کاستاریکا Tarrazu ، عالی

کاستاریکا-tarrazu-،-عالی

کاستاریکا تارارازو ؟ قهوه ای که ما آن را برای طعم های تصفیه شده در دهان عالی می نامیم. یک قهوه محلی که مستقیماً از ارتفاعات کاستاریکا می آید ، جایی که ارتفاع کشت از 1 ‘کمتر نیست 000 متر در کشاورزان. بیایید در مورد terroir صحبت کنیم ، بیایید در مورد قهوه صحبت کنیم. این یک دانه استثنایی با یک شخصیت شیرین همراه با نت های غنی از کاکائو و فندق است که غالب است. بیایید برویم و یک قهوه خاص را کشف کنیم که مستقیماً از ارتفاعات کاستاریکا می آید.

کاستاریکا Tarrazu ، کشور

کشت قهوه تا قرن آغاز نمی شود ، زیرا این کشور ابتدا برای کشت موز و نیشکر مورد بهره برداری قرار گرفت. تا اواسط قرن 19 بود که کشت قهوه به عنوان منبع اصلی اقتصادی کشور جنب و جوش پیدا کرد. این کشور در ابتدا Robusta تولید می کرد اما این گونه به دلیل قدرت و بدن تلخ بسیار سریع ممنوع و در کشت ممنوع شد. امروز ، این کشور 27٪ Arabica در سراسر کشور تولید می کند و برای رشد غلات در سایه بسیار کنترل شده بسیار شناخته شده است ، ٪ دستی و انتخابی 200 و حفظ کیفیت اکوسیستم با کیفیت بالا. ما قهوه کاستاریکا Tarrazu را به صدها دلیل ، بلکه همچنین به دلیل طعم کمیاب و استثنایی آن در کام دوست داریم. کشور کاستاریکا بیشتر به دلیل کیفیت استثنایی کشاورزی شناخته شده است: این کشور هزاران خانواده را در سراسر کشور گردهم می آورد ، که اغلب در تعاونی ها هستند تا وسایل فرآوری قهوه را که امروزه نیز بسیار گران هستند فراهم کند. این کشور به لطف روش های کشت خود ، به هزاران خانواده اجازه می دهد تا هنگام ارائه یک دانه قهوه که به صورت دستی و در ارتفاع زیاد تهیه می شود ، هزینه زندگی خود را تأمین کنند.

Costa Rica Tarrazu ، مزرعه

قهوه در منطقه Tarrazu ، در خانواده Navarro تولید می شود. مزارع خانوادگی بین 1 ‘200 و 1’ 250 واقع شده است با قطعات بسیار شیب دار که نیاز به برداشت دستی دارد. خانواده ناوارو نام مزارع خود را Los Encinos می گذارند. او بیش از 3 نسل است که قهوه تولید می کند و در سراسر کشور بسیار شناخته شده است. امروز ، برای نوشیدن این قهوه استثنایی ، باید با کشاورز فعلی صحبت کنید: ادواردو ناوارو خیمنز! ادواردو در طول سال از مزرعه مراقبت می کند و اطمینان حاصل می کند که کارگران فصلی قهوه را به موقع بین دسامبر و فوریه برداشت می کنند. این قطعه ها آنقدر غنی هستند که برای برداشتن گیلاس های رسیده زیبا باید حداکثر 8 محل عبور از یک درخت را ایجاد کنند. ما قهوه کاستاریکا تارارزو را دوست داریم!


کاستاریکا تارارازو ، خانواده و مزارع

خانواده ناوارو در مجموع 7 مزرعه دارند كه بین اعضای خانواده توزیع می شود. خانواده ناوارو ، که 6 فرزند دارند ، کاملاً در کشت غلات نقش دارند ، اما همیشه این ادواردو خواهد بود که در مزرعه برای هدایت آنها در محل خواهد بود! در واقع ، او آن را در روح جای داده است. خانواده ناوارو فقط یک نوع تولید نمی کنند ، در حقیقت ، وقتی بچه ها هر کدام نقشه می گرفتند ، تصمیم گرفتند حرکت نسل Z را دنبال کنند و در فرهنگ غول قهوه باقی بمانند تخصص.

ادواردو Benefico را دارد ، جایی که همه قهوه های او برای پردازش لوبیای سبز دور هم جمع می شوند. امروز تمام مزارع مشغول کار و پرورش قهوه میکرو دسته ای هستند. 7 مزرعه متعلق به خانواده ناوارو به دلیل احترام به کشت قهوه ، بدون استفاده از علف کش شناخته شده اند. قهوه در زیر سایه طبیعی رشد می کند و بدون انجام کارهای صنعتی به صورت دستی برداشت می شود.

آیا می دانید؟

ادواردو ، مالک و کشاورز در 7 مزرعه قهوه در کاستاریکا ، همه ساله از کارگران فصلی که در کشت غلات ، برداشت آن و فرآوری آن کمک کرده اند ، به یک وعده غذایی خانوادگی خوشمزه دعوت می کند . این یک سنت واقعی است!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *