طعم قهوه ، 3 قهوه استثنایی

طعم-قهوه-،-3-قهوه-استثنایی

طعم قهوه در 3 قاره استثنایی در محدوده قهوه Blend ما! در طعم های قهوه ، دستگاه بسته بندی جدید ICA ما به ما امکان داده است تا بسته های جدیدی را تولید کنیم که از قاره خاص هر بسته صحبت می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که هنگام طعم دهی به قلب مزارع سفر کنید. طعم قهوه از آفریقا ، آمریکا و آسیا؟ انتخاب از نظر سلیقه شماست. تصمیم گیری دشوار است؟ بیایید تمام خصوصیات کافی قهوه های قاره ها را که از سایرین منحصر به فرد هستند کشف کنیم.

طعم های آفریقا ، طعم دهنده های بسیار دانه ای Terroir!

قهوه Saveurs d’Afrique یک محصول بسیار محبوب است. در واقع ، قهوه از اتیوپی سرچشمه می گیرد. در قلب آفریقا. این قهوه بزرگ خاص با شخصیتی بسیار پر جنب و جوش ، عطرهای زیبایی از کاکائو ، کارامل ، گیلاس و گاهی مرکبات را ارائه می دهد. کباب کهربا برای تقویت همه رایحه های نادر به لوبیای طعم دهنده های آفریقا استفاده شده است. برای این ترکیب عالی ، ما لوبیای استثنایی از اتیوپی و کنیا مخلوط کرده ایم. با ترکیب 100٪ Arabica. قهوه 100 arabica به شما اجازه می دهد قهوه خود را با اسپرسو و روش قهوه خنک / قهوه خنک تطبیق دهید.

طعم دهنده های آسیا ، طعم های قهوه عاطفی ، شیرین و دلپذیر

قهوه Savurs d’Asie به طور خاص برای دوستداران واقعی قهوه تند طراحی شده است. در واقع ، این قهوه کاملاً آسیایی با طعم استثنایی خاصیت رایج و رایحه ای از میوه رسیده را دارد. کباب عنبر است که باعث تقویت شخصیت می شود. قهوه با لوبیا از هند ، اندونزی و نپال تهیه می شود تا یک ترکیب نادر را ترویج کند. تمام غلات روی خاکهای قلیایی و مایل به قرمز رشد کردند. لذت طعم قهوه قدردانی؟ طعم دهنده های قهوه آسیا مخصوص قهوه Slow توصیه می شود اما برای دوستداران اسپرسو مناسب است. انتخاب شما آماده سازی مناسب برای شماست.

طعم های آمریکا ، طعم های لوبیای خیلی لاتین!

چطور قهوه را قدردانی نمی کنیم اگر خوشمزه – لذیذ ؟ طعم قهوه آمریكا به دلیل شخصیت بسیار پر جنب و جوشش كه در اولین طعم دهان در دهان قرار دارد ، طرفدار آن است. رایحه غالب و اصلی مرکبات است. میوه های محلی واقعی! برشته کاربردی کهربا است. چرا ؟ هنگامی که کباب کمی دقیق تر باشد ، یک قهوه با شخصیت سرزنده کاملاً متعادل است. برای اینکه طعم های قهوه از طعم آن نیز لذت بخش تر باشد ، کوچکترین دانه ها انتخاب نمی شوند … دستور العمل خاص طعم های آمریکا از برزیل ، کلمبیا و پرو برای طعم فوق العاده تهیه می شود. به هر حال ، این کافه های تخصصی همه 100٪ Arabas هستند. متخصصان ما آن را به عنوان یک قهوه بسیار پر جنب و جوش و با رایحه های دوست داشتنی مرکبات ارزیابی می کنند. و شما ، فکر می کنید چطور؟

در طعم های دانه ، این انتخاب شماست که طعم شما را انتخاب کند ، بر عهده شماست. شخصیت ؟ رایحه غالب؟ نوع کباب کردن؟ آفریقا ، آسیا یا آمریکا؟

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *