چگونه می توانید ترکیبی از قهوه درست کنید؟ اسرار را کشف کنید.

چگونه-می-توانید-ترکیبی-از-قهوه-درست-کنید؟-اسرار-را-کشف-کنید.

مخلوط قهوه؟ چگونه آن را ایجاد کنیم؟ ترفندهای کوچکی که توسط بستنی برای ارائه پالت های منحصر به فرد و دلپذیر مجامع ایجاد شده است چیست؟ برای چه نوع قهوه مخلوط می کنیم؟ از آنها قدردانی می شود؟ لیست بزرگی از سوالات ایجاد می شود ، بیایید سعی کنیم از طریق این پست وبلاگ به آنها پاسخ دهیم. بیایید کار یک استاد سرخ کن را برجسته کنیم. بیایید تمام نکات مربوط به ترکیب مونتاژ آن را کشف کنیم. بیایید به دنیای سرخ شدن شیرجه بزنیم ، و اسرار مخلوط ها را با هم در میان بگذاریم.

مقدمه – مخلوط قهوه

در دنیای قهوه ، قهوه های مخلوط بهتر کار می کنند. اینها در واقع مقبولیتهای بسیار ارزشمندی هستند ، زیرا آمیختن شرابهای مختلف آنچه را تعادل عالی نامیده می شود ایجاد می کند ، که لزوماً در قهوه خالص یافت نمی شود. آنها با مصرف کنندگان بسیار موفق هستند. چرا ؟ مصرف کنندگان عادت دارند که قهوه تازه ، متعادل و مداوم را در کف دست داشته باشند: اسیدیته کنترل شده ، عطرهای ساده و طبیعی.

مخلوط یا خالص؟

اینها دو مهمانی متفاوت هستند: به طور منظم اسپرسو کوچک در این منطقه ، بدون شک ترکیب قهوه را که توسط کباب مونتاژ می شود ترجیح می دهد. نسل مصرف کننده جدید ، قهوه های اسیدی ، کمیاب تر و استثنایی را از ترورهای بزرگ ترجیح می دهد ، بنابراین گراند کرو را از یک نقشه انتخاب می کند.

قهوه خوب یا بد وجود ندارد: دلیل اینکه ما طیف گسترده ای از قهوه را در مونتاژ ارائه می دهیم ، ارائه می دهیم. اصل و نسب؛ ارگانیک از آنجا که ما از کافه های کمیاب منحصر به فرد از یک قطعه منحصر به فرد برای محدوده کافه های نادر برای دوستداران واقعی قهوه مخصوص استفاده می کنیم.

ترکیب مخلوط قهوه

ترکیب مخلوط قهوه ظریف است ، زیرا این انتخاب مهم Grands Crus است. اکثر کباب ها کاملاً بی طرف هستند تا بتوانند بدون اینکه به عادت هایشان حمله کنند ، یک مشتری بزرگ را راضی کنند. توصیه اصلی این است که بین یک قهوه از برزیل یا پرو متفاوت باشد: این ها قهوه هایی هستند که بسیار طبیعی شیرین هستند ، در دهان بسیار گرد و کاملاً مناسب برای مخلوط ها قرار دارند.

ما در حال کار هستیم. بنابراین ابتدا پایه قهوه را با انتخاب یک قهوه “خنثی” که می توان به عنوان اولین قطعه از پازل قهوه نامید ، پایه گذاری کنید. برای تهیه این قهوه ، کباب کباب توصیه می کند قهوه کم و بیش بر خلاف آن را انتخاب کنید. مانند یک قهوه اتیوپی بسیار گلدار. در واقع ، مخلوط کردن یک قهوه گرد و متعادل با یک محصول گل یک حساسیت چشمگیر در دهان ایجاد می کند.

مخلوط قهوه ، تجزیه و تحلیل

برای برای دانستن اینکه ترکیب ما موفقیت آمیز است ، با کنترل عطرها ، بدن ، طعم دهنده ها ، گرد بودن و تعادل ، در مورد تجزیه و تحلیل حسی صحبت خواهیم کرد. اگر همه این نکات به خوبی ذکر شده و موافق باشند؛ سپس ترکیب موفقیت آمیز است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *