صفحه آموزش کتاب در هند + دانلود مجموعه فیلم های آموزش در هند (این دیزاین)

کتاب مجموعه ای از صفحات است که یک کتاب کامل را تشکیل می دهد. به كمبت تعريف الكتاب عرائي در انديزاين مي‌كوبائد به شكليند به شكل کا به شكل كه دراي كه دراي با كابت به كيب به به به به به به به به به به به به از كيه كه كجا مي شود. در آيين تعصرك كعد دريم به شور تحت تحت صفحه آموزش ارایی کتاب در اندیزاین توضیح می دهیم تا بتوانید به راحتی صفحات هر کتاب را طراحی و ترتیب دهید. با ما همراه باشید.

از آنجایی که ابزار مورد استفاده برای صفحه آرایی کتاب در این مقاله نرم افزار هندی است، در صورتی که آشنایی کافی با این نرم افزار ندارید، توصیه می کنیم ابتدا به سراغ آموزش اصول کار با این نرم افزار بروید و ادامه آموزش صفحه آرایی کتاب در هند با من بماند همچنین در صورت آشنایی با نرم افزار اندروید می توانید نحوه خواندن صفحه کتاب در اندروید را بیاموزید. page Education ارایی کتاب در اندیزاین فرادرس رجوع شود برای کشف این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

قبل از عند به تعريف استعادة به صفحه آموزش ارایی کتاب در اندیزاین لازم است نکاتی را بیان کنیم تا بتوانید صفحه آرایی کتاب را بهتر تکمیل کنید:

  • قبل از شروع طراحی سبک ها، بهتر است به فکر طراحی آن ها باشید تا بعدا بتوانید از آن ها استفاده کنید و حتی طرح های تکمیل شده را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • به جای کاردن یک فیل بہے بہہ کہ کے کے کے کے کے کے بہہہ بہہ بہہ بہہہ بہہ بہہ بہہ بہہ بہہ بہہہ بہہہ ہہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ sadgi

توجه به دو نکته فوق می تواند به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاهی در زمینه نرم افزارهای هندی متخصص شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم صفحه آرایی یک کتاب را مرحله به مرحله کامل کنیم.

उच्या प्रागा रायी केबत

مرحله 1: نرم افزار اندروید را اجرا کنید

InDesign را باز کنید. خوش آمدید، کتاب را از لیست جدید انتخاب کنید. همچنین می توانید به File > New > Book بروید. از شما داغا می‌شود که یک نام بری کتاب کھیند و آن را کوکی‌ندین نام و مکان مناسب برای ذخیره فایل را انتخاب کنید، سپس روی OK کلیک کنید.

در عرض یک پنجره کوکھیہ می‌شود کے وقتی روی نماد + کلیک می‌کنید، متوجه می‌شوید که InDesign از شما می‌خواهد یک سند InDesign موجود را به کتاب اضافه کنید.

مرحله بعدی این است که اولین فصل یا فصل خود را ایجاد کنید و سپس آن را به فایل کتاب اضافه کنید.

مرحله دوم: اختراع سند اول

قبل از شروع صفحه آموزش ارایی کتاب در اندیزاینابتدا تصمیم بگیرید که اگر کتاب طولانی است، کتاب شما به فصل های مختلف تقسیم شود، می توانید متن را به چند فصل تقسیم کنید. اغر خیلی توروتوست است، مجموعة است بخشهایی که فسلها در آنها کارد دراند.

اولین وظیفه شما ایجاد سندی است که سبک های قالب بندی را که در کل کتاب استفاده خواهید کرد را نشان می دهد. يك مكان خوب بريا عرض المزيد، فصل ول كتاب شما است. صفحات مقدماتی باید برای بعد ذخیره شوند، زیرا قالب های متفاوتی دارند و با فصل های کتاب متفاوت هستند.

брай ик комплект мизы استاندارد باید از کامل зир ужизый кондитный

(قاب “B” – 130mm x 198mm [5.12″ x 7.8″]).

فایل به مصیر > New Document برو تا پنجره New Document باز شود. مطمئن شوید که گزینه Intent در Print تنظیم شده باشد. تعداد صفحات را روی 10 تنظیم کنید (به راحتی می توانید صفحات اضافی را در حین کار اضافه یا حذف کنید) و Facing Pages را علامت بزنید.

در مرحله بعد با انتخاب Custom از منو، اندازه چاپ را تنظیم کنید. در پنجره Custom Page Size یک نام برای اندازه صفحه سفارشی تایپ کنید، مانند B – Paperback. عرض را روی 130 میلی‌متر و ارتفاع را روی 198 میلی‌متر تنظیم کنید، روی Add کلیک کنید تا در لیست سفارشی ذخیره شود، و سپس روی OK کلیک کنید.

در پنجره New Document میتوانیم Margins و Bleed را تنظیم کنیم.

اگر به کتاب جلد شومیز نگاه کنید، متوجه می شوید که حاشیه داخلی کمی کوچکتر از حاشیه بیرونی است. این اجازه می دهد تا نمایش صفحه به اندازه چند میلی متر کاهش یابد تا ظاهر زیباتری به نوشته داده شود. با 3 میلی متر درزان دمبه با دگرنیتن و پاگان.

ابعاد را تنظیم کنید: بالا 15 میلی متر، پایین 20 میلی متر، داخلی 18 میلی متر، بیرون 15 میلی متر.

اگر صفحاتی در کتاب دارید که از لبه صفحه عبور می کنند (مانند صفحات رنگی یا تصاویری که در سراسر لبه صفحه امتداد دارند)، یک Bleed اضافه کنید. اگر یک جلد شومیز استاندارد روی کاغذ سفید تولید می کنید، ممکن است به آن نیاز نداشته باشید.

Bleed را روی این مقادیر تنظیم کنید: بالا 5 میلی متر، پایین 5 میلی متر، داخل 0 میلی متر، خارج 5 میلی متر. شما نیازی به Bleed در لبه درینی نهیدی و روی OK کیلیک کیلیک

برای یک هارد دیسک استاندارد:

اندازه های جلد گالینگور بسیار متفاوت است، ابعاد آن در این کتاب ذکر شده است.

فایل به مصیر > New Document برو تا پنجره New Document باز شود. مطمئن شوید که Intent rovi Print راه اندازی شده است. تعداد صفحات را روی 10 تنظیم کنید و تیک Facing Pages را بزنید.

در مرحله بعد با انتخاب Custom از منو، اندازه چاپ را تنظیم کنید. در پنجره اندازه صفحه سفارشی، یک نام برای اندازه صفحه سفارشی تایپ کنید، مانند رمان جلد سخت. عرض را روی ۱۵۱ میلی‌متر و ارتفاع را روی ۲۳۳ میلی‌متر تنظیم کنید، روی Add کلیک کنید تا در لیست سفارشی ذخیره شود و سپس روی OK کلیک کنید.

در پنجره New Document، باید Margins و Bleed را راستونی کنیم.

اگر به نمونه ای از کتاب های گالینگور نگاه کنید، متوجه خواهید شد که حاشیه داخلی بهتر از حاشیه بیرونی تراشیده شده است، حتی اگر جلد گالینگور دارای صحافی بخیه باشد، حتی بیشتر از جلد شومیز. برای جلد سخت (صفحات کامل)، هر اندازه صفحه، 5 میلی متر اضافی در حاشیه داخلی در نظر بگیرید. کوبل از کاپـ سند عروجانی سند نمع شده به عروگانی کاپگر کھیک

حاشیه ها را تنظیم کنید: بالا 23 میلی متر، پایین 25 میلی متر، داخل 25 میلی متر، خارج 20 میلی متر.

اگر صفحاتی در کتاب دارید که از لبه صفحه عبور می کنند (مانند صفحات رنگی یا تصاویری که در سراسر لبه صفحه امتداد دارند)، یک Bleed اضافه کنید. גר דר ה פר פר ק של פ פा ספרדراق עפטراق שפراق ספרדים ، מ סט ב נ נ נ נ تحلیل.

مقادیر Bleed را تنظیم کنید: 5 میلی متر به بالا، 5 میلی متر پایین، 0 میلی متر داخل، 5 میلی متر بیرون. شما نیازی به Bleed در لبه انترینی نهیدی روی OK کلیک کنید.

उच्या प्रागा रायी केबत

مرحله سوم: یک مجموعه ساده از Master Pages برای کتاب خود ایجاد کنید

اکنون که اولین سند را برای کتاب خود سازماندهی کرده اید، باید مجموعه ای از Master Pages ایجاد کنید تا ویژگی های مشترک (مانند شماره صفحه و سرصفحه) را در همه صفحات داشته باشید. ما در اینجا با استفاده از کاغذ شومیز که قبلاً در مرحله 2 تنظیم کرده بودیم کار خواهیم کرد، اما می‌توانید همین مراحل را برای نسخه شومیز نیز دنبال کنید.

با بردان به بخش پنجره و ای پنجره > بازی در نور منوی بالا، صفحات پنل را باز کنید. مشاهده می کنید که در بالای صفحه قسمتی مشخص شده است، با گسترش Master پیش فرض، دو بار روی نماد A-Master در پنل سمت راست کلیک کنید تا A-Master در صفحه نمایش داده شود.

איקון דר גושה סמטי ראשת באלאי פגע בקש פעגעים קיליקין Master Options را برای A-Master انتخاب کنید تا پنجره Master Options باز شود. نام Master را به Start of Chapter – Master تغییر دهید و روی OK کلیک کنید. این بسط اصلی برای تمام صفحاتی که یک فصل را شروع می کنند اعمال می شود، یعنی متن از پایین صفحه شروع می شود و عنوان فصل برجسته وجود دارد.

همچنین باید دومین طرح واقعی را برای اعمال در تمام صفحات بدنه فصول ایجاد کنیم، یعنی صفحات ساده روی متن با شماره صفحه و یک هدر در حال پیشرفت در بالای هر صفحه. برای نموی آن کار، یک بار دیگر در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا منو باز شود. New master را انتخاب کنید.

در پنجره New Master که ظاهر می شود، پیش زمینه را روی B قرار دهید و Master Body Master را نام ببرید و OK کنید.

اکنون می توانید Masters را ویرایش کرده و سپس آنها را در صفحات مربوطه اعمال کنید.

در ابتدای فصل با استفاده از Master می توانید شماره صفحه را در پایین هر صفحه وارد کنید. با استفاده از ابزار Type (T) یک قاب متن ایجاد کنید و آن را به سمت چپ صفحه بکشید. فونت مورد نظر باید روی Type > Insert Special Characters > Markers > Current Page Number تنظیم شود. در Master مانند A ظاهر می شود، اما با شماره صفحه داده شده در صفحات خودش سازگار است.

توجه: شما همچنین می توانید شماره صفحه را با حروف تزئینی ایجاد کنید.

به خواندن ادامه دهید صفحه آموزش ارایی کتاب در اندیزاین با قابل قابم متن صفحه شماره، به ویرایش > کپی و ویرایش > چسباندن تا یک کاب NUMBER PAGE دوم کیند. آن را در حالت آینه در سمت راست صفحه قرار دهید. همچنین، ممکن است بخواهید محل عناوین فصل را در صفحه مشخص کنید. راهنماهای میکودین را از ختکش بکش بلا روی استاد کیں تا کاب کاب تنی در مهل که کے کے کے

برای شروع فصل – عملیات اصلی در صفحه اول سند، روی نماد Master در سمت راست صفحه در پانل Pages کلیک کرده و بکشید و آن را در بالای نماد صفحه اول در قسمت پانل رها کنید.

. Edit > Copy و روی Body – Master دو بار در پانل Pages کلیک کنید تا Master دوباره ظاهر شود، سپس Edit > Paste in Place را در قسمت اصلی انتخاب کنید و دو بار Master را کلیک کنید.

ممکن است بخواهید صفحاتی را که در حال حاضر در حال اجرا هستند و همچنین در بالای صفحات خود فهرست کنید. برای انجام این کار، در ابتدای فصل – Master، با استفاده از ابزار Type (T) یک قاب متن جدید ایجاد کنید. می توانید نام کتاب را در کادر سمت چپ و شماره فصل را در کادر سمت راست تایپ کنید.

برای اعمال این Master در 9 صفحه باقی مانده در سند خود، می توانید نماد Master را به صورت دستی روی صفحات در پانل Pages بکشید و آن را روی Leave تنظیم کنید یا روی پانل بالا سمت راست کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود و Apply را انتخاب کنید. . نویسنده Master to Pages… و تعریف پاگای را کی‌می‌کہ استاد روی آن اکام شود کدین.

প্র্তা ক্র্ত্যা: যাক্যান্যান্যা ক্র্যান দ্র্র্যে মার্যায়্য কান্তায়্য কান

може аст быстать ик сегодня номерование часы саду бряй ктаб ход должать – پاگا ول کابتا پاگا 1 بند در بخهای بین کوگدا پیش میرود. اما ممکن است بخواهید ویژگی های خاصی داشته باشید که هر سیستم شماره مخصوص به خود را دارد. یک کتاب نمونه کتابی است با صفحات مقدماتی که با اعداد رومی فهرست شده اند و صفحه 1 فقط از صفحه اول فصل اول شروع می شود.

उच्या प्रागा रायी केबत

مرحله آخر: اسناد را به فایل کتاب خود اضافه کنید

اکنون اولین فصل خود را در کتاب خود ایجاد کرده اید، می توانید آن را به فایل کتاب خود اضافه کنید (مرحله 1 را ببینید).

اگر فایل باز است، به File > Open بروید و به پوشه ای که در آنجا ذخیره شده است بروید. باز کیند من یک فایل سند بازی کندی روی نماد + در پنجره زهر شده کیلیک کلیک کنید از شما داغا می‌شود که به سند InDesign مراجعه کنید ابتدا مطمئن شوید که سند خود را با نام مناسبی مانند فصل اول ذخیره کرده اید. सेपस हम؟

کلام اختر در مدر تعریف الفاغان عرایی کتاب در اندیزاین

صفحه آموزش ارایی کتاب در اندیزاین موضوع تحقیق در این مقاله بررسی نشده است. اگرچه نتوانستیم نحوه طراحی صفحه کتاب به زبان انگلیسی را به شما آموزش دهیم، اما سعی کردیم نحوه ساخت صفحه کتاب به زبان انگلیسی را به شما آموزش دهیم. அக்குட்டிர் இயை தேந்தை தியுக்க்கात. در پیاین میلم مجموعه نرم افزار آموزش نرم افزار Adobe را به شما كنم تا در في كه تنزيل به تعريف دير نرم افزارهاي شركت ادوبي داريد تا در ازاي كامل فرادرس كے كے برای آشنایی با این مجموعه آموزشی می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *