نحوه رفع خطای 0x8007045d در ویندوز 10 و 11

איא דר קודע קוד ב הכטאי 0x8007045d آیا با من روبرو هستید؟ نگران نباشید، ما در این مقاله سعی کرده ایم این مشکل را برطرف کنیم.

خطا 0x8007045d به طور کلی، سیستم عامل ویندوز نمی تواند فایل ها را در رایانه پیدا کند و بخواند. اگرچه این مشکل به دلیل چند مشکل مختلف قابل حل است، اما با استفاده از 5 روش ضروری این مشکل را حل خواهیم کرد. با ما بمان.

خطای 0x8007045d در ویندوز چیست؟

معمولاً زمانی که فایل‌هایی را از یک منبع خارجی می‌خواهید یو اس بی یا CD/DVD در كبيرة خود كوبيندي، با خطاي 0x8007045d مواجه خواهید شد در این بخش از مقاله، راه نشان دادن خطای که اغلب در یک فریم گفتگو رخ می دهد نشان داده شده است:

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន
  • ویندوز نمی تواند فایل های مورد نیاز را نصب کند. کد خطا: 0x8007045D. به آين منتدى كه ويندوز نميتواند فايلهاي مورد نياز را كند كند. در این شرایط باید از در دسترس بودن تمامی فایل ها و داده ها راضی باشید.
  • خطای 0x8007045D: درخواست به دلیل خطای دستگاه I/O انجام نشد. ободу чунин پاйами биангр эн стеме аст кох программы шама бех радил хатай доставка I/O недмещение.

این مشکلات زمانی رخ می دهند که کامپیوتر نتواند فایل ها و داده های اصلی را به درستی بخواند. این فرآیند ممکن است به دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. بنابراین، بیایید تمام راه هایی را که می توانیم این مشکل را حل کنیم، مرور کنیم.

ویندوز را به صورت خودکار آپدیت کنید

به روز رسانی ویندوز 11

به استقبل ویندوز، می توادن بری هل کید از روبدیل کافی بهد. به همین دلیل است که مایکروسافت یک سرویس به روز رسانی رایگان ارائه می دهد تا بتوانید اتصالات جدیدی برای رفع مشکلات و خطاهای سیستم عامل خود پیدا کنید.

برای به روز رسانی ویندوز 11 می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + من تنظیمات ویندوز را وارد کنید
  • از پنل سمت چپ به مصير به روز رسانی ویندوز برو
  • در پنجره رایلا بروی بروی بروی کیں به روز رسانی را بررسی کنید کلیک
  • آخرین گزینه همه را دانلود و نصب کنید را اختبار كردة تا به استقبلة ها دانلود و سفست مي شوند.

پس از دانلود و نستبه به استقبل، ایکنون کریبی کنیدی ک ایا کتای 0x8007045d அக்க்குத்து ஡ார் ஡ார் யார். اگر مشکل شما ادامه داشت، توصیه می کنیم مراحل ارائه شده در مقاله را مرور کنید.

کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید

یکی از رایج ترین فرآیندها راه اندازی مجدد کامپیوتر است. این تنها راه حل مشکلات ویندوزهای موقت است. به تور كمبيوتر، راحتي مجدداً كامپيتور كاموري رم آن را دانلود کنید و اجازه دهید همه برنامه ها به درستی اجرا شوند.

אז אסלאט אלחשון USB

اسلات یو اس بی خودت را چک کن ببین اگر یو اس بی به درــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات خودشون آن را بیرون بیاورید و در یک شکاف قرار دهید.

با خطا مواجه شد 0x8007045d بی دیلیل نیست، زیرا بکشید که از بروز چونین ختایی شل بدون یو اس بی و يا خراب بدون ديكس حرقفاج است. بنابراین، حافظه خارجی خود را از رایانه خود جدا کرده و مجدداً وصل کنید. حالا بررسی کنید که آیا هنوز اشتباه است 0x8007045d اعداد مي شودي YA خير

فایل های مورد نظر را در درایو USB کامپیوتر شخصی خود کپی کنید

אגר היק יק אז מורדים באל משלקים שמא דר רפע קטאי 0x8007045d را برامتا نیرد، رامید می کنی، تومی فایل ها و دعاهای خود در یو اس بی انتقال به کامپیوتر این مشکل به این دلیل است که شاید حافظه سخت افزاری مشکل دارد و قادر به اجرای برنامه نیست. ז ני ר ، ק ש ר ר דר מק מק ק ק ק שפעש ק קירד ק א ، א ה ה ה ה פעעער פעעער שט שט ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ת ם ם ם ם ם ם پیدا کرد.

خطای 0x8007045d را در رایانه خود برطرف کنید

قبل شدن از خطای 0x8007045d زمانی وجود ندارد، بنابراین می توانید آن را با چند مرحله ساده بلند کنید. امیدواریم مشکلات مربوط به عدم اجرای فایل ها و داده های خود را برطرف کرده باشید. اگر شما نیز قادر به حل این مشکل در رایانه خود هستید، توصیه می کنیم در پایان این مقاله آن را با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *