، همگی جزو این دسته محسوب می شوند. این نوع تولید محتوا بسیار متنوع و نامحدود است.

2)تولید محتوا سایت خدماتی

گاهی نیاز دارید که از طریق وبسایت تان، خدماتی را بفروشید یا متخصصانی را معرفی کنید که خدمات خاصی را ارائه می دهند. مثلاً، تولید محتوا سایت خدمات ساختمانی، خدمات تولید محتوا، تولید محتوا خدمات نماکاری ساختمان، تولید محتوا خدمات دکوراسیون، تولید محتوا خدمات مجالس و … در این دسته قرار می گیرند.

بهترین سایت تولید محتوای تخصصی اینجاست!

 

تولید محتوا تخصصی

اگر فرصت نوشتن محتوای خوب برای محصولات سایتتان را ندارید، نگران نباشید! ما در کنار شما هستیم تا خدمات تولید محتوا محصول نویسی را به صورت حرفه ای و با تضمین کیفیت دریافت نمایید.

ما در وبسایت کافه محتوا، تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا متن هایی که که شایسته سایت و کسب و کار شما است، آماده نماییم. هر حجم از محصولات را که در سایت فروشگاهی یا شرکتی خود ارائه می دهید می توانیم پشتیبانی کنیم. توضیحات محصولات شما با نهایت دقت آماده می شوند و هدف ما جذب مشتریان بیشتر برای سایت شما است.

از طریق ثبت سفارش تولید محتوای تخصصی سایت، خرید پکیج تولید محتوای حرفه ای، یا انتخاب بسته رپورتاژ آگهی می توانید علاوه بر جذب مخاطب و مشتری به سایت، بازاریابی محتوایی هدفمند را به بهترین شکل انجام بدهید. ما برای شما پیشنهادهای فوق العاده ای جهت بازاریابی آنلاین و تبلیغات محتوا محور خواهیم داشت.

برای بررسی نمونه کار تولید محتوا تخصصی می توانید دو وبسایت کافه محتوا به آدرس اینترنتی www.cafe-mohtava.ir  و همیار گلخانه به آدرس اینترنتی www.hamyar-golkhane.ir را بررسی نمایید. هر سوالی داشتید از طریق شماره تلفن 09138651225، پیام رسان های ایتا و روبیکا با ما در میان بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *