از کجا می توان وارد دنیای هک و امنیت شد؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست داشته اید با فناوری همراه باشید و می خواهید در مورد هک و امنیت اطلاعات کسب کنید ، اکنون فرصت بسیار خوبی برای ورود رایگان به دنیای هک و امنیت دارید ، پس از این فرصت استفاده کنید. الان شروع کن

چرا درس جدیدتر آیا آنها رایگان هستند؟

اکثر دوره های موجود در سایت NeoLearn رایگان هستند و رایگان بودن این آموزش ها به این معنی نیست که محتوای آموزشی بی کیفیت است. برعکس ، همه دوره ها دارای پشتیبانی هستند و معلم هر دوره موظف است به تمام سوالات دانش آموزان پاسخ دهد.

سپس تحصیل رایگان این بدان معنا نیست که کیفیت آموزش ضعیف است

هک را از کجا شروع کنم؟

اول از همه ، برای ورود به دنیای هک و امنیت ، باید مفاهیم اولیه هک را بیاموزید و سایت NeoLearn دارای دوره های رایگان زیادی در این زمینه است که می توانید با توجه به علاقه خود در هر یک از این دوره ها شرکت کنید. رایگان شرکت کنید.

دنیای هک

چگونه اینستاگرام را هک کنم؟

امروزه افراد زیادی در شبکه های اجتماعی دوره های گران قیمت به نام هک اینستاگرام می فروشند و معمولاً یک دوره سکوت را به شما ارائه می دهند که در آن آهنگ بی صدا پخش می کنند و با دیدن این فیلم ها گیج می شوید. بودن! اما در این دوره ما با اصطلاحات هک اینستاگرام به صورت کاملا پروژه محور و تخصصی و به زبانی ساده برخورد می کنیم.

در این دوره شما با دو نوع حمله (ایجاد صفحات جعلی اینستاگرام / شکستن حساب های اینستاگرام) آشنا می شوید و می توانید خودتان این دو نوع حمله را تمرین کرده و برای آموزش بهتر تمرین کنید. و سپس حملات وحشیانه به حساب اینستاگرام خود انجام دهید و…. پرداخت خواهیم کرد.

دنیای هک

برای شرکت رایگان در دوره تست نفوذ در اینستاگرام روی این متن کلیک کنید

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *