هفت سوال رایجی که باید در ابتدای برنامه نویسی از خود بپرسید

یکى از تحمیلى که در روزنا نیاز دارد. زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید و شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی کنید. همیشه سوالاتی از جمله اینکه برنامه نویسی را با چه زبانی شروع کنیم یا بهترین زبان برای شروع برنامه نویسی کدام است و یا نحوه راه اندازی دوره برنامه نویسی برای ورود به بازار وجود دارد که از جمله مهمترین سوالات می باشد.

امروز در این مقاله به سوالات رایجی که برای شروع یک رشته تخصصی برنامه نویسی باید بدانید پاسخ خواهیم داد. Please note that before starting this article, you must pay attention to this topic, that we divide programming into different areas, in order: desktop programming, web programming and mobile programming, among the most important programming trends স্ত্র্ত কান ক্তে ম্র্তে ম্র্যান কার্য কার্ত पस ता विश्वुष्ट टेस्पेष बा मा बाइदे

سوال 1: چگونه کدنویسی را شروع کنیم؟

برای برای براما نویسی بری باید بید بید بری کی کیزی می کے برام نویس شوید و هدفتان کیت؟ سپس یک زبان برنامه نویسی را برای شروع یادگیری انتخاب می کنید. در دوره های تعریف برامنا نویسی آنلینی شرکت می کندی. شما آموزش های ویدئویی مختلف را یاد می گیرید، کتاب می خواهید و از ابزارهای کدنویسی سریع برای افزایش خلاقیت و سرعت کدنویسی خود استفاده می کنید و در نهایت با مشاهده نمونه کدهای دیگر برنامه نویسان، پروژه های برنامه نویسی را شروع یا تکمیل می کنید.

سوال 2: چگونه برنامه نویسی دسکتاپ را شروع کنم؟

برنامه نویسی دسکتاپ به معنای برنامه نویسی برای سیستم های دسکتاپ است. به عنوان مثال، نوشتن برنامه ای که بر روی رایانه شخصی (PC) یا لپ تاپ شما با هر سیستم عاملی غیر از ویندوز یا لینوکس یا مکینتاش اجرا می شود، یک برنامه دسکتاپ بسیار خوب در نظر گرفته می شود.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

از جمله مهم ترین زبان های برنامه نویسی که به صورت تخصصی و به بهترین نحو به شما کمک می کنند می توان به زبان برنامه نویسی جاوا و زبان برنامه نویسی سی شارپ اشاره کرد. برای شروع یادگیری آموزش جاوا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

برنامه نویسی را شروع کنید

سوال سوم: برنامه نویسی وب را از کجا شروع کنم؟

هر وب سایتی که به آن ترکتی می کندی به یک زبان برامنا نویسی با یک نوشته شده است. این زبان برنامه نویسی انواع و اقسام مختلفی دارد که مهم ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب به ترتیب PHP و ASP.NET هستند. سایر زبانهای برامنا نویسی وب به موبعیت زبانهای برامنا نویسی PHP و ESP موجود نیستند.

یکی از مزایای برنامه نویسی تحت وب این است که می توان به صورت فریلنسر و از راه دور کار کرد. برای برامی کریں و آموزش PHP ( ಪಿಚಿಗಿ ) ಮಿ ಕ್ತ್ತ್ತ್ಟಾ ಬ್ನ್ನಿನಿಕ್ನನ

برنامه نویسی را شروع کنید

سوال چهارم: برنامه نویسی موبایل را از کجا شروع کنیم؟

هر برنامه ای که روی گوشی شما نصب می شود، چه گوشی شما از سیستم عامل اندروید استفاده کند و چه از سیستم عامل اپل، در نهایت به یک زبان برنامه نویسی نوشته می شود. بسته به نظر وازید از یک سیستم عالی موسیقی به زبان برامنا نویسی سیستم عامیل هم کیست برای بود.

به عنوان مثال امروزه با افزایش استفاده از گوشی های اندرویدی، بازار برنامه نویسی اندروید بسیار گران شده است. شما می توانید برنامه های اندروید را به زبان های مختلف برنامه نویسی بنویسید. زبان های برنامه نویسی سی شارپ، جاوا و … همگی قابلیت نوشتن برنامه برای سیستم عامل اندروید را دارند.

سوال 5: زبان پایتون در برنامه نویسی چه جایگاهی دارد؟

امروزه برنامه نویسی به زبان پایتون بسیار محبوب است. از زبان بیتون می تواون در وین های ساده و سریپت نویسی و هیت هک و براء تا وهین های موبیل برامک هیت تراشین وب سایت هم کرد کرد. یادگیری زبان پایتون یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی در جهان است و امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

حتی افرادی که در زمینه های تخصصی غیر از برنامه نویسی مانند شبکه و امنیت کار می کنند می توانند از پایتون برای نوشتن اسکریپت های کاربردی استفاده کنند. پایتون برای نوشتن برنامه های مختلف برای پلتفرم های مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال، برای نوشتن برنامه های تحت وب یا وب سایت به زبان پایتون، پلتفرم با نام بازی استفاده می شود. می توانید به درب دسترسی داشته باشید آموزش جنگو جنگو به این لینک مراجعه کنید.

برنامه نویسی را شروع کنید

स्वाल श्ष्म : دوره های تعریف برامنا نویسی را از کاکی کیم کنیم؟

به شهوهه بدون دارم که برامنا نوسی یک هنر است . يك برامن نويس با درك كردن بنتدر و منتدل و هدائة فرامن نويس مي توادن به هر لجندية بنويسد. یک زبان برنامه نویسی فقط یک ابزار است و شما هستید که تصمیم می گیرید بهترین زبان چیست و چه چیزی باید به شکلی که هست نوشته شود.

اما بریا درادة تسته كار پیشنهادهای مختلف وجود دارد. معمولاً برای شروع برنامه نویسی با یک دوره پایتون یا دوره ای که مفاهیم اولیه برنامه نویسی را به شما آموزش می دهد شروع می کنید و سپس به سمت زبان های قوی تر مانند C# یا جاوا پیش می روید.

هر کند ما در آن تعصری در شباب زبان های اینست پایین باین نیردیم نیدیم که در آن تصریف براشی نیدیم که کاملا درینی است و در آن تصویر نیم کنجد. فراموش نکنید پایتون، سی شارپ، جاوا، همان گزینه موفقیت است، اما مشکلی نیست.

سوال هفتم : ایا نیاز به تعریف زبان برامنا نویسی سی یا C++ وجود دارد؟

زبان های برنامه نویسی مانند C و C++ و حتی اسمبلی برای شروع یادگیری برنامه نویسی بسیار سخت و دشوار هستند و برای افرادی که می خواهند به تازگی برنامه نویسی را شروع کنند توصیه نمی شود. معمولاً در این نوع زبان برنامه نویسی، برنامه نویسی برای هسته سیستم عامل، برنامه های صنعتی و برنامه های خاص استفاده می شود و کمتر تخصصی اما تخصصی تر از بازار هستند. این کاملا درست است که فردی با این زبان می تواند زبان های سطح بالا را به راحتی یاد بگیرد و مشکلی با آنها نداشته باشد.

در پایان تحقیق دقیق را فراموش نکنید. در پایان به شما می گویم چیزی به نام بهترین زبان برنامه نویسی وجود ندارد و فقط برنامه نویسی خوب و بد وجود دارد. منبع: وب سایت توسینسو

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *