بهترین گوشی ها با نمایشگر بزرگ

گوشی‌های هوشمند طی سالیان مختلف تغییرات متعددی را تجربه کرده‌اند. یکی از این تغییرات اندازه صفحه نمایش این محصولات بوده است؛ برای مثال در سال ۲۰۱۷ اندازه ۶.۱ اینچی بسیار بزرگ محسوب می‌شد، در حالیکه امروزه این گوشی‌ها را به عنوان گوشی‌هایی با اندازه‌های کوچک صفحه نمایش می‌شناسیم.

بسیاری از گوشی‌های عرضه شده در سال ۲۰۲۳ از اندازه‌ای بالاتر از شش اینچ و در حدود ۶.۷ اینچی برخوردارند. صفحه نمایش‌های بزرگ فضای بزرگی دارند که برای مشاهده محتواهای چندرسانه‌ای و گیمینگ بسیار پرطرفدار هستند. هرچند بعضی از کاربران در حمل این دستگاه‌ها با چالش مواجه می‌شوند و ترجیح‌شان محصولاتی با صفحه نمایش کوچک‌تر است.

خوب است بدانید، روند افزایش اندازه صفحه نمایش گوشی در حال حاضر تقریبا متوقف شده. دلیل آن نیز، پیچیده بودن کاهش حاشیه صفحه نمایش و کوچک‌تر کردن ابعاد گوشی‌های مدرن است. در مقابل ما شاهد عرضه سایر محصولات خلاقانه نظیر گوشی‌های تاشو به جای گوشی‌هایی با نمایشگر بزرگ هستیم. اینگونه افرادی که به این دسته محصولات علاقمندند هم می‌توانند محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

البته از آنجایی که گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ، قسمت اصلی از سبد محصولات کمپانی‌های تولیدکننده گوشی را تشکیل می‌دهند؛ این موضوع به معنای عدم عرضه گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ نیست.

چنانچه شما نیز قصد دارید که یک گوشی با نمایشگر بزرگ را با وام بدون ضامن خریداری کنید، تا انتهای این مقاله با ما باشید. در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات برتر بازار که صفحه نمایش‌های ۶.۷ اینچ و بالاتر دارند می‌پردازیم. این مقاله به شما برای خرید قسطی گوشی اطلاعات کافی می‌دهد.

Samsung Galaxy Z Fold 4

گلکسی زد فولد 4 را می‌توانیم به عنوان بهترین گوشی با صفحه نمایش بزرگ معرفی کنیم. این گوشی هوشمند تاشو صفحه نمایش داخلی بزرگی به اندازه تبلت دارد. صفحه نمایش بیرونی آن مثل یک تلفن معمولی است البته قیمت بالای آن ممکن است خرید قسطی آن را چالش‌ برانگیز کند.

چنانچه علاقه‌کندید گوشی‌تان، تبدیل به تبلت شود، این تلفن مناسب شماست. گوشی Z Fold 4 بیشتر از هر چیز دیگری همچون یک کامپیوتر قابل حمل بوده و می‌تواند دارای دوربین‌های سه گانه و عمر باتری ثابتی باشد.

گلکسی اس ۲۳ اولترا

گل سرسبد گوشی‌هایی که صفحه نمایش بزرگ دارند، گلکسی اس ۲۳ اولترا از جدیدترین پرچمداران سامسونگ بوده که بسیار بزرگ و زیبا است. این گوشی در دسته گوشی‌های باکیفیت و کامل اندرویدی قرار می‌گیرد.

این دستگاه از طراحی کم‌نقص و فوق‌العاده‌ای برخوردار است که برخلاف صفحه نمایش بزرگ ۶.۸ اینچی‌اش، در دست بسیار خوب جا می‌شود و دارای ارگونومی بسیار کاربرپسندی است.

آیفون ۱۴ پرو مکس

این گوشی با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی که دارد، یکی از بهترین گوشی‌های با نمایشگر بزرگ بوده که غیر از قیمت بالایش می‌توان گفت هیچ ایراد دیگری ندارد.

طراحی این گوشی تا حدودی همچون نمونه سال‌های گذشته است. هرچند اضافه شدن داینامیک آیلند، این گوشی را تبدیل به دستگاهی خاص کرده است.

iPhone 14 Pro Max یک تراشه بسیار قدرتمند A16 Bionic دارد. به‌علاوه صفحه نمایش این دستگاه در دسته نمونه‌های برتر و باکیفیت بازار قرار می‌گیرد. در این بین، مد Always On نیز از امکانات جذاب دیگر بوده و همچنین داینامیک آیلند آن، سطح تجربه خوبی را ارائه می‌دهد.

وان پلاس ۱۱

یکی از گوشی‌های خوب بازار که نمایشگر بزرگ دارد، OnePlus 11 است. وان پلاس ۱۱

با صفحه نمایش 6.7 اینچی و رزولوشن 2K توانسته عملکرد درخشانی از خود برجای گذارد.‌ این صفحه نمایش دارای نرخ رفرش متغیری بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز است. کاربران تجربه اسکرول و گشت و گذار راحتی را از این گوشی می‌گیرند.

هرچند این گوشی، صفحه نمایش بزرگی دارد، اما به‌ راحتی در دست جا می‌گیرد، و چون قاب پشتی بافت تقریبا متخلخل دارد، احتمال زمین خوردن آن بسیار پایین است.

گوگل پیکسل ۷ پرو

طراحی این گوشی همچون پیکسل ۶ پرو است و در قسمت‌هایی از آن شاهد بکار بردن آلومینیوم هستیم. صفحه نمایشی که این گوشی دارد، 6.7 اینچی بوده و پانل‌های امولد LTPO در ساخت آن بکار رفته است که باعث می‌شود تا نرخ رفرش متغیری از 10 تا 120 هرتز داشته باشد.

تراشه‌ای که در این پرچمدار جدید گوگل بکار رفته Tensor G2 نام دارد و خود این کمپانی طراحی کرده است. این تراشه قدرتمند با داشتن 12 گیگابایت رم LPDDR5 اجرایی بی‌نقص را در اجرای سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌ها به کاربران ارائه می‌دهد.

ردمی نوت 11 پرو 5G

ردمی نوت 11 پرو 5G یک محصول میان‌رده از شیائومی است که صفحه نمایشی 6.67 اینچی ساخته شده از موادی باکیفیت دارد. این گوشی با داشتن استاندارد IP53 در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت مقاوم بوده و پانل اولد استفاده شده در آن با کنتراست بالایش، به شما تجربه بصری فوق‌العاده‌ای می‌دهد.

این صفحه نمایش دارای رزولوشن فول اچ دی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است که در میان محصولات هم‌قیمت آن، ایده‌آل محسوب می‌شود.

این گوشی با تراشه اسنپدراگون 695G کوالکام و شش گیگ رم با حافظه داخلی 128 گیگی این گوشی را به محصولی قدرتمند و جذاب تبدیل کرده است.

 

گوشی موبایل

جمع بندی

طی سالیان اخیر، تعریفی که از صفحه نمایش بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند داشته‌ایم، تغییر کرده است. گوشی‌های با اندازه ۴ یا ۵ اینچی چند سال قبل، بزرگ محسوب می‌شدند؛ اما در حال حاضر، صفحه نمایش‌هایی که اندازه بزرگتر از ۶.۷ اینچ دارند را در دسته محصولات بزرگ قرار می‌دهیم.

از آنجایی که تقاضا برای این دسته گوشی‌ها افزایش داشته، با گذشت زمان، گوشی‌سازها هم به محصولات بزرگ خود توجه ویژه‌ای کرده‌اند و آن‌ها را با مشخصات و قابلیت‌های ویژه به دست مشتریان رساندند.

البته صفحه نمایش‌های بزرگ علاوه‌بر مزایایی نظیر گیمینگ راحت و تماشای محتواهای چندرسانه‌ای، معایبی مثل مصرف بالای باتری نیز دارند. البته محصولات معرفی شده در این مقاله، همگی در دسته گوشی‌هایی قرار دارند که بهترین مدیریت انرژی را حتی با داشتن صفحه نمایش بزرگ دارند.

گوشی‌های موبایل اندرویدی باتوجه به طیف گسترده قیمت‌ و داشتن اندازه‌ها و طراحی‌های متنوع دست خریداران را برای خرید با وام بدون ضامن باز می‌گذارند. آیفون‌ها با سیستم عامل آی او اس، از آپدیت‌های نرم‌افزاری سریع‌تر و بازی‌ها و اپ‌های برجسته‌تری برخوردارند. این گوشی‌ها دارای سیستم امنیتی و حفاظت از حریم خصوصی پیشرفته‌تری هستند.

بطور کلی چنانچه برای شما اندازه صفحه نمایش و عمر باتری در اولویت قرار دارد، باید گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ بخرید. شما با داشتن موبایل‌های غول پیکر، این امکان را دارید تا به تماشای ویدئو بنشینید، روی گیم‌پلی بازی‌ها کنترل حداکثری داشته باشید و لذت زیادی از آن‌ها ببرید.

ما در این مقاله به شما خرید قسطی گوشی‌های Samsung Galaxy Z Fold 4 ، ردمی نوت 11 پرو 5G ، گوگل پیکسل ۷ پرو، وان پلاس ۱۱، آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۳ اولترا را پیشنهاد دادیم.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *