چهار سال با ضربان ساز

چهار-سال-با-ضربان-ساز
نویسنده مقاله که در یک دوچرخه سواری ملایم لبخند می زند.

ژوئن گذشته ، چهار سال از آنجایی که من یک ضربان ساز دو بطنی در من کاشته بود گذشته بود. راستش را بخواهید ، دقیقاً نمی دانستم انتظار دارم یا این دستگاه کوچک برای من چه کاری می تواند انجام دهد. این گمانه زنی ها به سرعت از بین رفتند و من هرگز بدون تجربه باور نمی کردم که چقدر این برای من تغییر کرده است. کیفیت زندگی من برای ضربان سازها بسیار ضعیف بود ، اما این تغییر برای بهتر است.

پیش زمینه این است که من بیش از هفده سال پیش سکته قلبی بزرگ و زیبایی داشتم که در ابتدا درمان صحیحی پیدا نکردم ، بنابراین عواقب آن بسیار چشمگیرتر از آنچه بود باید بود. به عضله قلب آسیب زیادی وارد شده و از آن زمان به بعد نارسایی قلبی زیادی داشته ام و توانایی و کیفیت زندگی را به میزان قابل توجهی کاهش داده ام.

زمستان سخت

پنج سال پیش زمستان سختی را پشت سر گذاشتم و بعداً به سوئد اعزام شدم تا ارزیابی کنم آیا زمان تغییر قلبم رسیده است یا خیر. خلاصه ، نتیجه سفر این بود که لحظه ای نرسیده است ، اما معلوم شد که ضربان قلب من در محدوده پایین قرار داشته و از حد زیادی تجاوز نکرده است 08 زیر بار ضربه می زند. در این نور ، ممکن است عجیب و غریب نباشد ، حتی اگر من کمی خسته بودم. علاوه بر این ، من همیشه ضربات اضافی زیادی داشتم که قدرت من را کند می کرد.

از طرف دیگر ، در سوئد فکر می کردند که ایده خوبی است که یک ضربان ساز را در من بگذارد تا ببیند امکان تشویق Björninn وجود دارد یا خیر. چند سال پیش ، یک ضربان ساز برای نارسایی قلبی معرفی شد و در برخی موارد نیز خوب عمل کرد ، اما برای برخی دیگر شاید خیلی تغییر نکرده باشد.

ضربان ساز به میزان قابل توجهی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد

    پس از تحقیق در اینجا در ایسلند ، نتیجه این شد که یک ضربان ساز بطنی دو بطن را در من قرار دهد که در صورت نیاز نیز دارای خواص نجات دهنده است. بلافاصله پس از پیوند ، چند مورد رخ داده است که بلافاصله تغییر کرده و لیست با هر سال افزایش یافته است.

      ضربات کمکی تقریباً کاملاً ناپدید شد

    • استقامت بیشتری دارم و در طول روز بیشتر دوام می آورم

امکان ترک خانه بعد از شام

  • ایمنی بیشتر و اضطراب کمتری

  • اعتماد به نفس برداشت

  • می توانست کارهای بیشتری با خانواده انجام دهد

  • جرات انجام کارهای جالب

  • افزایش کیفیت زندگی

  • همانطور که این لیست کوتاه نشان می دهد ، در چهار سال گذشته تغییرات چشمگیری در زندگی من رخ داده است. . در سفر به سوئد از پنج سال پیش با این واقعیت روبرو شده بودم که شاید به قلب جدید احتیاج داشته باشم. صادقانه می توانم بگویم که من هیچ وقت از گرفتن قلب جدید هیجان زده نشده ام و همیشه از داشتن شخصی خودم در هر صورت ممکن هیجان زده تر بوده ام. اما یکی از مواردی که من به عنوان یک مزیت برای قلب جدید دیدم این بود که بتوانم دوباره دوچرخه سوار شوم ، که بسیار هیجان انگیز پیدا کردم.

    خوشبختانه ، این ایده ها از روی میز بیرون کشیده شده و ضربان ساز قطعاً مسابقات خوبی را رقم زده است. من فقط باید در ابتدا به آن عادت کردم و می توان گفت سال اول یا همین سال در آن گذشت. اکنون این اتفاق افتاده است ، همانطور که در تپانچه ها در اینجا ذکر کردم در hjartalif.is که سوار بر دوچرخه برقی را شروع کرده ام و ضربان ساز به وضوح بخشی از آن را دارد. دوچرخه سواری شادی بزرگی است و من بسیار سپاسگزارم که این امکان پذیر است.

    سرانجام

    داشتن سکته قلبی از اشک بیشتر است تشخیص اشتباه و درمان با این نتیجه که یک بیماری جدی – که می توان از آن جلوگیری کرد – نشان خود را بر زندگی می گذارد. من خوش شانس بوده ام كه ​​در كنار خودم افراد خوبی داشته ام و خانواده ای شگفت انگیز كه از من خوب بوده اند و وقتی فاقد شجاعت و قدرت بودند به من كمك كردند. پزشکان من کوشش کرده اند تا مشکلات را دریابند و ایده ها و راه حلهایی را ارائه دهند که می تواند به من کمک کند و کیفیت زندگی من را بهبود بخشد.

    ضربان ساز یکی از این راه حل ها بود و صادقانه بگویم ، من هیچ وقت باور نمی کردم این وسیله کوچک روی پشت من چه تأثیر مثبتی بر روی زندگی من داشته باشد. طبیعی نیست که بتوانم در زندگی با مردم خود شرکت کنم و من ممنونم که می توانم شرکت کنم.

    ممنون از من.

    Björn Ófeigs.

    دیدگاه‌ها

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *