چگونه برای اولین بار پاوربانک را شارژ کنیم؟

یکی از ابزارهای بسیار کاربردی و مهم در دنیای دیجیتال، پاوربانک ها هستند که می توانند بهترین همراهان در لحظات عدم دسترسی به منبع برق باشند و شرایطی را برای استفاده افراد از دستگاه های هوشمند خود مانند گوشی، تبلت و … فراهم کنند. تمام روز بدون نظارت از تمام شدان شرک بتری کرگند کند. غیر از نگرانی که بری یک کیں مدل معدل معدل powerbank و دارد آیا پاوربانک نیاز به کرگ اورتی دارد؟ य؟

איא פאורבאנק، קיבל אז אולין עבור באיד קשרג שוד؟

پاوربانک ها ساختار بسیار ساده ای دارند و معمولا شرکت های سازنده پس از تولید و قبل از بسته بندی و عرضه آن ها را شارژ می کنند اما معمولا شارژ کامل ندارند و میزان شارژ آن ها حدود ۷۵ درصد یا کمتر است. برای اطلاع از میزان شارژ اولیه پاوربانکی که خریداری کرده اید، کافی است دکمه پاور را فشار دهید و میزان شارژ اولیه را روی چراغ های LED یا روی صفحه نمایش برخی از مدل ها مشاهده کنید.

اکثر مدل های پاور بانک ها مجهز به 4 چراغ LED برای نمایش میزان شارژ هستند که هر چراغ نشان دهنده میزان شارژ باتری 25 درصد است. برخی از مدل ها به صفحه نمایشی نیز مجهز هستند که میزان شارژ را به صورت عددی نمایش می دهد. در واقع اگر پاوربانک را روشن کنید با 2 چراغ روشن مواجه می شوید یعنی دستگاه حدود 50 درصد شارژ دارد.

ক্র্র্য প্র্যা প্র্র্ক্ক্ক্কা

اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا ابتدا پاوربانک نیاز به شارژ دارد و قبل از استفاده باید آن را شارژ کرد؟ در آن سکامی باید گفت کا کا از روشن کردن کرگردن که می شود گفت .

اما در برخی موارد با دستگاه هایی مواجه می شوید که میزان شارژ آن ها بسیار پایین و در برخی موارد در حد صفر است. این اتفاق معمولا در مورد محصولاتی رخ می دهد که مدت زمان زیادی در بازار بوده اند و در این مدت به تدریج شارژ باتری آن ها خالی شده است. برای استفاده از این پاوربانک ابتدا آن را کامل شارژ کرده و سپس از آن استفاده کنید.

چگونه یک پاور بانک را برای اولین بار شارژ کنیم

از آنجایی که در طراحی و ساخت پاوربانک ها از باتری های لیتیوم یونی استفاده می شود، استفاده از آنها بدون شارژ اولیه آسیبی به باتری ها وارد نمی کند و پس از خالی شدن باتری می توان آنها را مجددا شارژ کرد. البته کارشناسان این حوزه توصیه می کنند که بهتر است قبل از استفاده پاوربانک را تا 100 درصد شارژ کنید.

پس از پاسخ به این سوال که آیا پاوربانک نیاز به شارژ اولیه دارد، اگر قصد دارید قبل از اولین استفاده پاوربانک خود را شارژ کنید، توصیه می شود از کابل شارژ موجود در بسته استفاده کنید و کابل را برای شارژ به پریزهای دیواری متصل کنید. برق شهری، زیرا استفاده از لپ تاپ و سایر وسایل برای شارژ پاوربانک به باتری آسیب می رساند.

جمعبندي

پاور بانک ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم جانبی در دنیای دیجیتال هستند که ساختار ساده ای دارند و با توجه به اینکه در ساخت آنها از باتری های لیتیوم یونی استفاده شده است، می توان از آنها برای شارژ باتری دستگاه های هوشمند بدون هیچ مراقبت و نظارت و بدون نظارت استفاده کرد. نیاز به شارژ اولیه استفاده شده

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *