یک صفحه فرود رایگان با Behlink برای شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

Behlink یکی از سایت های رایگان است که امکان ایجاد صفحه فرود را برای کاربران خود فراهم کرده است.در این سایت به صورت رایگان و فقط با ثبت نام می توانید یک حساب کاربری و یک صفحه شخصی داشته باشید. اگر نمی دانید صفحه فرود چیست ، برای کسب اطلاعات درباره انواع صفحه فرود و نحوه ساختن آن از طریق سایت ، ادامه مقاله را دنبال کنید. بهلینک من درس می خوانم

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود صفحه وب است که مخاطبان شما وارد آن می شوند و در آنجا می توانید کاری برای مخاطبان خود انجام دهید. یکی از مهمترین اهداف صفحه فرود پر کردن فرم و دسترسی به سایتها است. و اتصالات مختلف شما روند خرید و غیره است.

انواع مختلف صفحه های فرود با توجه به خواسته ها و نیازها و اهداف شما با اهداف مختلف وجود دارد. بازاریابی دیجیتال می توانند طراحی و اجرا شوند. یکی از مهمترین برنامه های صفحه فرود استفاده از آن به عنوان لینک سایت در اینستاگرام است. اگر فعالیت شما در شبکه های اجتماعی گسترده و گسترده است و چندین سرویس مختلف و محصولات مختلف دارید ، باید از صفحه فرود استفاده کنید زیرا بیش از یک لینک وجود دارد و نمی توانید از آدرس سایت در بیوگرافی اینستاگرام خود استفاده کنید.

صفحات فرود زیادی در اینترنت وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی ها و برنامه های خاص خود هستند و ویژگی های مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهند ، یکی از بهترین و غنی ترین ویژگی ها سایت Behlink است که به شما امکان می دهد صفحه فرود رایگان با ویژگی های خاص Gives ایجاد کنید برای کاربران آن.

ویژگی های ساخت صفحه فرود با بهلینک

بهلینک

Behlink یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده صفحات فرود است که دارای ویژگی های جذابی نیز می باشد.مهمترین ویژگی تهیه صفحه شخصی و کاملا شخصی است که به کاربر امکان می دهد تغییرات کلی ایجاد کند و می تواند اهداف و اهداف مختلفی را بر روی آن تحقق بخشد. . در زیر به سایر ویژگی ها نیز اشاره شده است.

افزایش پیرو

اگرچه بهلینک نمی تواند فالوئرهای اینستاگرام را مستقیماً افزایش دهد ، اما به دلیل ویژگی های جذاب و در صورت استفاده صحیح ، می تواند مخاطبان و دنبال کنندگان شما را حفظ کند و تعامل بهتری با فالوورهای شما ایجاد کند که طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام ، این تعامل باعث افزایش دید شما در اکسپلورر می شود.

محدودیت های اینستاگرام را پوشش دهید

یکی دیگر از ویژگی های مهم بهلینک ، پوشش دادن محدودیت های اینستاگرام است ، زیرا اینستاگرام فقط به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا پیوندی را در رزومه خود قرار دهند ، کسانی که چندین سرویس و محصول دارند نمی توانند مستقیماً و با راهنمایی کاربران خود به ارائه پیوندهای زیستی به محصول یا خدمات خود ، بنابراین آنها باید از Behlink استفاده کنند زیرا Behlink این محدودیت را در اینستاگرام پوشش می دهد و مشکل تجاری را حل می کند و اجازه می دهد چند لینک در حساب اینستاگرام خود قرار دهید این شما را فراهم می کند.

بیوگرافی حرفه ای و طولانی ایجاد کنید

اگرچه در آموزش نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام تمام عناصر لازم و م inثر در ایجاد نام تجاری و تعامل ذکر شده است ، اما تعداد کاراکترها ، تعداد پیوندها و … در Bio Instagram محدودیتی دارد ، جایی که ممکن است نتوانید تمام توانایی ها و تجارت خود را بیان کنید ، بنابراین بهلینک با ایجاد یک فضای گسترده و جهانی ، این امر به شما امکان می دهد فرصت های بیشتری برای ارائه خود داشته باشید.

با بهلینک یک صفحه فرود ایجاد کنید

یکی از مهمترین برنامه های موجود در سایت بهلینک ، ایجاد صفحه فرود برای شبکه های اجتماعی است که با آن می توانید شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام ، توییتر ، کلوپ هاوس ، تلگرام ، واتس اپ و انواع و همچنین خدمات مختلف آن را بهم متصل کنید. ارائه و فروش در یک صفحه.

برای لذت بردن از این ویژگی ها ، ابتدا باید وارد شوید صفحه ثبت نام Behlink و در آنجا یک حساب کاربری ایجاد کنید. و سپس ، با پر کردن زمینه های مربوطه به عنوان ایمیل و تأیید آن ، گام به گام پیش بروید تا با ایجاد یک حساب کاربری ، بتوانید از بهلینک اجازه ایجاد صفحه فرود را بگیرید.

بهلینک

پس از اتمام ثبت نام ، بر روی ایجاد یک لینک جدید کلیک کنید ، (آنچه که از سایت به نظر می رسد این است که به شما اجازه می دهد چندین لینک به صورت رایگان ایجاد کنید.) اکنون برای ایجاد پیوند به بخش وارد شده اید ، در این مرحله شما باید آدرس را وارد کنید و عنوان صفحه را بنویسید و بیوگرافی خود یا خدمات خود را بنویسید.

بهلینک

پس از پر کردن این قسمت ها ، وارد قسمت اصلی ایجاد یک صفحه فرود می شوید که دارای چندین زبانه است که می توانید به طور کامل آنها را شخصی سازی کرده و صفحه فرود خود را با چندین لینک ایجاد کرده و به راحتی وارد شبکه اجتماعی خود کنید. کردی

بهلینک

مهمترین قسمتها اطلاعات تماس (مانند شماره تلفن ، شماره WhatsApp ، آدرس ایمیل و شناسه تلگرام) ، پیوند به عناوین ، امکان مذاکره درباره س questionsالات متداول همراه با پاسخ ، نوشتن متن و توضیحات و امکان درج آدرس است. . پیوند سایت ما را در این قسمت لایک کنید ارتباط می تواند دیده شود.

Behlink تک نوع

تعامل بهتری با بهلینک ایجاد کنید

Behlink یک صفحه چند پیوندی است که می تواند کاربران را وادار به تعامل بیشتر با شما کند ، زیرا آنها می توانند در صورت نیاز فوری راه هایی برای ارتباط با شما از طریق کانال های مختلف پیدا کنند و سعی کنند از راه های مختلف با شما ارتباط برقرار کنند.

هدف قرار دادن پست ها و داستان های شما فراهم آوردن ارتباطات و مقصد خود را برای کاربران آسان می کند بنابراین هم سرعت و هم سرعت بیشتری دارید.

اگر مدیریت تبلیغات و تبلیغات بدانید که به راحتی می توانید با استفاده از این صفحه برند اورنس خود را افزایش داده و از مزایای دیگر آن بهره مند شوید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *