آیا خرید بسته اینترنت ایرانسل با دیگر اپراتورها فرق دارد؟

 

به جمع کاربران ایرانسلی خوش آمدید! برای خرید بسته اینترنت ایرانسل، چه ایده‌ای دارید؟ طبق اعلام این اپراتور، تعرفه اینترنت آزاد برای مشترکین دائمی و اعتباری، 40هزار تومان به‌ازای هر گیگابایت است. بنابراین، از نظر مشترکین این اپراتور، خرید بسته می‌تواند به‌صرفه‌تر باشد.

حالا به‌نظر شما، با چه روشی می‌توان به خرید بسته اینترنت ایرانسل دست پیدا کرد؟ اصلا خرید بسته‌های ایرانسل با سایر اپراتورها چه تفاوتی دارد؟ در این مطلب، قصد داریم در این مورد صحبت‌های مفصلی داشته باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، همراهی با ما را از دست ندهید.

اینترنت کدام اپراتور بهتر است؟ ایرانسل؟ همراه اول؟ یا رایتل؟

مهم‌ترین شاخص ارزیابی شما برای تشخیص اینکه آیا کدام اپراتور سرویس اینترنت بهتری ارائه می‌دهد، سرعت است. احتمالا در 3راهی خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل سردرگم شده‌اید و نمی‌دانید انتخاب کدام مسیر به نفع شماست.

درحال‌حاضر، این 3 اپراتور رقابت سنگینی با هم دارند و هریک تلاش می‌کنند با ارائه خدماتی جامع‌تر و با قدرت پوشش‌دهی گسترده‌تر، به تعداد کاربران خود بیافزایند. البته همه آن‌ها در این مسیر، به‌نحوی موفق بوده‌اند. ما هم قصد داریم، تفاوت‌هایی از اپراتورها را در این مقاله برایتان آشکار کنیم.

 

بسته اینترنت ایرانسل

مقایسه خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل با مدت اعتبار یک‌‌روزه

اپراتور ایرانسل 8 بسته اینترنتی یک‌روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن، 2150 تومان با حجم 60 مگابایت است و گران‌ترین آن، 12600 تومان با حجم 2.5 گیگابایت است.

اپراتور همراه اول، 7 بسته اینترنتی یک‌روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن، 2150 تومان با حجم 60 مگابایت و گران‌ترین آن، 13300 تومان با حجم 3 گیگابایت است.

اپراتور جوان رایتل هم 8 بسته اینترنتی یک‌ روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن 1200 تومان با حجم 100 مگابایت و گران‌ترین آن، 22000 تومان با حجم 7 گیگابایت است.

خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل با حجم و اعتبار 3 روزه

اپراتور ایرانسل 6 بسته اینترنت 3روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 4700 تومان با حجم 150 مگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 14800 تومان با حجم 2.5 گیگابایت است. همراه اول هنوز در این زمان‌بندی، طرحی را عرضه نکرده است.

اپراتور رایتل هم 3 بسته اینترنتی 3روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 3300 تومان با حجم 150 مگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 11900 تومان با حجم 3 گیگابایت است.

بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل با حجم و اعتبار هفتگی

اپراتور ایرانسل، 7 بسته اینترنت هفتگی را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 7400 تومان با حجم 300 مگابایت است و گران‌ترین آن‌ها، 24200 تومان با حجم 5 گیگابایت است.

اپراتور همراه اول، 8 بسته اینترنت هفتگی را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 5900 تومان با حجم 200 مگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 17500 تومان با حجم 2.5 گیگابایت است.

رایتل هم 4 بسته اینترنتی هفتگی ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 6900 تومان با حجم 500 مگابایت و گران‌ترین آن‌ها با هزینه 18500 تومان و با حجم 6 گیگابایت به‌فروش می‌رسد.

خرید بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل با حجم و اعتبار 15 روزه

اپراتور ایرانسل، 6 بسته اینترنتی 15روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 9400 تومان، با حجم 400 مگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 24800 تومان با حجم 5 گیگابایت است. همراه اول در این زمان‌بندی، طرحی را در نظر نگرفته است.

اپراتور رایتل هم 4 بسته اینترنتی 15روزه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 11000 تومان با حجم 1.5 گیگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 90000 تومان با حجم 40 گیگابایت است.

بسته اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل با حجم و اعتبار ماهانه

اپراتور ایرانسل، 7 بسته اینترنت ماهانه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 14000 تومان با حجم یک گیگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 38000 تومان با حجم 7 گیگابایت است.

اپراتور همراه اول هم، 7 بسته اینترنت ماهانه را ارائه داده که ارزان‌ترین آن‌ها 14000 تومان با حجم یک گیگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 38000 تومان با حجم 7 گیگابایت است.

اپراتور رایتل، 10 بسته اینترنتی را برای کاربران در نظر گرفته که ارزان‌ترین آن‌ها، 10500 تومان با حجم یک گیگابایت و گران‌ترین آن‌ها، 28200 تومان با حجم 7 گیگابایت است.

خرید بسته اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها با اعتبار 2 ماهه، 3 ماهه، 4 ماهه و 6 ماهه

ایرانسل در بازه زمانی 3ماهه و 6ماهه، هیچ بسته اینترنتی را عرضه نکرده است. در بازه 2ماهه، فقط یک بسته 10گیگابایتی با قیمت 48500 تومان و یک بسته 15 گیگابایتی 4ماهه را با قیمت 83500 تومان ارائه داده است.

همراه اول هم در بازه زمان‌بندی 3 و 6ماهه، هیچ بسته اینترنتی را عرضه نکرده است. در بازه 2ماهه، یک بسته 12 گیگابایتی با قیمت 61900 تومان و یک بسته 15 گیگابایتی 4ماهه را با قیمت 83500 تومان ارائه کرده است.

اپراتور رایتل هم در بازه زمان‌بندی 4ماهه، بسته‌ای ندارد و فقط تعداد محدودی طرح اینترنتی را در مقاطع 2ماهه، 3ماهه و 6ماهه به مشترکین خود ارائه داده است.

آیا روش‌‌های خرید بسته اینترنتی ایرانسل، همراه اول و رایتل یکسان است؟

اگر عادت به استفاده از کدهای دستوری داشته باشید، هر اپراتور رمز خاصی را به‌منظور رزرو بسته در نظر گرفته است. مثلا طرح‌های اینترنتی ایرانسل با کد *555*5#، طرح‌های اینترنتی همراه اول با کد *100# و بسته‌های اینترنت رایتل هم با شماره *200# خریداری می‌شوند.

اگر خرید به‌واسطه درگاه‌های اینترنتی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با مراجعه به سامانه اختصاصی هر اپراتور مانند ایرانسل من، همراه من و رایتل من بسته مورد نظرتان را بخرید ولی ما یک پیشنهاد دیگر برایتان داریم تا دیگر مجبور نباشید گوشی‌تان را با نرم‌افزارهای مختلف پر کنید. در عنوان بعد، پیشنهاد ما را بخوانید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل و سایر اپراتورها از تاپ

 

بسته اینترنت ایرانسل

تاپ، متعلق به شرکت آتی‌پرداز بانک پارسیان بوده که تحت ‌نظارت بانک مرکزی و پلیس فتا، اقدام به ارائه طیف متنوعی از خدمات مالی و پرداختی کرده است. خرید شارژ و بسته ایرانسل و سایر اپراتورها، یکی از جزئی‌ترین و درعین‌حال کاربردتری‌ترین سرویس‌های این سوپراپلیکیشن هستند.

شما با طی‌کردن مراحل زیر، قادر به رزرو بسته مورد نظر خود از تاپ خواهید بود:

  • بعد از ورود به اپلیکیشن، به بخش خدمات بسته اینترنت وارد شوید.

  • در نوار بالای صفحه، شماره مورد نظرتان را بنویسید.

  • اپراتور مد نظرتان را انتخاب کنید.

  • بعد از انتخاب بسته، می‌توانید هزینه را از کارت بانکی یا تاپ کیف بپردازید.

خرید آنلاین و آفلاین بسته از تمام اپراتورها

شکل خرید بسته اینترنت ایرانسل، با سایر اپراتورها فرقی ندارد؛ ماهیت به یک شکل است. شما برای خرید همه این بسته‌ها، می‌توانید از 2 شیوه آنلاین و آفلاین استفاده کنید. فقط دراین‌بین، جزئیاتی مانند نوع کد، سامانه و اپلیکیشن مرجع شما می‌تواند متفاوت باشند.

ما برای راحتی شما در رزرو بسته مورد نظرتان، تاپ را پیشنهاد می‌دهیم. این نرم‌افزار ایمن و پرسرعت، برای همه اپراتورها کارآمد است و با چند کلیک ساده، شما را به مقصدی که در ذهن دارید می‌رساند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *