چهار دستور العمل قهوه زمستانی که می توانید در خانه تهیه کنید

چهار-دستور-العمل-قهوه-زمستانی-که-می-توانید-در-خانه-تهیه-کنید

ما چهار دستور العمل خوشمزه برای قهوه زمستانی برای شما آماده کرده ایم تا زیر پتو حلقه شود و با آنها گرم شود. چه بهتر که این است که می توانید هرکدام را به راحتی در خانه درست کنید!

1 قهوه موکا با تخم مرغ و شکلات

קפה מוקה עם ביצה ושוקולד
قهوه موکا با تخم مرغ و شکلات

فنجان قهوه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و 2 ردیف شکلات مورد علاقه خود را در آن ذوب کنید. سپس مقداری تخم مرغ و قهوه تازه اضافه کنید. با هم مخلوط کنید و لذت ببرید.

2. Mocha Mint Classic Marshmallow

מוקה מנטה מרשמלו קלאסי
Mocha Mint Classic Marshmallow قهوه ، شیر (یا خامه) تازه دم کرده را با هم مخلوط کنید ) ، یا اگر می خواهید جسور باشید ، تخم مرغ است) ، شکلات داغ و نوعی عصاره نعنا و گل ختمی. اگر می خواهید کمی تزیین اضافه کنید ، پودر قند را به فنجان اضافه کنید.

3. کدو تنبل لاته و خامه زده

کدو تنبل و خامه

همه شما باید do این ترکیب زنجبیل چرخ شده ، میخک ، فلفل دلمه ای ، جوز هندی و دارچین است. همه اینها را با مقدار زیادی خامه زده شده به قهوه خود اضافه کنید تا به آرامی ادویه های کدو تنبل خانگی درست شود. به همین راحتی!

4. Fudge Coffee

20239

برای کسانی که هم فاج و هم قهوه را دوست دارند و می خواهند بهترین های هر دو دنیا را تجربه کنند!

6 قاشق غذاخوری شربت نعناع 267 6 قاشق غذاخوری پودر قهوه یخ زده

1 1/3 فنجان شکر 239 ½ فنجان شیر گرم 400 2 قاشق غذاخوری کره نمک 2020 ¼ یک قاشق چای خوری نمک خوب دریا 239 2 فنجان گل ختمی مینیاتوری

شکلات تلخ (267 – 300٪ کاکائو) ، خرد شده פאדג׳ קפה
پد یک الگوی در اندازه 10 سانتی متر در کاغذ موم بگذارید و کنار بگذارید.

شربت نعناع ، قهوه ، شکر ، شیر ، کره و نمک قرار دهید در قابلمه.

روی حرارت متوسط ​​هم بزنید تا شکر و کره ذوب شوند. بگذارید بجوشد و با هم زدن مداوم ، حدود 4 – 5 دقیقه. از روی حرارت بردارید ، مارشمالو و شکلات را به سرعت اضافه کنید در حالی که به شدت هم می زنید تا حل شود. بلافاصله درون ظرف را بریزید.

بدون درپوش را در یخچال قرار دهید تا مخلوط پایدار شود ، حدود دو ساعت. مربع برش بزنید و لذت ببرید. می توان حدود دو هفته در یخچال نگهداری کرد.

70 10

)

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *