یک عمل جدید Yazamco – یک دستگاه قهوه بدون تعهد زمان

یک-عمل-جدید-yazamco-–-یک-دستگاه-قهوه-بدون-تعهد-زمان

دانه های قهوه و شیر تازه قهوه درست – تا به امروز ، برای لذت بردن از چنین قهوه ، شما مجبور به خرید یک دستگاه قهوه خانه یا متعهد شدن به یک مسیر طولانی مدت هستید. بیشتر نه. پیشنهاد جدید Yizamco خدمات بی نظیری را در تجارت متناسب با نیازهای تجاری و بدون تعهد ارائه می دهد زیرا ما مشکلات جدیدی را که مشاغل با آن روبرو هستیم درک می کنیم. چطوری این کار را انجام میدهی؟ در سه مرحله ساده.

مسیری بدون تعهد

انتخاب کنید

عملیات جدید مبتنی بر یک ایده انقلابی است. به جای تعهد و خرید دستگاه های قهوه تجاری می توانید مسیر جدیدی را بدون تعهد. برخلاف مسیرهای معمول حداقل 10 ، مسیر جدید به شما امکان می دهد تا هر زمان که بخواهید ، آن را لغو کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک روز پیش از اطلاع دادن

مقدار قهوه

را انتخاب کنید

شركت یزمكو دانه های قهوه مورد علاقه Landwer را برای شما انتخاب كرده است. اکنون ، شما فقط باید تصمیم بگیرید که هر ماه به چه مقدار نیاز دارید. مسیر شروع 2 کیلو گرم لوبیا در هر ماه است ، اما اگر بیشتر از آن در مشاغل بنوشید ، می توانید مسیری را نیز برای انتخاب کنید. کیلوگرم یا (کیلوگرم یا کیلوگرم یا بیشتر. برای کمک به شما در این زمان ، نمایندگان هزینه حمل شما را به عهده دارند آزمایش مقدماتی عادات مصرف قهوه به شما در انتخاب مسیر ایده آل کمک می کند.

قهوه را انتخاب کنید

یعنی ما به مرحله نهایی رسیده ایم – انتخاب دستگاه. شما می توانید بین سه شرکت دستگاه های قهوه اداری از شرکت های پیشرو انتخاب کنید :

    Jura X8: شرکت تیراندازی سوئیسی که هنر قهوه را در خود گنجانده و دستگاهی اتوماتیک و آسان کار می کند. این امکان را به شما می دهد تا میزان استحکام قهوه را تعیین کرده و حتی دمای دم را نیز برنامه ریزی کنید. برای اینکه مطمئن شوید دستگاه به شما بهترین خدمات را می دهد ، شامل یک برنامه جداسازی مواد پاک کننده شیر و شیر نیز می شود.

  • NIVONA : نوشیدن قهوه تجربه ای است که تمام حواس ما را فعال می کند. علاوه بر عطر و طعم غنی ، زیبایی شناسی برای ما نیز مهم است. دستگاه نیبونا دقیقاً با ظاهری زیبا که دارای صفحه TFT و طراحی براق است ، این کار را انجام می دهد.

I CAFFE PRO E: این یکی از مدل های قدرتمند است و در صورت لزوم می تواند در مکانهای کاری ایده آل باشد قدرت بسیار زیاد است. در این دستگاه قهوه می توانید انواع نوشیدنی های قهوه درست کنید و دارای 8 سطح مختلف قدرت است. تمام صفحه TFT را به زبان عبری اضافه کنید و دستگاه قهوه مناسب را خواهید گرفت.

1923154990873194660 اگر هنوز از دستگاه صحیح مطمئن نیستید و یا درمورد میزان حبوبات بحث و گفتگو ندارید ، با نمایندگان Yazmko تماس بگیرید و منوی کافی برای قهوه کامل خود را جمع کنید.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *