چگونه یک دستگاه قهوه ساز اتوماتیک انتخاب کنیم؟

چگونه-یک-دستگاه-قهوه-ساز-اتوماتیک-انتخاب-کنیم؟

یکی از بزرگترین لذتهای زندگی ما بدون شک شامل نوشیدن یک فنجان قهوه قوی ، خوشمزه ، معطر و گرم است. Office Beverage Machine این سرگرمی را حتی بیشتر ارتقا می دهد و اگر قصد خرید دستگاه قهوه ساز اتوماتیک را دارید ، تجربه شما را تجربه خواهید کرد حداکثر به روزرسانی شده بنابراین چگونه ماشینی را انتخاب می کنیم که متناسب با زیباترین ساعات شما باشد؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است ، و همچنین به طور خلاصه مروری بر ماهیت دستگاه خودکار

دستگاه قهوه ساز اتوماتیک چیست؟

از جمله ، یک دستگاه قهوه ساز اتوماتیک “می داند” موارد زیر را انجام دهد:

  • دانه های قهوه آسیاب (بیشتر آنها را می توان در قهوه آسیاب شده نیز استفاده کرد)
  • پمپاژ آب و حرارت دادن به دمای تنظیم شده
  • پختن قهوه به مقدار آب مناسب برای نوشیدنی انتخاب شده
  • نوشیدنی را در لیوان قرار داده شده بریزید (در بعضی از دستگاه ها می توان به طور همزمان دو فنجان قهوه درست کرد)
  • ماشین آلات مجهز به آبگیر اجازه می دهند شیر به نوشیدنی قهوه اضافه شود
  • معمولاً دستگاههای مجهز به امکان تهیه قهوه با شیر همچنین قادر به تهیه سایر نوشیدنی های شیر مانند لاته ماکیاتو خواهند بود.

    بنابراین چگونه قهوه ساز مناسب خود را انتخاب می کنید؟

    آسایش

    راحتی یکی از مهمترین دلایل خرید دستگاه قهوه ساز اتوماتیک توسط مردم است. برای به حداکثر رساندن مسئله راحتی ، به س followingالات زیر پاسخ دهید: آیا فضای آشپزخانه در دسترس شما بزرگ و جادار است؟ مملو از لوازم خانگی است؟ ارتفاع ، عرض و طول متناسب با طاقچه ای که انتخاب کرده اید چقدر است؟ مهم است که بخاطر بسپارید: برای استفاده از دستگاه ، باید هر از گاهی مخزن آب را پر کنید. جابجایی و پر کردن مخزن آب معمولاً آسان است ، اما ارزش اختصاص دادن فضای اضافی را دارد تا جایی برای حرکت آزادانه و راحت وجود داشته باشد.

    افزودن نوشیدنی های شیر

    خوب ، این بخش بسیار آسان است: آیا شما با شیر نوشیدنی مصرف می کنید؟ اگر چنین است ، هر چند وقت یک بار؟ افزودن یک ظرف شیر برای کسانی که به طور روزانه نوشیدنی های قهوه را با شیر می نوشند یک افزودنی عالی است. از طرف دیگر ، اگر این سناریو غالباً اتفاق نیفتد ، با استفاده از دستگاهی مجهز به لوله (بدون ظرف جداگانه) بیشترین بهره را خواهید برد و بدین ترتیب از قهوه همراه با شیر به دلخواه لذت ببرید.

    از طرف دیگر ، شیر شیر برای هر کسی که می خواهد قهوه را با شیر درست کند درست مثل یک باریستای واقعی در نظر گرفته شده است. از فروتر برای تهیه شیر کف دار جدا از دستگاه استفاده می شود و همچنین استفاده از آن بسیار آسان در نظر گرفته می شود. چند بار می توانید فنجان هایی از قهوه درست کنید که بسیار خوب به نظر برسند (و برای طعم و مزه – چیزی برای گفتن نیست!). اگر به این نتیجه رسیده اید که می خواهید یک دستگاه برادری را که سبک های مختلف شلاق زدن را تولید می کند ، امتحان کنید ، دستگاهی را با کمک شلاق پیشرفته خریداری کنید – لذت آن تضمین شده است.

    تهینه

    همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بسیاری از دستگاههای فروش بر روی قهوه آسیاب شده کار می کنند ، بنابراین دستگاه آسیاب قسمت مهمی از تدارکات دستگاه قهوه شما است. مهم است که یاد بگیرید سطح تهین را کنترل کنید و همچنین درک کنید که سلیقه شخصی شما چیست. ماشینی را انتخاب کنید که سطح مختلف طهینی را اجازه دهد و به دانه های مناسب و بهترین عطر برای قهوه عالی برسید.

  • دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *