نحوه دریافت خطای HYPERVISOR_ERROR در صفحه آبی در ویندوز 11

HYPERVISOR_ERROR صفحه آبی (صفحه مرگ) یکی از آزاردهنده ترین خطاهایی است که هر شخصی در هنگام استفاده از کامپیوتر با آن مواجه می شود. اگرچه با توجه به تنظیمات و به روز رسانی اکشن ها در ویندوز 11، مواجهه با چنین صفحه ای حداقل است، اما همچنان امکان پذیر است.

אגר שמא ניז בא מושלך صفحه آبی در گود کود عادی شده اید، به جای درکتی وهید ید در آن تعريف سعي كردة ام با واحدة از 5 راه كار ساده به حل آن مشكل بمنتديسة. با ما بمان.

صفحه مرگ آبی در ویندوز چیست؟

همچنین به عنوان صفحه آبی مرگ (BSOD) شناخته می شود، یکی از رایج ترین خطاهایی است که در رایانه های ویندوز رخ می دهد. این رویداد معمولاً به صورت ناگهانی با یک کد و شکل نمایش داده می شود و به این معنی است که رایانه شما با خطای مهلکی مواجه است.

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

Broz эn мульшик ми тоанд бех радил ик эктай франтай выходы в و я hraftы dr کامپيوتر شما بهاد. این احتمال وجود دارد که کامپیوتر شما با مشکل رم یا هارد دیسک مواجه شده باشد و حتی ممکن است لپ تاپ شما بیش از حد داغ شده باشد.

با این حال، اگر شما نیز در رایانه خود با این مشکل مواجه هستید، توصیه می کنیم سایر منابع ذکر شده در مقاله را بررسی کنید.

کد خطای HYPERVISOR_ERROR در صفحه مرگ آبی چیست؟

خطای کد HYPERVISOR_ERROR generally به دلیل مشکل نرمگاکی در سریوس مجازیسازی هایپروایزر است. سکو هایپروایزر ویندوز به کاربران اجازه می دهد ماشین های مجازی را روی رایانه خود نصب و مدیریت کنند. همچنین می توانید از این پلتفرم استفاده کنید VirtualBox یا VMware لینوکس، اندروید و حتی توزیع ها iOS آن را روی ویندوز اجرا کنید.

بنابراین، اگر من اشتباه کردم هایپروایزر BSOD در کود کود عادید ستردین، موسک است به دیلیل عرض المزید عرض المزید در Hyper-V، مشکلات حافظه رایانه شما، داده های خراب در ویندوز یا حتی درایورهای قدیمی ایجاد شده است.

خوشبختانه ما در این مقاله لیستی از بهترین روش ها برای بالا بردن صفحه مرگ آبی را گردآوری کرده ایم. بنابراین، اگر شما نیز با این خطا مواجه هستید، توصیه می کنیم همه آنها را بررسی کنید.

نحوه رفع خطای Hypervisor Blue Screen در ویندوز 10 و 11

راه های مختلفی برای بالا بردن خطاها در صفحه آبی Hyper-V در ویندوز وجود دارد. برای رفع کتای ابی بازی، احتیاھ به هیک یک از برامه یاب یاب تحدیل همیدین.

قابلیت Hyper-V را فعال کنید

ویژگی های ویندوز 11

إن مجموعة عرض المزيد ویندوز Hyper-V در كمبتراء شما به دربيت كنفتريدي بهده. از این رو، راهتزی مجددید آن می توادن ترین راه هل بری رفع کتای بچی بہ بهد.

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + R گفتگوی کادر اجرا کن آن را اجرا کنید
  • عبارت ویژگی های اختیاری रा दर कर अनुद्वार तिपे कर्द्ध व کلیدوارد را بفشارید.
  • در پنجره ویژگی های ویندوز صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید تا به ابزار دسترسی پیدا کنید Hyper-V پیداش کن تیک کادر کنار آن را بردارید و دوباره آن را انتخاب کنید. брай хорошо программы бр ови платья باشه کلیک

در نهایت، هنگامی که از شما خواسته شد این کار را انجام دهید، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس اجازه دهید تغییرات اعمال شوند. حالا بررسی کنید که آیا خطا وجود دارد HYPERVISOR_ERROR தெர்கை திய்கு தாத்து வெரை ஶா஡ை யாயை

از ابزار Windows Memory Diagnostics استفاده کنید

برنامه تشخیص حافظه ویندوز حافظه خودکار رم کامپیوتر کامپیوتر شما را اسکن می کند و مشکلات احتمالی را تشخیص می دهد. پس از شناسایی سیستم، سعی در رفع تمامی مشکلات دارد. برای استفاده از ابزار تشخیص حافظه ویندوز در ویندوز 10/11 می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • عبارت تشخیص حافظه ویندوز را در کورکی Windows تایپ کنید و سپس بهترین مطابقت را انتخاب کنید.
  • فایل ها و دهت های رایل کود، کے کے اکنون راه اندازی مجدد کنید و مشکلات را بررسی کنید (توصیه می شود) انتخاب کنید
  • اکنون رایانه شما به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود و سپس ماژول های حافظه را برای هر گونه مشکل اسکن می کند. پس از تعریف اسکن ویندوس به سورت اتومیت بوت می شود.

سرویس Hyper-V را مجددا راه اندازی کنید

ابزار سرویس در ویندوز 11

وجود مشکلات مربوط به سرویس Hyper-V می تواند به کامپیوتر شما آسیب برساند. از این رو، برامید می کنیم بری رفع خطای ابی سریوس مجازی سازی Hyper-V راه اندازی مجدد

  • با استفاده از کلیدهای ترکیبی برد + R کادر ایدوازه ای اجرا کن آن را اجرا کنید
  • عبارت services.msc را در کادر مرد مدر تایپیک کرد و سیپس کلید وارد را بفشارید.
  • در پنجره رایلا بروی سریوس مدیریت ماشین مجازی Hyper-V راست کلیک کنید و سپس روی گزینه کلیک کنید متوقف کردن کلیک پس از بروی همان سریوس کیلیک راست یکته و آن بر استمین شروع کنید انتخاب کنید

پس از تکمیل فرآیند، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکلی وجود دارد یا خیر صفحه مرگ آبی رخ حواهد داد YA خير

خودتان درایورها و ویندوز خود را به روز کنید

به روز رسانی ویندوز 11

درایورهای قدیمی یکی از دلایل اصلی خطا هستند صفحه آبی هستند אז אני רו אגר מעד עדים אז נפסט דירויר ה מי גזרד מי קינים בה רוזטרין אנחה רא אז וב סאיט רעיל פנישון דנאלט ו עצישעים.

مهم است که مطمئن شوید که از آخرین به روز رسانی ویندوز استفاده می کنید. به های کامتین می توادن کمی اومیدیک بهده اما به به به به های کیمتیک شما می توانید به به به های اومید های کہے. برای دوزویک به استودین می کے به مسیر تنظیمات > Windows Update به ویندوز بروید.

اسکن DISM را اجرا کنید

لینک خت فارمان

اگر کامپیوتر شما آسیب دیده باشد، این امکان وجود دارد صفحه مرگ آبی رو به رو شوید از آن رو، اغر افصلا می کندی، کامپیوتر شما در تصویر خطا دارد، باید سریع آن را بسازید.

брай эксн اسکن سرویس تصویر استقرار می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • عبارت خط فرمان در کادر جستجوی ویندوز تایپ کنید و سپس بهترین تطابق را انتخاب کنید.
  • عبارت DISM.exe /آنلاین /Cleanup-image /Restorehealt کلید रा तायप कर्द्ध व सेप्स وارد را بفشارید.
  • پس از تکمیل فرآیند، کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کرد تا تنظیمات برنامه را اعمال کند.

رفع خطای صفحه آبی در ویندوز

அக்கு க் முரிய்க்கு க்குட்ட்டிய் Hyper-V می توادن منتدر بروز ختای صفحه مرگ آبی در كمبيترا شما شود. برای تصحیح خطاها می توانید روش های ذکر شده در این مقاله را بررسی کنید. اغر شما نیز راه هل رشد بری رفع کتای صفحه آبی اگر کامپیوتر ویندوزی دارید، پیشنهاد می کنیم در پایان این مقاله آن را با شما و دوستانتان به اشتراک بگذاریم.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *