امکانات آیفون تصویری سوزوکی | تک تیپ

امکانات آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی یک درب بازکن است که می تواند برای برقراری ارتباط با مراجعه کنندگان و کنترل دسترسی به خانه یا محل کار شما استفاده شود. آیفون تصویری سوزوکی به دلیل تنوع بالا، کیفیت تصویر و صدای خوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش قوی در ایران محبوبیت زیادی دارد. این شرکت طیف گسترده ‌ای از آیفون‌های تصویری را در مدل‌های مختلف از ساده تا پیشرفته تولید کرده و توانسته نیازهای مختلف کاربران را برآورده ‌کند. در ادامه هر چه بیشتر درباره امکانات آیفون های تصویری این برند ایرانی صحبت خواهیم کرد.

انواع آیفون تصویری سوزوکی

آیفون‌ تصویری سوزوکی را می‌توان از نظر نوع صفحه نمایش، نوع سیستم و امکانات به دسته‌های مختلفی تقسیم ‌بندی کرد:

آیفون تصویری براساس نوع صفحه نمایش

این نوع آیفون‌ها در دو نوع صفحه نمایش رنگی و صفحه نمایش سیاه و سفید تقسیم بندی می‌شوند. آیفون تصویری رنگی از محبوب ‌ترین درب بازکن‌ها است که دارای صفحه نمایش رنگی همراه با تصاویری با وضوح بالا می‌باشد. آیفون تصویری سیاه و سفید ارزان‌تر از آیفون تصویری با صفحه نمایش رنگی است و تصاویر را با کیفیت و وضوح پایین‌تری نمایش می‌دهد.

آیفون تصویری براساس نوع سیستم

در این دسته ‌بندی، آیفون‌ها به دو نوع آیفون تصویری آنالوگ و آیفون تصویری دیجیتال تقسیم‌ بندی می‌شوند. در نوع آنالوگ، آیفون از سیستم آنالوگ برای انتقال تصویر و صدا استفاده می‌کند. این درب بازکن قیمت ارزان‌ تری دارد. آیفون تصویری دیجیتال از سیستم دیجیتال برای انتقال تصویر و صدا استفاده می‌کند و کیفیت تصویر و صدای بالاتری نسبت به نوع آنالوگ دارد و امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد.

آیفون تصویری بر اساس امکانات

در این دسته ‌بندی نیز آیفون‌ها به دو نوع آیفون تصویری ساده و آیفون تصویری پیشرفته تقسیم ‌بندی می‌شوند. در نوع ساده فقط امکانات اولیه مانند نمایش تصویر و صدا ارائه می‌شود. ولی در نوع پیشرفته، امکانات بیشتری مانند حافظه داخلی برای ذخیره عکس و فیلم، قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته، قابلیت اتصال به تلفن همراه و موارد دیگر ارائه می‌گردد. بر حسب نیاز و کاربری که از محصول انتظار دارید می‌توانید نوع ساده یا تصویری را انتخاب و نصب کنید.

امکانات آیفون های تصویری سوزوکی

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه درب بازکن‌ها، دیگر نمی‌توان آیفون‌های تصویری را به چشم یک درب بازکن ساده انگاشت. در چند سال اخیر امکانات قابل توجهی به این دستگاه افزوده شده و آن را تبدیل به یک ابر محصول کرده است. در ادامه به برخی از مهمترین امکانات آیفون تصویری سوزوکی خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش

صفحه نمایش در آیفون تصویری سوزوکی دارای مشخصات زیر است:

  • اندازه: آیفون تصویری سوزوکی در دو سایز 4.3 اینچی و 7 اینچی تولید می‌شود.
  • نوع صفحه نمایش:
  • LCD : با کیفیت تصویر مناسب و قیمت اقتصادی
  • TFT : با وضوح و رنگ‌های قابل قبول
  • LED  : با کیفیت تصویر عالی، روشنایی بالا و مصرف انرژی کم

قابلیت لمسی

قابلیت لمسی بودن کلیدها در آیفون تصویری سوزوکی دارای مشخصات زیر است:

  • لمسی: استفاده آسان و ظاهری مدرن
  • غیر لمسی: قیمت مناسب‌تر

حافظه

حافظه در آیفون تصویری سوزوکی دارای مشخصات زیر است:

  • حافظه داخلی: ذخیره عکس و فیلم بدون نیاز به حافظه جانبی
  • پشتیبانی از حافظه خارجی: افزایش فضای ذخیره سازی
  • ضبط تصاویر و فیلم: به صورت دستی یا اتوماتیک

ارتباط داخلی

از امکانات جذاب در آیفون تصویری سوزوکی، ارتباط داخلی واحدهای یک آپارتمان با همدیگر است. این قابلیت دارای مشخصات زیر می باشد:

  • ارتباط بین واحدها: بدون نیاز به تلفن و تنها با فشردن یک دکمه بر روی آیفون
  • انتقال تصویر: مشاهده تصاویر دوربین‌های مدار بسته
  • مانیتورینگ: مشاهده تصاویر محیط بیرون بدون نیاز به فشردن زنگ

امکانات جانبی

برخی از مدل های آیفون تصویری سوزوکی دارای امکانات جانبی جالب و کاربردی هستند که در زیر به ذکر آنها پرداخته شده است:

  • قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته: افزایش امنیت
  • قابلیت اتصال به جک پارکینگ: کنترل تردد از طریق درب بازکن
  • سنسور حرکتی: ضبط تصاویر در صورت حرکت افراد در مقابل دوربین
  • منوی فارسی: استفاده آسان برای تمام فارسی زبانان
  • قابلیت تنظیمات مختلف: مانند روشنایی، صدا و رنگ تصویر

گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید هر محصولی با داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش می‌تواند برای مشتری قابل اطمینان باشد. تمامی مدل های آیفون تصویری سوزوکی دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش گسترده هستند که از این جهت خیال خریدار را راحت کرده است.

خرید آیفون تصویری سوزوکی

برای خرید آیفون تصویری سوزوکی ابتدا باید نیازهای خود را از یک درب بازکن مشخص کنید و تعیین کنید به چه امکاناتی نیاز دارید. در مرحله بعد بودجه خود را تعیین کنید؛ قیمت آیفون تصویری سوزوکی بسیار متنوع است. بدین منظور می‌توانید مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و در نهایت به این نتیجه برسید که براساس بودجه خود، چه مدل‌هایی را می‌توانید انتخاب کنید. شاید این کار کمی خسته کننده باشد؛ اما نگران انتخاب نباشید. سایت لاله زار مال اطلاعات کاملی از هر مدل آیفون تصویری سوزوکی ارائه می‌دهد. می‌توانید در این سایت مشخصات فنی، امکانات، تصاویر و نظرات کاربران را برای هر مدل مطالعه کنید. همچنین می‌توانید از مشاوره تخصصی سایت استفاده کنید. بدین منظور کافی است با کارشناسان تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها برای انتخاب بهترین مدل آیفون تصویری سوزوکی کمک بگیرید.

قیمت آیفون تصویری سوزوکی

قیمت آیفون تصویری سوزوکی به عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، حافظه‌دار یا بدون حافظه بودن، لمسی یا غیر لمسی بودن، امکانات جانبی و مدل آن بستگی دارد. اگر به دنبال کالای اصل، با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، لاله زار مال مرجع تخصصی انواع آیفون‌های تصویری است که قیمت‌های رقابتی و مناسبی برای همه محصولاتش ارائه می‌دهد. می‌توانید قیمت‌ها را با هم مقایسه و بهترین قیمت را پیدا کنید. به علاوه، این مجموعه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می‌دهد. انواع آیفون تصویری SUZUKI با گارانتی 12 تا 36 ماهه عرضه می‌شوند. پس با خیال راحت می‌توانید از این سایت خرید کنید و از خدمات پس از فروش بهره ‌مند شوید. همچنین، لاله زار مال ارسال سریع و مطمئن را نیز به سراسر کشور ارائه می‌دهد. پس از خرید، می‌توانید آیفون تصویری خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *