قهوه ساز نقره ای Melitta® Caffeo Passione

قهوه-ساز-نقره-ای-melitta-caffeo-passione

ماشین Melitta® Caffeo Passione Silver

درپوش بسته شده با طراوت Aromasafe® روی ظرف دانه قهوه به این معنی است که طعم ها و رایحه های مختلف قهوه لوبیا حتی بیشتر محافظت می شود این واقعیت که فقط مقدار دانه های قهوه مورد نیاز شما تازه له شده است و سپس بلافاصله قهوه آسیاب شده تصمیم گرفته می شود. چرخ برای جلوگیری از مخلوط کردن انواع مختلف دانه های قهوه

دستگاه برش اتوماتیک: هر چیزی می تواند شیر کف و بیشتر. سازنده اتوماتیک کاپوچینو ، شیر کامل کف را تضمین می کند. اما او همچنین می تواند کارهای بیشتری انجام دهد: او می تواند شیر را بدون زدن و گرم کردن آب گرم کند ، یعنی برای کاکائوی خوشمزه یا گهگاه یک فنجان چای خود به خودی گرم کند.

فواره های ریختن قهوه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند تا بتوانند برای فنجان هایی با ارتفاع مختلف مناسب باشند.

می توانید یک اسپرسو کوتاه یا دوتایی یا قهوه بزرگ تهیه کنید

اندازه فنجان را کنترل کنید

Caffeo® Passione® به طور خودکار زمان تمیز کردن دستگاه یا رسوب زدایی دستگاه را در صفحه نشان می دهد. برنامه تمیز کردن یا رسوب زدایی ساده انجام می شود.

تمیز کردن و نگهداری آسان واحد تصمیم گیری

مجهز به یک حالت صرفه جویی در مصرف انرژی قابل برنامه ریزی ، یک ویژگی خاموش کردن اتوماتیک قابل برنامه ریزی و یک سوئیچ خاموش کردن دستی 0 وات ، Caffeo® Passione® دارای یک بسته به روز شده برای صرفه جویی در مصرف انرژی است.

این برنامه شامل نکات و نکاتی برای لحظات خوشمزه قهوه است لذت بردن ، و همچنین بسیاری از ویژگی های خدمات. علاوه بر اطلاعات در مورد قهوه عالی ، دستورالعمل های گام به گام مصور شما را از طریق برنامه های نگهداری و تعمیرات راهنمایی می کند. این برنامه همچنین با کمک ابزار تشخیصی به شما در درک وضعیت عملکرد دستگاه قهوه کمک می کند.

عرض 25 .3 سانتی متر

عمق 38 سانتی متر

قد 39 سانتی متر

مخزن آب 1.2 لیتری

39

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *