قدرت غذای گیاهی بر قلب

قدرت-غذای-گیاهی-بر-قلب
غذاهای گیاهی یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای قلب انجام دهیم

خوردن غذاهای گیاهی بیشتر به کاهش وزن ، کاهش کلسترول و کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی کمک می کند. بنابراین کارهای زیادی وجود دارد.

بنابراین سوال این است ، آیا می توانید با خوردن غذاهای گیاهی بیشتر ، سلامت قلب خود را بهبود ببخشید؟ تحقیق می گوید بله. خیلی قوی شاید وقت آن رسیده است که همه غذاهای فوق العاده رنگارنگ را که پر از سبزیجات و خنک کننده های میوه در فروشگاه های مردم است ، به عنوان یک داروی خوشمزه برای قلب جستجو کنیم.

محققان مدتهاست که در مطالعات متعدد رابطه بین مصرف غذای گیاهی و اختلالات مختلف را بررسی کرده اند. هشدار Höskuldar: خوردن بیشتر میوه ها ، سبزیجات و غلات کامل مفید است. در اینجا فقط چند نکته اساسی وجود دارد:

کلسترول بالا

هنگامی که یازده مطالعه مختلف مورد بررسی قرار گرفت ، محققان نتیجه گرفتند که یک رژیم غذایی گیاهی به افراد کمک می کند تا میزان کلسترول و وزن را به طور قابل توجهی کاهش دهند.

فشار خون بالا

در مطالعه دیگری ، افرادی که میوه بیشتری می خورند کمتر دچار فشار خون بالا (فشار خون بالا) می شوند. مخصوصاً بعد از خوردن زغال اخته ، سیب ، گلابی ، کشمش و انگور. همه اینها بر فشار خون پزشک تأثیر مثبت داشت.

بیماری قلب و عروقی

دانشمندان نتایج 01 مطالعات مختلف را جمع آوری کردند و به نتیجه زیر رسیدند: روزانه میوه و سبزیجات بیشتر خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. سیب ، گلابی ، مرکبات و همه سبزی ها سلامت قلب را بسیار بهبود می بخشند.

بیماری مزمن قلب

یک مطالعه بزرگ نشان داد افرادی که سبزیجات بیشتری می خورند کمتر دچار بیماری مزمن قلبی می شوند. در واقع ، این مطالعه نشان داد که هرچه تعداد بیشتری از سبزیجات شرکت کنندگان بخورند ، خطر آنها کاهش می یابد.

برنامه اقدام برای سلامت قلب بهتر

برای جایگزینی و انتخاب کربوهیدراتهای پیچیده تر (غلات سبوس دار) و غذاهای کامل گیاهی (Plant based Wholefood) را انتخاب کنید. شکر را به حداقل برسانید و با آرد سفید خارج کنید. غلات کامل مسئله هستند. این ممکن است در آغاز به کمی برنامه ریزی نیاز داشته باشد زیرا این رویکردی متفاوت برای غذا است. هدف این است که تصمیم بگیریم بهترین کار قلب را انجام دهیم. این اولین قدم عالی است.

“جیسون اوولدت ، R.D.N. ، L.D. ، روش زندگی و کلینیک مایو و رژیم درمانی گفت:” بسیاری از ما غذاهای گیاهی را که برای سلامت قلب مهم هستند ، به اندازه کافی نمی خوریم. اوولدت می گوید ، و در مورد غذاهای گیاهی و کامل می توانید مقدار تقریباً نامحدودی میوه و سبزیجات تازه یا منجمد مصرف کنید. غلات کامل ، حبوبات (لوبیا و عدس) ، دانه ها و مغزها.

اوولدت نکاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند رژیم خود را در مسیر صحیح سلامت قلب قرار دهید.

از جنون محکوم به شکست شروع نکنید. هنوز تصمیم دارید غذاهای گیاهی بیشتری بخورید؟ سرد. اما عجله به فروشگاه با وعده های خوب جواب نمی دهد. بیشتر مواردی که درون سبد قرار می گیرد احتمالاً هفته آینده در یخچال آسیب می بیند و بقیه با زباله بیرون می رود.

وعده های غذایی را برای هفته آینده برنامه ریزی کنید و سپس به خرید بروید. برنامه شما باید شامل تغییرات تدریجی رژیم غذایی باشد. اگر فقط به عنوان شام سبزیجات می خورید ، با افزودن یک وعده دیگر شروع کنید – میوه با صبحانه چطور؟ جو دو سر غول پیکر نیز ایده خوبی برای صبحانه است ، اما فشار خون را پایین می آورد. هنگامی که به مرحله اضافه کردن یک وعده سوم از روز رسیدید ، شاید یک سالاد برای ناهار ، حال شما خوب است. این احتمال وجود دارد که اگر چنین طرحی را تنظیم کنید ، احتمال ایستادن طرح و ایجاد تغییراتی در آن بیشتر است.

در آماده سازی خلاق باشید. به وب سایت هایی نگاه کنید که دستور العمل ها و ایده های زیادی دارند. جدا از این ، افراد زیادی هستند که مانند شما کار می کنند و در آنجا می توانید پشتیبانی کنید. بخارپز ، سرخ شده ، گریل ، پخت ، مخلوط کنید. این امکانات بی حد و حصر است و شما باید به آزمایش خود در قفسه ادویه ادامه دهید. ایده عالی برای دم کشیدن سوپ یا ریختن سالاد. در اینجا فرصتی برای خلاقیت آشپز فراهم شده است.

برای سایر اعضای خانواده از خفا استفاده کنید. سری بزنید تا سبزیجات را به سالاد ، سوپ و نان اضافه کنید. توت و سایر میوه ها را به غلات ، سالادها و میان وعده ها اضافه کنید. شما سلامتی خود را بهبود می بخشید و حتی متوجه آن نخواهید شد.

سرانجام

اگر این را دنبال کنید ، به طور شگفت انگیزی به سرعت تفاوت های سلامتی خود را پیدا خواهید کرد. بهتر است یک دکتر با خود داشته باشید تا آزمایش خون انجام شود تا مقادیر قبل از ترک و سپس بعد از چند ماه دوباره دریافت شود. لازم به یادآوری است که بیماری های قلبی عروقی شایع ترین علت مرگ در ایسلند برای هر دو جنس است. آیا استفاده از قدرت طبیعی پیشگیری از غذاهای گیاهی که غذاهای طبیعی هستند برای محافظت از قلب در برابر ضربه ایده خوبی نیست؟ ما استحقاقش را داریم.

ترجمه و سبک سازی شده از وب سایت کلینیک مایو.

Björn Ófeigs.

در زیر پیوند مقاله وجود دارد.

https://www.mayoclinic.org/power-plant-base-diet-for-health-health/ هنر – 20454743

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *