نکات چای – چگونه چای عالی تهیه کنیم؟

نکات-چای-–-چگونه-چای-عالی-تهیه-کنیم؟

نکاتی درباره چای – یک پست وبلاگ مخصوص نکاتی درباره تهیه چای عالی اختصاص یافته است. ما بیش از همه قوانین مهم برای دم کردن چای می رویم تا شما یک قدم را از دست ندهید. بیایید از این لحظه کمی “توصیه چای” بهره ببریم تا بهترین نکات و پنهان ترین رازهای تزریق برگهای قوری را کشف کنیم. مقاله وبلاگ ما تمام اسرار تهیه را برای تهیه یک چای استثنایی فاش می کند. با هم ، بیایید با استفاده از روشهای خوب قدیمی و گرامرهای خوب ، چایهای Grands Crus را با تزریق آنها مطابق آنچه باید ، احترام بگذاریم. تمام اسرار کمی چای را کاوش کنید …

مشاوره چای – در مورد چه مباحثی صحبت خواهیم کرد؟


در “نکات چای” ، بیایید موضوعات زیر را کنار هم قرار دهیم: چای باید استفاده کنم؟ چگونه قهوه ساز مناسب را انتخاب کنیم؟ چگونه آب خود را مدیریت کنم؟ چه دما برای آب من است؟ آیا آب باید گرم ، جوش باشد؟ بیایید با هم همه وسایل و نکاتی را که باید برای تهیه چای ایده آل در نظر بگیریم کشف کنیم.


در “نکات چای “، بیایید در مورد آب صحبت کنیم.


این یکی از مهمترین پارامترها در تهیه است چای یا قهوه. دو گروه از کلمات اغلب در چنین آماده سازی مطرح می شوند: آب جوش یا آب قابلمه؟ تصمیم گیری آسان نیست. چای سبز با چای سیاه بسیار متفاوت است. در واقع ، روش پردازش در کشورهای تولید کننده با یک چای دیگر متفاوت است: ما از پخت و پز برگهای چای سیاه و خشک کردن برگهای چای سیاه یا حتی چای سفید صحبت می کنیم.

آب چای سیاه


برای اینکه بتوانید یک چای سیاه خوب ، “نکات چای” ما را دنبال کنید: از آب جوش برای چای سیاه استفاده کنید. در حقیقت ، فقط آب خیلی گرم را روی برگهای چای سیاه بریزید. تزریق باید حداکثر به طول انجامد تا برگهای چای بتوانند تمام فضایل زیبایی را که ارائه می دهند آزاد کنند. در صورت احترام به حداکثر مقدار تزریق ، طعمها حتی بهتر می شوند. این مرحله “فرسودگی” نامیده می شود. مرحله ای که برگ ها از همه عطرها ، طعم ها ، سلیقه ها و فضایل خالی می شوند.

“فقط بجوش و خروش آمدن! »


فقط لرز است که توصیه می کنیم شما را در” نکات چای “برای تهیه یک چای خوب توصیه کنیم چای سبز یا سفید. در واقع ، برگ درختچه های سبز یا سفید پخته نشده است بلکه فقط خشک شده است: ما به آرامی شعله برگهای این درختان را زنده می کنیم. برای این تزریق ، فقط آب قابلمه زدن کاملاً مناسب است. فضایل کاملاً مورد سوء استفاده قرار می گیرند. این چای ها ، که بسیار کم تزریق می شوند ، زیرا خیلی کم فرآوری شده اند ، بسیار ظریف در دهان هستند.

و شما ، روش تهیه مورد علاقه شما کدام است؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *