چگونه حساب محلی ویندوز را به مایکروسافت متصل کنیم؟

هنگامی که یک ویندوز جدید را بر روی رایانه خود نصب می کنید، هنگام تنظیم یک حساب مایکروسافت، با این گزینه روبرو می شوید که می خواهید حساب مایکروسافت خود را به ویندوز متصل کنید. اگر در ابتدای کار استفاده از این قابلیت را نادیده گرفته اید اما اکنون تصمیم خود را بر اساس ایجاد اکانت مایکروسافت تغییر داده اید، توصیه می کنیم مقاله زیر را برای اتصال اکانت ویندوز محلی به اکانت مایکروسافت مرور کنید. . با ما بمان.

یک حساب کاربری مایکروسافت ایجاد کنید

اگر حساب مایکروسافت ندارید، نمی توانید ویندوز خود را به آن وصل کنید. به آن صوره، برای بری رادومی کینیم کیم کیم کیم ک

  • از آدرس ایمیل موجود استفاده کنید: مرورگر کروم به طور خودکار شروع به کار کرد و سپس در صفحه شروع به کار کرد صفحه اصلی حساب های مایکروسافت برو صفحه را به پایین اسکرول کنید و سپس به گزینه مورد نظر بروید یک حساب کاربری ایجاد کنید کلیک اکنون ایجاد حساب کاربری یک ایمیل معتبر ارائه دهید و سپس مراحل راه اندازی یک حساب کاربری جدید را طی کنید.
  • با استفاده از یک حساب کاربری جدید مایکروسافت ثبت نام کنید: همچنین، می‌توانید با استفاده از یک آدرس ایمیل از دامنه مایکروسافت که توسط سرویس تعریف شده است، برای ثبت نام اقدام کنید. برای تنمر آن کار تنها کافی است پس از کیں یک حساب کاربری ایجاد کنید بر روی بریک یک آدرس ایمیل جدید دریافت کنید کلیک

نحوه اتصال اکانت مایکروسافت به ویندوز

ورود به حساب کاربری مایکروسافت

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

در طول این فرآیند، باید مطمئن شوید که کامپیوتر شما به اینترنت متصل است. هنما ورود به حساب مایکروسافت، ویندوز نیاز به اتصال به اینترنت دارد.

گزینه اتصال حساب مایکروسافت به ویندوز در ابزار موجود است تنظیمات او جستجو کرد. ברי ראשים בה אנ מי באי שלי הי האינטים برد + من برنامه را بفشارید تا تنظیمات اجرا شده

در ویندوس 10 تنه کافی است بر روی بروی کیمی حساب ها کلیک کرد تا در بخس اطلاعات شما به تعريفة مورد نصر خود استبداء

در ویندوز 11 می توانید از این گزینه استفاده کنید حساب ها در पेनल वे सेप्स बा केलिड बर रोय वृष्टी اطلاعات شما در بخس تنظیمات حساب به تعریف و روگرینی کود کود پید پیداند.

اکنون در صفحه اطلاعات شما بر روی بریک با حساب کاربری مایکروسافت وارد شوید کلیک این گزینه در ویندوز 10 و 11 به راحتی قابل مشاهده است.

در این مرحله پنجره جدیدی ظاهر می شود و نام اکانت شما نمایان می شود. अन रा वार्ड कर्डे व सेप्स बर रूय वार् بعد کلیک سپس رمز عبور را تایپ کرده و تایپ کنید ورود را بفشارید.

سپس باید هویت خود را با دو مرحله تأیید کنید. ساده ترین راه این است که با کلیک بر روی آن در پیک شده است پست الکترونیک [your email address] یک کد جدید به ایمیل کود بفرستید. متن בין פראנטז הא آدرس ایمیل شما در قابل درای درای درسی ایمیل با کستب Microsoft شما برای بود.

صندوق ورودی ایمیل خود را که به عنوان حساب مایکروسافت استفاده می کنید، بررسی کنید و سپس کد موجود در برنامه را بررسی کنید تنظیمات ویندوز را نصب کنید брай выбрать эн файт бр рой выпасный تأیید کنید کلیک

اکنون رمز عبوری را که برای ورود به حساب رایانه محلی خود استفاده می کنید وارد کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید بعد کلیک

اگر قلم ویندوز سلام Ra razoganim canim, payami ra dostaka vыhodit nomod ko beh shma mi goyde мы быстой онлайн ра ра домедых. در انگلیسی نوشته شده بر روی کیں بعد کلیک سپس پین را در کادر امنیتی ویندوز وارد کنید.

در نهایت پس از وارد کردن پین، مراحل ورود اکانت مایکروسافت برای اتصال اکانت مایکروسافت به ویندوز انجام می شود.

حساب مایکروسافت خود را به ویندوز متصل کنید

مریفاستوراتь быть бех تغییرть исте что констация от Windows ход را بخ ماریفوستاлов کچь та за очень очень очень онлайн он очень из части درایو ون، دفتر و کورتانا بهره بردن در این مقاله سعی کردم با یکی از ساده ترین روش ها، اکانت مایکروسافت را به صورت خودکار در ویندوز وارد کنم. از آن رو، اگر بنا به رابعدی از این تعریف نکیلیید یکید، بری یک با هم که شده آن را کیدنید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *