قند خون بالا و تأثیر آن بر بدن

قند-خون-بالا-و-تأثیر-آن-بر-بدن
دیابت 2 یک مشکل بسیار رو به رشد است و می تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد.

شاید شما یکی از کسانی باشید که دیر زمان بهبودی دارید یا به طور غیرمعمول خسته هستید. شاید اغلب عطش به سراغ شما بیاید یا نیاز به ادامه آهستگی داشته باشید. یا چه چیزی احتمالاً احتمال بیشتری دارد که علامتی نداشته باشید.

مشکل قند خون بالا این است که علائم غالباً به هیچ وجه کم نیستند و مهم است که اندازه گیری هر چند وقت یکبار انجام شود. به همین دلیل ، این احتمال وجود دارد که بسیاری از ما قند خون بالا یا دیابت 2 بدون هیچ عقیده ای داشته باشیم.

افزایش قند خون چیز بدی است. پیری را سرعت می بخشد ، باعث دیابت 2 می شود و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته مغزی را افزایش می دهد

مقاومت به انسولین – افزایش قند خون – دیابت قند خون 2

کربوهیدرات ها ، به ویژه آنهایی که به راحتی هضم می شوند مانند شکر ، غلات ، ماکارونی ، نان و سیب زمینی ، به راحتی در دستگاه گوارش تجزیه می شوند و قند را در بدن آزاد می کنند. لوزالمعده با تولید انسولین که نقش اصلی در کاهش قند خون است ، پاسخ می دهد و این کار را با کمک به سلولهای پرانرژی مانند سلولهای ماهیچه ای جذب قند انجام می دهد.

متأسفانه رژیم های ناسالم و سال های بی تحرک می توانند منجر به آنچه به آن “مقاومت به انسولین” می گویند. به عبارت دیگر بدن در مقابل انسولین مقاوم تر می شود. عواقب این است که قند خون به سمت بالا می رود ، اما قند خون پیشرو در دیابت 2 است. با افزایش قند خون ، لوزالمعده با پمپ کردن انسولین بیشتر و بیشتر جواب می دهد. اما این مانند فریاد زدن به بچه های آنها است. به زودی آنها متوقف خواهند شد.

اگرچه چاقی می تواند منجر به دیابت 2 شود ، امری اجتناب ناپذیر نیست. بدون اضافه وزن ، فرد مبتلا به دیابت و اضافه وزن اضافه وزن دارد. در واقع ، لاغر بودن و ابتلا به دیابت 2 می تواند خطرناک تر از چاق شدن این بیماری باشد. مشکل واقعی چیزی نیست که شما از چربی کشیده می شوید بلکه در جایی که قرار دارد قرار دارد. جمع آوری چربی در مکان های اشتباه می تواند منجر به افزایش قند خون با تمام عوارض جانبی احتمالی از جمله از دست دادن اندام شود.

دیابت به طرق بی شماری بر بدن ما تأثیر دارد

Hárþrýstingur

02)٪ دیابتی ها به داروهای ضد فشار خون نیاز دارند

لیپیدها

000٪ دیابتی ها به داروهای ضد دیابتی احتیاج دارند

حمله قلبی
()

سکته

دیابتی ها 1.5 برابر بیشتر از سکته مغزی ناتوان کننده دارند

اختلالات کور و چشم
دیابت عامل اصلی نابینایی پیشگیری در کشورهای توسعه یافته است.

پشتیبانی از زخم ظرفیت

دیابت یکی از دلایل اصلی ناتوانی جنسی است.

دمانس

دیابت خطر زوال عقل را دو برابر می کند.

شکست

دیابت در نیمی از موارد جدید علت نارسایی کلیه است. بیشتر افرادی که دیالیز می شوند دیابتی می شوند.

قطع عضو

در انگلستان بیش از 7 نفر سالانه افراد به دلیل دیابت و بیش از این کشته می شوند 65 000 در ایالات متحده

Björn Ófeigs.

منبع: درمان قند خون توسط مایکل اکثرا

به یاد داشته باشید که در فیس بوک به ما بپیوندید

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *