طراحی یا خرید یک وب سایت آماده، کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است؟

ورود به بازار آنلاین برای اکثر شرکت ها یک گام ضروری است. همه می دانند که برای رشد یک کسب و کار در بازار آنلاین، باید یک وب سایت راه اندازی کنید، اما آیا می توانید وب سایتی بخرید که از قبل طراحی شده و در اینترنت آپلود شده باشد؟ یا نیاز به طراحی یک وب سایت جدید برای کسب و کار خود دارید؟ هر دو روش ویژگی های خاص خود را دارند. بررسی این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد تا با تجزیه و تحلیل دقیق، راه درستی را برای ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار آنلاین خود انتخاب کنید.

مزایای طراحی سایت

آزادی عمل

یکی از بهترین مزیت های طراحی وب این است که طراحی و ساختار سایت در دست شماست و می توانید سایت را با توجه به معیارهای از پیش تعیین شده کسب و کار خود طراحی کنید. با استفاده از این روش تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی، تصاویر و ویدئوها، لینک بیلدینگ و سایر عواملی که در فرآیند ساخت سایت باید به آن توجه شود، کاملا در دست شماست.

ریسک کم

طراحی سایت جدید بر خلاف خرید سایت آماده ریسک بسیار کمی دارد. نیازی به آشنایی با مراحل طراحی و توسعه سایت ندارید. با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی می توانید شرکت های زیادی را که در این زمینه فعالیت می کنند پیدا کنید سفارش طراحی سایت حرفه ای یکی از این شرکت ها را انتخاب کنید.

قیمت قابل قبول

هزینه های طراحی و توسعه وب سایت با اندازه کسب و کار شما سنجیده می شود، اما در کل هزینه آن بسیار ارزان تر از خرید یک وب سایت آماده خواهد بود. نکته دیگر اینکه هزینه سایت های جدید بر خلاف سایت های آماده به یکباره پرداخت نمی شود. بنابراین طراحی وب سایت برای کسب و کارهای جدید با بودجه کم بهترین انتخاب است.

مزایای خرید یک وب سایت آماده

طراحی یا خرید یک وب سایت آماده

قدرت سایت

یکی از مهمترین مزیت های خرید سایت آماده، استحکام سایت است. با استفاده از این سایت ها، لازم نیست برای رتبه بهتر سایت خود از صفر شروع کنید. سایت های آماده محتوا تولید می کنند، لینک می سازند، بازدیدکنندگان را جذب می کنند و بر اساس زمانی که آنلاین بوده اند، کلمات کلیدی را انتخاب می کنند.

درآمد در سایت آماده است

البته سایت های آماده به دلیل حضور بازدیدکنندگان می توانند با فروش محصولات یا تبلیغات در سایت کسب درآمد کنند. اگر هدف شما خرید یک وب سایت آماده برای کسب درآمد است، می توانید سایت هایی را که طیف وسیعی از بازدیدکنندگان دارند را مرور کنید تا در مدت زمان کوتاهی درآمد سایت خود را افزایش دهید.

معایب خرید سایت آماده

ویژگی های منفی سایت های آماده می تواند به کسب و کار شما ضربه بزند. باید دید این سایت ها چه استراتژی هایی را برای بهبود رتبه خود در صفحه نتایج گوگل به کار گرفته اند. آیا محتوای تولید شده کیفیت و ارزش قابل قبولی دارد؟ آیا محتوای آنها تکراری است یا منحصر به فرد؟ کلمات کلیدی بر چه اساسی انتخاب شدند؟ قدرت ایندکس کردن صفحه چیست؟ ساختار روابط داخلی و خارجی چگونه است؟ پاسخ به این سوالات کار هرکسی نیست زیرا برای درک این معیارها باید سایت توسط یک متخصص سئو آنالیز شود. با توجه به این عوامل، خرید یک وب سایت آماده کار ساده ای به نظر نمی رسد.

هزینه بالای سایت های آماده

یکی دیگر از معایب خرید یک وب سایت قیمت بالای آنها است. صاحبان این سایت ها هزینه های زیادی را برای طراحی، توسعه و مدیریت سایت در یک دوره زمانی متحمل شده اند و می خواهند از فروش سایت سود قابل توجهی به دست آورند.

انعطاف پذیری کم و ابزار آماده

سایت های آماده انعطاف کمی دارند. به عنوان مثال، اگر از طراحی وب سایت راضی نیستید، نمی توانید طراحی را به طور کامل تغییر دهید. این به تجربه کاربری بازدیدکنندگان سایت آسیب می رساند. در اینجا شما از آزادی عمل محروم هستید. برای ایجاد تغییرات در این سایت ها، همیشه باید بازدیدکنندگان را در نظر بگیرید و با ایجاد تغییرات کوچک در طراحی یا تولید محتوا، تجربه کاربری را محک بزنید.

ریسک بالای خرید یک وب سایت

خرید یک وب سایت آماده طراحی شده توسط دیگران یک تجارت پر ریسک است. استراتژی های مورد استفاده برای توسعه این سایت ها ممکن است مورد تایید شما نباشد. حتی اگر رتبه این سایت ها بالا باشد، ممکن است پس از خرید، رتبه آنها کاهش یابد. قبل از خرید این نوع سایت ها باید آمادگی کامل برای مواجهه با این نوع مشکلات را داشته باشید.

روش تحقیق آماده برای طراحی یا خرید وب سایت

طراحی یا خرید یک وب سایت آماده

  • هدف من از ایجاد این وب سایت چیست؟
  • مخاطب هدف من کیست؟
  • آیا شناخت کافی از رقبای خود دارم؟

پاسخ به این سوالات بسیار مهم است. گام بعدی ممکن است انتخاب یک موضوع مشترک با در نظر گرفتن دامنه کسب و کار شما باشد. به عنوان مثال، اگر در زمینه فروش لباس کار می کنید، ممکن است یک فروشگاه اینترنتی لباس موضوع مشترک شما باشد. حال، اگر می‌خواهید لباس‌ها را به مخاطب خاصی بفروشید، باید موضوع کلی سایت را محدود کنید. شما می توانید فقط لباس های مردانه یا زنانه بفروشید یا یک وب سایت برای لباس های گرم و زمستانی ایجاد کنید. این بخش درباره کسب و کار شما و نوع محصولی است که می خواهید بفروشید.

یافتن کلمات کلیدی مناسب، ایجاد محتوای ارزشمند و با کیفیت، تجزیه و تحلیل رقبا و نحوه عملکرد آنها و طراحی وب سایت با تجربه کاربری مناسب، استراتژی هایی هستند که قبل از طراحی وب سایت مهم هستند.

اما برای خرید یک وب سایت آماده، باید یک طراح وب و سئو حرفه ای باشید یا یک یا چند نفر در تیم خود داشته باشید که در این زمینه ها تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند وب سایت های آماده را تحلیل کرده و بهترین ها را انتخاب کنند. خرید. . عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید یک وب سایت در نظر بگیرید. به عنوان مثال، لینک بیلدینگ، کیفیت هاست، استراتژی های سئو در سایت، رابط کاربری سایت و تجربه کاربری و بسیاری عوامل دیگر باید به درستی در نظر گرفته شوند.

  • سایت دامنهنکته بارز هنگام خرید یک سایت آماده، دامنه یا نام آن است. دامنه سایت باید برای کسب و کار شما مناسب باشد. نکته دیگر قیمت دامنه است. استفاده از سایت org می توانید قیمت احتمالی دامنه مورد نظر را بررسی کنید.
  • عملکرد سایتعواملی مانند تعداد بازدیدکنندگان (ترافیک سایت)، رتبه سایت در موتورهای جستجو، ساخت لینک، محتوای سایت و … با استفاده از ابزارهایی مانند: س، alexa.com یا sistrix.com شما می توانید این عوامل را بررسی کنید. البته پلاگین های رایگان Moz و ahrefs یا باشکوهآنها همچنین می توانند انتخاب خوبی باشند. با این ابزارها می توانید به خوبی نقاط قوت و ضعف سایت را شناسایی کنید.
  • طراحی و ساختار وب سایت: آیا طراحی و ساختار استفاده شده برای نمایش محتوای سایت مناسب کسب و کار شماست؟ آیا سایت روی تلفن همراه هم کار می کند؟
  • مهندسی وب سایت: برای برنامه نویسی سایت ها از چه زبانی استفاده می شود؟ آیا سرعت سایت راضی کننده است؟ با ابزار Pagespeed insight ساخته شده توسط گوگل می توانید سرعت را بررسی کنید و مواردی را که بر سرعت سایت تاثیر می گذارند شناسایی کنید.
  • محتوای سایت: باید کپی رایت محتوای متنی و ویدیویی سایت را بررسی کنید. اگر از منبع محتوا مطمئن نیستید، باید آن را از سایت حذف کرده و محتوای جدید ارسال کنید.
  • درآمد در سایت: مالک قبلی ممکن است با ارائه اسناد مالی معتبر میزان درآمد حاصل از فروش یا تبلیغات سایت را با شما به اشتراک بگذارد. میزان درآمد در سایت تاثیر بسزایی در تصمیم نهایی شما خواهد داشت.

طراحی یا خرید یک وب سایت آماده

بازاریابی سایت جدید و آماده

آزادی عمل هنگام بازاریابی یک سایت جدید بسیار بیشتر است. راه اندازی کمپین لینک سازی با محتوای ارزشمند و قرار دادن آن در سایت های قوی و معتبر یک ویژگی مثبت است که به راحتی در سایت های آماده پیدا نخواهید کرد. بسیاری از سایت های جدید استراتژی بازاریابی خود را بر پایه تولید محتوای ارزشمند برای رتبه بندی در صفحه نتایج گوگل قرار می دهند تا بتوانند از همان ابتدا مخاطبان هدف خود را متقاعد کنند که وب سایت آنها با کیفیت است. بازاریابی دیجیتال برای یک وب سایت جدید فرآیندی زمان بر است، اما اگر در مورد کسب و کار خود جدی هستید، این ممکن است بهترین راه برای افزایش درآمد شما در دراز مدت باشد.

اما برای بازاریابی سایت های آماده باید ببینید که صاحبان قبلی چه چیزی را انتخاب کرده اند. آیا آنها بیشتر روی تبلیغات در گوگل و سایر سایت ها تمرکز کرده اند یا با ایجاد محتوای غنی و ارسال آن در سایت های قوی؟ شناخت ترفندهای بازاریابی سایت به ما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای تبلیغ سایت خود بگیریم.

نتیجه

داشتن یک سایت قوی و معتبر برای هر کسب و کاری در دنیای امروز اجباری شده است. برخی از صاحبان مشاغل برای جلوگیری از ایجاد یک وب سایت جدید به خرید یک وب سایت آماده روی می آورند. انتخاب این مسیر می تواند برای بسیاری از مشاغل جدید پرهزینه و پرخطر باشد. بهترین روش طراحی یک وب سایت جدید است که به اکثر صاحبان مشاغل توصیه می شود زیرا هزینه آن بسیار کمتر از خرید یک وب سایت آماده است. فرآیند ساخت و تولید محتوا و کار بر روی توسعه یک سایت جدید می تواند زمان بر باشد، اما در طول مسیر شما را با مفاهیم طراحی و سئو آشنا می کند که این خود یک مزیت است.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *