چرا کنترل پنل NVIDIA در ویندوز 11 اجرا می شود؟

کنترل پنل انویدیا ابزاری مفید برای مدیریت کارت گرافیک NVIDIA محاسبه شده است که قابلیت مدیریت چند صفحه نمایش، تنظیم رزولوشن صفحه، ایجاد حالت سه بعدی بر روی کامپیوتر و در نهایت به روز رسانی کارت گرافیک را دارد.

این ابزار نیز مانند سایر برنامه های ویندوز ممکن است در حین اجرای خود دچار اختلال شود و شما را از استفاده از آن محروم کند. بسیاری از کاربران کاربران ویندوز را در حین اجرا گزارش کردند کنترل پنل NVIDIA हिक रुख नी देधे.

اغر شما نیز در ایکیں کنترل پنل انویدیا اگر با مشکلی مواجه هستید، توصیه می کنیم در پایان این مقاله را مرور کنید. در اینجا به 5 مورد از سینیه افتیک کردن دربی آن کیه شده است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

کنترل پنل NVIDIA را با استفاده از حقوق مدیر اجرا کنید

ابزار کنترل پنل nvidia را اجرا کنید

برکی از نرم افزارهای وندیوسی زیدی کنترل پنل انویدیا بری استفاده از ساحیه آن کیں به بهیں از هیی مدیر دارد. از این رو، برامید می کنیم با وجود این زیمت وقدل کنترل پنل NVIDIA برای دسترسی مدیر اجرا کردن در عرض المزيد چگونه این کار را انجام دهیم

  • عبارت جستجوی ویندوز کنترل پنل NVIDIA تایپ
  • بر روی کیلیک کیلیک راست کیلیک و پیپس به عنوان مدیر اجرا شود انتخاب کنید

در فیلم کے کے با شوکل کے کے کے کنترل پنل انویدیا در کود خود عداد سترید، توصیه می کنیم سایر منابع ذکر شده در مقاله بررسی شوند.

فرداهای پس پید اینویدیا را ببندید

وظیفه مدیر ابزار ویندوز 10

به دیلیل در حال اجرای برنامه کنترل پنل NVIDIA در بست بندونس کامپیوتر از اجرای صحیح جلوگیری می کند. در آن زموت پیاین دادان به فرهاده های پس پید NVIDIA برنامه دوباره راه اندازی می شود. برای انجام این کار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + Esc ابزار Task Manager را باز کندی
  • به تب فرآیندها کرید و سبس فراده هی کیں به آنویدیا جستجو کنید
  • بر روی فرهاده هی Nvidia کلیک کنید و سپس گزینه پایان کار انتخاب کنید

پس از اتمام کار، کامپیوتر را مجددا راه اندازی کنید و دوباره از ابزار استفاده کنید کنترل پنل انویدیا آن را روی کامپیوتر خود اجرا کنید. бех пробыть فروشть эн роший программы را ра брай شما برنامه نویسی با conduet programmы gedugla را bray shma.

سرویس NVIDIA را مجددا راه اندازی کنید

تنظیمات راهرتزی مجادید آنویدیا

یک دیگر از ربیدلی که آکھیل آنویدیا به درقی اجرا نیمی شود، سرویس غیرفعال است کانتینر نمایش NVIDIA است. حال بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید این ویژگی را در خود ویندوز فعال کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + R کادر ایدوازه ای اجرا کن را باز کندی
  • عبارت services.msc را در كادر باز کن کلید वार्ड कर्दे व सपेस وارد را بفشارید.
  • بر روی بریک NVIDIA Display Container LS دوبار کلیک کنید
  • نوع راه اندازی گزینه خودکار تصمیم گرفتن
  • خسیس Start > Apply > Ok را تیتی كیدند تا كیںیں شوند شوند.
  • مراحل 3 تا 5 برای ابزارها هستند NVIDIA Local System و NetworkServiceContainer تکرار

با استفاده از این سرویس کنترل پنل انویدیا دوباره راه اندازی مجدد پس از عملا آنها کود را کود را راه راه کردہ و بہ بہ کے کے کے کود بردزید کود بردزید.

کارت گرافیک خود را به روز کنید

به تعریف کارت کرافیکی آنویدیا صفحه کنترل همچنین در حال بروز رسانی است. Аз не ро, игра задней заданный из настройка за графика کارت درایور شاما ми гроз ми горз, и рекомиден ми коними со за зим хай хай со загрузить графичка просодер ра ка кондинды.

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + من تنظیمات ویندوز را بازنشانی کنید.
  • از پنل سمت چپ به تب به روز رسانی ویندوز برو
  • آخرین گزینه به روز رسانی ها را بررسی کنید انتخاب کنید

اگر نسخه جدیدی از کارت گرافیک وجود داشته باشد، ویندوز آن را جستجو می کند و سپس آن را دانلود می کند. در این مرحله فقط باید کامپیوتر خود را ریستارت کنید تا درایور کارت گرافیک خود را نصب کرده و سپس آن را اجرا کنید کنترل پنل انویدیا بردزید.

کنترل پنل nvidia را دوباره نصب کنید

آخرین پیشنهاد حذف شد و دوباره نصب شد کنترل پنل NVIDIA است. این فرآیند به شما اطمینان می دهد که همه اطلاعات و داده های برنامه دوباره به درستی بارگذاری می شوند. برای حذف برنامه می توانید مقاله ما را در لینک بخوانید چگونه نرم افزار ویندوز را حذف کنیم؟ آن را بررسی کنید

توجه: توجه داشته باشید که پس از حذف برنامه، باید کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

برای نصب برنامه کنترل پنل انویدیا می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به وب سایت مایکروسافت استور انویدیا کنترل پنل رجوع شود
  • بر روی بریک وارد فروشگاه شوید > فروشگاه مایکروسافت را باز کنید کلیک با استفاده از فرآیند، فروشگاه مایکروسافت به طور خودکار روی کامپیوتر اجرا خواهد شد.
  • در بر روی بروی بروی کریں گرفتن روی برنامه ای که می خواهید دانلود کنید کلیک کنید و سپس نصب کنید.

کنترل پنل Nvidia را روی کامپیوتر خود اجرا کنید

هر یک از منابع ذکر شده در مقاله راه حل های بالقوه ای دارد که می تواند به تنهایی پیاده سازی شود کنترل پنل انویدیا در ویندوس به کار برده می شوند. بنابراین، توصیه می کنیم مراحل ارائه شده را یک به یک در رایانه خود انجام دهید (برای رفع کامل آن) و در نهایت گزینه ای که باعث ایجاد مشکل در رایانه شما شده است را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *