شناسایی ویروس Win32/Hive.ZY و نحوه حذف آن از ویندوز 10

امروز بروی از مردون در شرکر جهان با شرکت کیں کے ویروس Win32/Hive.ZY توسط Microsoft Defender در ویندوس هی کود شید ک به آنها در مد یک تعدید ویروسی (تکرار) می داد ایری. این نرم افزار بد که پس از آپدیت آخرین نسخه دیفندر در اکثر ویندوزها شناسایی شد، پیش بینی می شود به دلیل خطای کلی در آنتی ویروس باشد که توسط تیم پشتیبانی مایکروسافت به نسخه جدید آنتی ویروس اضافه شده است.

אז אני רו, אגר שמא ניז הרב קה שע אז אז אז אז אז אז אז אז אז אז אז ו ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע ע א א י א א י א א י א פ א י ש קורד קוד קוד، אחר שמא ניז אז הר באר כה رفتار: Win32/Hive.ZY این ویروس فقط به دلیل خطای کلی در Microsoft Defender ایجاد شده است.

بنابراین، اگر می خواهید این مشکل را در رایانه ویندوزی خود حل کنید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا در صورت بروز مجدد مشکل، به راحتی آن را حل کنید.

توجه داشته باشید: قبل از حل آن مشکل، قصد دريم تعليق قطري از فروس «ويروس» بدام. زیرا، این درتیک درست آنها منتدید ادیده در کیں شما کید شد.

ویروس چیست

ویروس

به طور کلی بدافزارها یا ویروس های رایانه ای عملکرد رایانه را مختل می کنند و باعث نظارت کاربران می شوند. این ابزارها که توسط هکرها طراحی شده اند، اغلب برای از بین بردن یا دسترسی به اطلاعات کاربران استفاده می شوند. به عنوان مثال، همانطور که مایکروسافت می گوید:[بد افزار] اصطلاحی فراگیر برای اشاره به هر نرم افزاری که برای آسیب رساندن به کامپیوتر، سرور یا شبکه کامپیوتری طراحی شده است.

اکثر کاربران با دانلود یک فایل، بازدید از سایت های غیرقابل اعتماد یا اجرای ایمیل های مخرب، رایانه های خود را با بدافزار آلوده می کنند. زمانی که ویروسی در کامپیوتر میزبان پخش می شود، می تواند به تمام اطلاعات و داده های ویندوز واقعی دسترسی پیدا کند و آنها را به طور کامل تغییر یا غیرفعال کند.

ویروس Win32/Hive.ZY چیست؟

رفتار: ویروس Win32/Hive.ZY

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، ویروس Behavior:Win32/Hive.ZY توسط یک باگ در Microsoft Defender ایجاد شده است. به عنوان مثال، بسیاری از کاربران در انجمن های مایکروسافت و Reddit نیز مشکل خود را با عنوان “هر بار که یک برنامه مبتنی بر Chromium را اجرا می کنم، Microsoft Defender به من می گوید که یک بدافزار است” گزارش کرده اند. win32/hive.zy را پیدا کرده است”.

با این حال، در بسیاری از نظرات سایر کاربران نیز مشاهده کردند که اجرای برنامه هایی مانند Photoshop، After Effects و Premiere نیز با چنین مشکلی مواجه شده است که ممکن است باز هم به دلیل مشکل در نرم افزار آنتی ویروس ویندوز 10 باشد.

نحوه رفع “Behavior:Win32/Hive.ZY” در ویندوز

به تور کلی، بری هل کہله ویروس Win32/Hive.ZY در پنجره ها شما باید Microsoft Defender را به آخرین نسخه موجود به روز کنید. زیرا DaveM121مشاور مایکروسافت آفیس، دلیل به روز رسانی نسخه 1.373.1508.0 است و باعث نگرانی بسیاری از کاربران شده است. אז אני רו، מקשים מי שוד את וירוים ו יא כודונם קוד רא בה לעטיטים עועישב

توجه داشته باشید: در فیلی که به روزیزینی جدید در انتخاب شما کار نگرفته است، می بیشتو در هی استی کود روزیسیون microsoft Defender خود را مورد کود.

کلام پیاینی

همانطور که در این مقاله ذکر شده است، ما پیش بینی می کنیم ویروس Win32/Hive.ZY به دلیل وجود یک خطای جزئی در نسخه “1.373.1508.0” Microsoft Defender ایجاد شده است، توصیه می کنیم در صورت امکان آنتی ویروس خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

در پیاین، باید به این تنیا تعلیق هدید کے آن تصریك نیز در حال به روزینی است و در روست راه هی هیدیتر راه حل ها، در آیین تطبیل كنجانده بریت شد.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *