فیبریلاسیون دهلیزی ، علل و علائم

فیبریلاسیون-دهلیزی-،-علل-و-علائم
Gáttatif
اعتقاد بر این است که افزایش زیادی در دهه های آینده بر روی فرکانس فیبریلاسیون دهلیزی خواهد بود.

فیبریلاسیون دهلیزی یک مشکل رو به رشد است و انتظار می رود تعداد موارد در ایسلند در سالهای آینده افزایش یابد. همچنین بسیاری از افراد هستند که با آریتمی یا سوuses استفاده آشنا هستند و برخی سالها با چنین سوuses استفاده هایی زندگی می کنند. بعضی اوقات این ضربات اضافی هستند که معمولاً بی گناه هستند در حالی که آریتمی های دیگر ممکن است بسیار گیج کننده باشند و حتی بعضی از آنها تهدید کننده زندگی هستند. یکی از موارد رایج فیبریلاسیون دهلیزی است و در اینجا ویدئویی از ژنتیک ایسلندی وجود دارد که در آن Davíð O. Arnar ، پزشک ارشد بخش قلب LSH ، در مورد این موضوع بحث می کند.

فیبریلاسیون دهلیزی یک اختلال ریتم قلب بسیار شایع است و اعتقاد بر این است که در آینده موارد فیبریلاسیون دهلیزی افزایش خواهد یافت ، بنابراین خارج از بحث نیست که بیشتر در مورد این پدیده بدانید. به طور خلاصه ، فیبریلاسیون دهلیزی با سیگنالهای الکتریکی بسیار تصادفی که از دهلیزهای قلب عبور می کنند و برای هدایت از طریق گره AV رقابت می کنند ، مشخص می شود. این باعث می شود ضربان قلب بسیار نامنظم و معمولاً سریع شود.

در فیبریلاسیون دهلیزی ، سیگنالهای الکتریکی از گره سینوسی شروع نمی شوند ، اما سیگنالهای الکتریکی مکرر و نامنظم از مکانهای مختلف درگاه دریافت می شوند. فقط بخشی از پیام های دهلیزها به بطن ها منتقل می شود و باعث انقباض می شود ، بنابراین نبض نامنظم می شود و ظرفیت پمپاژ قلب کاهش می یابد. فیبریلاسیون دهلیزی به خودی خود خطرناک نیست اما می تواند عوارض جدی ایجاد کند. فیبریلاسیون دهلیزی باعث می شود بطن های قلب خیلی سریع ضرب بزنند و در طولانی مدت احتمالاً باعث ضعف عضله قلب می شود. وقتی ظرفیت پمپاژ قلب مختل شود ، خطر تشکیل لخته خون در اتاق های فوقانی قلب وجود دارد. خطر ترومبوز از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. خطر توسط هر فرد ارزیابی می شود و سپس از معیارهای ویژه استفاده می شود. لخته های خونی که در طی فیبریلاسیون دهلیزی در قلب ایجاد می شوند ، می توانند شل شوند و سکته مغزی ایجاد کنند که جدی ترین عارضه فیبریلاسیون دهلیزی است. فیبریلاسیون دهلیزی یا می تواند در تشنج رخ دهد یا مداوم باشد.

Davíð O. Arnar ، پزشک ارشد در Landspítali ، این پدیده را با همکاری

یادت باشد در فیس بوک به ما بپیوندید