یک مقدمه پنهان برای حمله قلبی و علائمی که به آنها گوش نمی دهیم

یک-مقدمه-پنهان-برای-حمله-قلبی-و-علائمی-که-به-آنها-گوش-نمی-دهیم
پیش ساز حمله قلبی اغلب از نشانه های کوچکی تشکیل شده است که ما آنها را تشخیص نمی دهیم. علائم کلاسیک مردان درد قفسه سینه است ، اما زنان اغلب سو ind هاضمه را تجربه می کنند.

این احتمال وجود دارد که هر روز برخی از افراد علائمی از قلب آنها بروز کند ، اما فرد مورد نظر تشخیص نمی دهد و کاری انجام نمی دهد.

پیام موجود در ستون مهم است ، اما اغلب این چیزهای کوچک است که ما جدی نمی گیریم که قبل از حمله قلبی محاسبه می شوند. وقتی همه کارها گفته و انجام شوند ، مهم هستند و حتی می توانند عواقب گسترده ای نیز به دنبال داشته باشند.

مقدمه

مقدمه حمله قلبی من در ابتدا غیرقابل پیش بینی بود. حتی اگر به چند ماه گذشته در روزهای پس از شوک فکر کردم ، می توانم صادقانه بگویم که من در آن زمان اصلا انتظار نداشتم که این پایان به چهل سال برسد.

من به دلیل کارم در سالهای قبل زیاد سفر کردم و بار کاری اغلب زیاد بود. من در خواب مشکل داشتم و در پایان فهمیدم که چگونه استقامتم کاهش می یابد و خستگی ام بیشتر می شود و گاهی احساس می کنم دارم می سوزم.

من اغلب ضربان قلب نامنظم و داستانهای اضافی داشتم که خود را به گونه ای نشان می داد که گویی قلبم از ضربان قلب من پرید. این هنگام مسافرت بیشتر به چشم می آمد ، قلبم سنگین بود و خیلی زود مادر شدم و حالم بد شد. من از این بابت نگران شدم و به یک پزشک خانواده مراجعه کردم که آزمایش خون داد.

دکتر به من گفت که آزمایش خون خوب است و فکر کرد که احتمالاً آرتروز میلوئید من را آزار می دهد و استرس فقط به من می گوید. او این را دست کم گرفت و نعوظ را در مورد اضطراب نوشت اما هیچ دلیلی برای ارسال من برای تحقیقات بیشتر ندید.

این احتمال وجود دارد که طبیعت انسان است که علائمی را که بدن برای ما ارسال می کند ، نادیده بگیرد و در مورد من هم همینطور است. اگرچه مشکل داشتم ، اما نمی توانستم آنچه بدنم به من می گفت را تفسیر کنم. علائم قابل برگشت هستند ، اما دلیل بیشتری برای بررسی دقیق موضوع وجود دارد.

علائم من

  • استرس زیاد برای مدت طولانی و استرس زیاد
  • تحمل
  • تنگی نفس
  • دشواری در به دست آوردن استقامت
  • تنگی قفسه سینه
  • احساس کمبود اکسیژن
  • آریتمی در شرایط استرس و پس از استرس شدید
  • اختلال در نعوظ
  • کلسترول بالا ، 6.9 هشت ماه قبل از حمله قلبی و 7.6 هنگامی که حمله قلبی به پایان رسیده است

    سن همه چیز را نمی گوید

    علی رغم اینکه فقط 266 در این زمان فقط سن داشت این علائم باید برای پزشک عمومی کافی باشد تا قلب من معاینه شود و من را به یک متخصص بفرستد. برخی از این علائم به وضوح زنگ هشدار دهنده بودند که همه چیز عالی نیست. متأسفانه ، او درگذشت و من در آن زمان دلیل و دلیلی نداشتم که از او س questionال کنم. هشت ماه بعد از آزمایش خون پزشک عمومی ، من دچار حمله قلبی شدم.

    من می خواستم این را با شما در میان بگذارم زیرا من می دانم که بسیاری هستند که خود را هیچ احساسی نمی دانند ، اما با بازبینی دقیق تر ، مواردی وجود دارد که می تواند توصیه به سفارش برای اطمینان از اینکه همه چیز مرتب است با یک متخصص قلب و عروق وقت بگیرید.

    ارزشهای مهم

    دانستن ارزشهای آنها مهم است ، یعنی. فشار خون ، کلسترول و ضربان قلب. بنابراین گرفتن یک کپی از نتایج تحقیق انجام شده و پذیرفتن هیچ پاسخی از پزشکان ، یک روش خوب است ، اما تا رسیدن به نتیجه قابل قبول ، خوب یا بد ، ادامه دارد.

    با یکدیگر مهربان باشید و از بودن در آنجا لذت ببرید زیرا این امر واضح نیست.

    Björn igfeigs.

    به یاد داشته باشید که در فیس بوک به ما بپیوندید

  • دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *