قهوه نیکاراگوئه ، یک استثنا

قهوه-نیکاراگوئه-،-یک-استثنا

قهوه از نیکاراگوئه بدون شک در دنیای قهوه ویژه اتفاق نظر دارد. خاک و آب و هوا که در یک ارتفاع فوق العاده زیاد تولید می شود ، برای رشد دانه های کوچک بسیار مناسب است. دنیای قهوه نیکاراگوئه را که در قلب یک کشور باورنکردنی محبوبیت بیشتری پیدا می کند ، کشف کنید. بین عطر ، خاصیت ، طعم ، طعم و اطلاعات ترد نیکاراگوئه ، یک قهوه خاص را که ارزش این نام را دارد کشف کنید. این دانه در ارتفاعات رشد می کند تا رشد قهوه را کند کند و آن را متراکم ، نرم و پیچیده کند.

قهوه از نیکاراگوئه ، کشور


Le Café du نیکاراگوئه بعد از گواتمالا ، سومین قهوه تولیدی در آمریکای مرکزی است. در سطح جهانی ، در عوض نیکاراگوئه را پیدا می کنیم 27 به عنوان تولید کننده غلات. قهوه نیکاراگوئه به دلیل ویژگی های کوچک آب و هوایی ، زمین های شیک و غذاهای ویژه ای که قهوه را به یک استثنا تبدیل می کند ، قدردانی می شود. علاوه بر این ، این کشور اخیراً تولید قهوه ارگانیک متراکم را به منظور ارائه طیف وسیعی از قهوه آغاز کرده است. لازم به ذکر است که نیکاراگوئه به طور عمده تولید می کند (تقریباً 90٪) از عربیکا ، در حالی که در آغاز قرن 18 کشور نیز در حال شروع به روبوستا بود. قهوه نیکاراگوئه به عنوان یک تولید کننده تخصصی قهوه موفقیت زیادی کسب کرده است و امروز خود را به عنوان یک تولید کننده قهوه ارگانیک می بیند.

قهوه نیکاراگوئه ، سان خوان دل ریو کوکو


در اینجا ما یک قهوه نادر داریم به استثنای محدوده Grand Cru SHG EP با کیفیت ما. تعاونی UCA San Juan Del Rio Coco وظیفه تولید قهوه ویژه را بر عهده دارد. UCA مخفف اتحادیه تعاونی ها است که بر کیفیت دانه در 100٪ تمرکز دارد ، زیرا این یکی در این فرهنگ اولویت است. به منظور اطمینان از کیفیت برتر غلات ، تولید کنندگان دانه های قهوه تازه خود را به شرکت تعاونی می آورند ، که هنوز بسیار مرطوب است. ما در مورد شادابی تضمین شده صحبت خواهیم کرد. در قلب این تعاون ، این شرکا هستند که از پردازش قهوه مراقبت می کنند ، تولید کنندگان فقط باید دانه تازه خود را بیاورند.

قهوه نیکاراگوئه در سن خوان ، تولید کنندگان


تولید کنندگان قهوه در سایت به طور متوسط ​​2.8 هکتار برای پرورش قهوه خاص خود دارند. تمام تولیدکنندگان کوچک عزیز تعاونی ما بین 900 و 1 ‘100 متر از سطح دریا. سپس از تولید کنندگان قهوه صحبت خواهیم کرد این بوربن خوشمزه 300 در قلب منطقه مادریز تولید می شود. برای صدور گواهینامه قهوه ، خانواده های دهقان متعهد می شوند که به روشی پایدار و مسئولانه تولید کنند.

Harvest


گیلاس قهوه به طور دستی از هکتار خانواده های تولید کننده برداشت می شود. ما نه تنها در مورد برداشت دستی صحبت می کنیم ، بلکه هر روش صنعتی که به محیط زیست آسیب برساند را کاملاً کنار می گذاریم ، که کاملاً با سیاست قهوه پایدار در نیکاراگوئه مغایرت دارد.

. برای برداشت بهترین دانه ها ، خانواده ها مستقیماً متعهد می شوند که قهوه را به صورت دستی برداشت کنند. در حقیقت ، خانواده ها تمام مراحل قهوه را انجام می دهند: کشت ، توسعه و برداشت. آنها قهوه تازه را به شرکت تعاونی می آورند تا از قابلیت ردیابی کامل اطمینان حاصل کنند.

قهوه نیکاراگوئه ، سان خوان دل ریو کوکو ، BIO

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *