துக்குக்கு பெர்ப்பு ப்புக்கு பார்க்பு

در آن تعلم كاست دريم بلاست بر برنساء كابل هناقي، هذا منتدي. شبکه کابل برای بازی خودمان را به شما معرفی کنیم

در آين متعدل بلاست بر برنافظ برنامج منتديات سفرون شبکه کابلی برای بازی، همچنین بهترین برندهای کابل کابل را به شما معرفی می کنیم.

در عرض المزيد شبکه کابلی CAT6 و شبکه CAT5 آشناست شبکه کابل برای گراند همچنین به عنوان یکی از بهترین برندهای موجود در بازار معرفی شده است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

شبکه کابلی چیست؟

در پاسخ به این سوال که شبکه کابلی چیست، با تعریف شبکه کابلی شروع می کنیم. کابل شبکه مجموعه‌ای از سیم‌های مسی یا شیشه‌ای است که برای اتصال و انتقال داده‌ها و اطلاعات بین رایانه‌ها، روترها، سوئیچ‌ها و شبکه‌های SAN ذخیره‌سازی (به طور کلی بین اجزا و اجزای شبکه) استفاده می‌شود. بنابراین کابل ها رسانه هایی هستند که داده ها در آنها جریان دارد و اطلاعات از یک دستگاه به دستگاه دیگر در شبکه منتقل می شود.

بهترین کابل های اترنت برای بازی های آنلاین

کابل های شبکه در انواع، طول ها و اشکال مختلف وجود دارند. کابل های Cat 5e، Cat6، Cat6A و حتی Cat8 انواع مختلفی از کابل ها هستند.

اما بهترین کابل برای بازی های آنلاین چیست؟ بها از انها بیش از حد هرف ایستید، کابل کابل Cat8 بری کنتر داهت هرف ی تراشین شده است، هو فرتر از آن کیزی است که بری بازی جواء است. کابل‌های Cat7 معمولاً بهتر از کابل‌های Cat6a نیستند و از نوع اتصالات هدر که به راحتی در اکثر رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی در دسترس هستند، استفاده نمی‌کنند.

بحث واقعی др морд best kabl хай аттернт брай бази бейн Cat6 در Cat5e ист. و اغر شما نيار به تصفيه دائه هاي سغين دارد، نيز وارد مي شود.

گربه5ه یا گربه6, cadam ik braй basi behter ast?

اگرچه Cat5e و Cat6 هر دو گزینه های خوبی برای بازی از طریق اتصالات اترنت هستند، کابل Cat6 اغلب ترجیح داده می شود. این انتخاب لزوما به دلیل سرعت نیست، اما برای اکثر گیمرها با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه مناسب است. کابل های Cat6 در کنترل تداخل بهتر از کابل های Cat5e هستند. آنها هنگام ساخت باید استانداردهای سخت گیرانه تری را رعایت کنند و اگرچه روش های دستیابی به این استانداردها در بین تولید کنندگان و کابل های مختلف متفاوت است، کابل های Cat6 تقریباً همیشه از نظر مقاومت AC و نویز خارجی حتی از بهترین کابل های Cat5e بهتر عمل می کنند.

در حالی که Cat5e تنها دارای جفت‌های کاملاً پیچ‌خورده برای کمک به کاهش تداخل است، کابل‌های Cat6 معمولاً از چیزی که به عنوان “اسپلین” شناخته می‌شود، به عنوان فاصله‌دهنده در داخل کابل استفاده می‌کنند. این باعث می‌شود که تلاقی بین سیم‌ها بسیار کمتر شود، کیفیت سیگنال کابل بالاتر باشد و اتصال پایدارتر و دقیق‌تر باشد.

سایر کابل های Cat6 با پیچاندن سیم های بیشتر در داخل خود محافظت بیشتری در برابر کراس اور دارند در حالی که سایر کابل ها به طور جداگانه روی سیم ها از محافظ استفاده می کنند.این کابل ها با اختصارات مختلف به فروش می رسند. “S” braй шильд дар، “F” bray bashte bandi FOйл (براй механить хистей аз седа) در “U” брай бодно шильд.

کابل های Cat6 همچنین پهنای باند بیشتری نسبت به Cat5e دارند (10 گیگابیت در ثانیه در مقابل 1 گیگابیت در ثانیه) با طول کابل تا 55 متر که برای اکثر فواصل خانه کافی است. این فاصله بیش از حد مورد نیاز است، به یک اکر گیمینکش کاک گمینگ بهده. در صورت نیاز به کار با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه در مسافت 55 متری Cat6a این امکان را تا 100 متر در اختیار شما قرار می دهد.

از طرف دیگر، اگر به طور مرتب فایل‌های زیادی را از طریق شبکه انتقال می‌دهید و سخت‌افزار شبکه شما، مانند روتر یا سوئیچ، می‌تواند تا 10 گیگابیت در ثانیه از طریق اترنت پشتیبانی کند، استفاده از کابل‌های Cat6 ایده خوبی است.

ایا می کابلی از کابل هی گربه5 брай гамынг уже کرد؟

کابل های Cat 5 با Cat5e یکی نیستند، اگرچه نام آنها بسیار نزدیک به یکدیگر است. استاندارد Cat5 قدیمی تر، قدیمی تر و بدتر است. اگرچه در تئوری می تواند اترنت گیگابیتی را پشتیبانی کند، اما در اتصال بسیار کوتاه است. به آن سوگر، به تور سنتی و به جای آتساسی گاگابیتی Cat5e (یا 10 گیگابیت در ثانیه Cat6)، فقط از etisalat اترنت 100 Mbps پشتیبانی می شود.

در مواردی که Cat5e و Cat6 در جلوگیری از تداخل خوب هستند، اکثر کابل‌های Cat5 محافظت نشده هستند، که باعث می‌شود در برابر نویز سایر دستگاه‌هایی که سیگنال را آلوده می‌کنند و کیفیت آن را پایین می‌آورند آسیب‌پذیرتر شوند. از تعریف توریک، آن می توادن به دست دادن یک جان در بازی می شود!

در نتیجه بهترین کابل های سازگار Cat5e و Cat6 هستند. خوشبختانه این روزها یافتن کابل های Cat5 دشوار است. انتخاب بین Cat5e و Cat6 دشوار است، اما اگر می خواهید شبکه خود را برای آینده محافظت کنید، با Cat6 بروید.

بندق برند لغراند (لگراند)

خرید کابل کریکی gaming

برند فرانسوی Лгранд (Legrand) یک شرکت فعال در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است که یکی از بزرگترین شرکت های جهان به شمار می رود. طبق آمار اعلام شده در سال 2011، تجهیزات شبکه لگراند 20 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

تجهیزات شبکه لگراند در سال 2011 20 درصد بازار را به خود اختصاص داده است. کابل شبکه گرند، تجهیزات کابل کشی، سوکت شبکه، رک شبکه و اتاق سرور، پچ پنل، تجهیزات فیبر نوری، تنها بخشی از محصولات این برند را شامل می شود، زیرا این برند تنوع و گستردگی زیادی در محصولات خود در زمینه دارد. تجهیزات شبکه ми бешед.

در حال حاضر برند لگراند (لگراند) بالغ بر 15 درصد از بازار جهانی را در زمینه مدیریت کابل در اختیار دارد و در واقع 75 درصد درآمد آن از این طریق ایجاد می شود. فروش لکراند لگراند کے کے ہے کے کرد کرده است. عمده فعالیت های این برند دوست داشتنی را می توان در زمینه های مختلفی از جمله انرژی، سیستم های ساختمانی، توزیع و نصب برق و تجهیزات سیم کشی جستجو کرد.

بر اساس آمارهای پراکنده، حدود 37000 کارمند در این شرکت مشغول به کار هستند. همچنین در سال 1396 معادل 5.52 میلیارد دلار درآمد و 711 میلیون دلار سود خالص ایجاد شده است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *