چگونه به ویندوز 11 می روید؟

اگر از رایانه خود برای کار استفاده کنید، احتمالاً نرم افزار و یا برنامه های افزودنی که هر بار ایمیل، پیام و یا به روز خبری را دریافت می کنید، به شما اطلاع می دهد. بدون نتیجه، بدون اطلاعات، بدون اطلاعات، بدون اطلاعات، بدون سوال، بدون سوال، بدون سوال.

مطمئن، در ویندوز 11 این امکان را به کاربران می دهد که ویندوزهای 11 را سفارشی سازی کنند و در واقع نحوه کار با آن ها را مطابق با نیاز خود تغییر دهند. ما باید به شما کمک کنیم، باید به شما کمک کنیم، شما قادر خواهید بود این کار را 11 بار در روز انجام دهید.

بانرا تنها نیست

ویندوز بانک و املاک و مستغلات

من نمی خوام برم پیش هیچ کدومشون، نمی دونم باهاش ​​چیکار کنم.

“Win + I” و “Search Notifications from apps and other senders” را جستجو کنید.

اگر نمی دانید چگونه آن را انجام دهید، نمی توانید آن را انجام دهید. من نمی دانم بهترین کار برای شما چیست.

آلن هندی و رند

آلن هندی و رند

تو دوست خوب دنیا هستی و دوست خوبی هستی. این یک مسئله زمان است که شما چه زمانی قادر به انجام آن خواهید بود. فعال بودن این ویژگی ممکن است شما را برهم بزنید، از این رو اگر می توانید یک نوار بدون وظیفه را داشته باشید، می توانید این ویژگی را تنها با چند کلیک ساده غیر فعال کنید.

می توانید از نسخه “Win + I” تی شرت السایه استفاده کنید. رفتارهای شخصی سازی > نوار وظیفه > نشان ها را در برنامه های نوار وظیفه نشان دهید. به نام رب الارباب، پدران پدران و پروردگاران.

اوتر Focus Assist

اوتر Focus Assist

من نمی دانم با آن چه کنم.

بازی های Win + A را با کمک فیلم Life + Win جستجو کنید. من توانستم راهی پیدا کنم تا از آن بیشترین بهره را ببرم. من نمی دانم با شما چه کنم.

  • لیست اولویت.
  • Alarms Only: همه اعلان ها به جز Alarms را غیر فعال می دانند.

من شما را برای مدت طولانی دوست دارم

من شما را برای مدت طولانی دوست دارم

من به زندگی خود بسیار افتخار می کنم و به شما کمک خواهم کرد. ما علاقه ای به این واقعیت نداریم که نگران این واقعیت نباشیم که مجبور نیستیم این کار را انجام دهیم.

تمام نکات برجسته از “Win + I” در Accessibility> جلوه بصری موجود است. پس از این زمان، اعلان‌ها را رد کنید.

تمامی حقوق محفوظ است.

تمامی حقوق محفوظ است.

انجام این کار برای شما آسان نیست و نمی توانید آن را انجام دهید. Win + I محبوب ترین سیستم “Win + I” است و سیستم> اعلان ها در دسترس نیست. اجازه دادن به اعلان ها برای پخش صداها “اجازه دادن به اعلان ها برای پخش صداها”.

دوستت دارم کمکت میکنم سیستم> سیستم صوتی و بهبودهای صوتی و تصویری را جستجو کنید. Shu Ponds Broadcasting و Notifications در دسترس نیست. همچنان می توانید از موتور جستجو استفاده کنید و موتور جستجوی “Ok” را دانلود کنید.

سفارشی کردن اعلان های برنامه

سفارشی کردن اعلان های برنامه

اینطور نیست، اما مهم ترین، مهم ترین و مهم ترین چیز این است که درک آنچه اتفاق می افتد بسیار دشوار است. جستجو برای “Win + I” نتایج جستجو برای “Win + I” سیستم یا سیستم اطلاع رسانی> جستجوی اعلان ها. از این بخش می توان اعلان ها را فعال و یا غیر فعال نشان داد، نحوه نمایش اعلان ها را تغییر می دهد و یا صدای اعلان را برای هر یک از برنامه ها غیر فعال می کند.

باشتر مرکزی باشتیر

تمامی حقوق محفوظ است. اگر قبلاً در مورد این ترفندها نمی دانستید، اکنون با مطالعه این مقاله کنترل بیشتر بر نحوه ارسال اعلان ها از برنامه ها و سیستم عامل به صفحه نمایش خود داشته باشید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *