شغل صادرکننده قهوه

شغل-صادرکننده-قهوه

صادرکننده قهوه چیست؟ اخیراً موضوع وارد کننده قهوه را پوشش داده ایم. اصطلاح صادر کننده می تواند به معنای بسیاری از چیزها در یک کشور تولید قهوه باشد. یک وارد کننده دیگر به منظور ایجاد پیوند با خانواده های تولید کننده ، دیگر نمی تواند نقش “مسافر در قلب سرزمین” را بازی کند. با این حال ، نقش صادرکننده کاملاً متفاوت است و روابط را به هم وصل نمی کند. این کشور در زمینه قهوه نقش مهمی اقتصادی دارد. از طریق مقاله ما ، کشف کنید که صادرکننده ، شغل وی ، وظایف اصلی چیست.

کشورهای صادر کننده – صادر کننده قهوه قهوه

اول از همه ، قبل از بحث در مورد اصطلاح خاص “صادر کننده” ، بگذارید یک قطعه اساسی از اطلاعات را به خاطر بسپاریم: یک کشور می تواند صادر کننده باشد. در واقع ، 80٪ از کشورهای تولید کننده صادر کننده هستند ، زیرا قهوه در سراسر جهان مصرف می شود. مکانهای دیگر مانند استرالیا ، آمریکا کمتر است. در واقع ، برخی کشورها فقط مقادیر بسیار کمی برای صادرات تولید می کنند. بنابراین آنها قهوه محلی مصرف می کنند. بنابراین ما از 90 صادرات قهوه به آمریکای مرکزی ، به ویژه از برزیل صحبت خواهیم کرد ، که در مقام اول جهان قرار دارد. این نمونه های کشورها هیچ نقشی برای بستن تجارت صادرات نمی بینند ، زیرا آنها موتور اصلی و اساسی اقتصادی آنها هستند. اگر به طور صحیح جمع بندی کنیم ، اگر تجارت قهوه ممنوع بود ، اکثر کشورهای تولید کننده آمریکایی اقتصادهای خود را از بالای سقوط می بینند.

صادر کننده قهوه ، تعریف خود

صادرکننده قهوه مسئولیت کلیه بخش های اداری مربوط به تجارت قهوه را بر عهده خواهد داشت. او مواظب تمام صادرات خواهد بود. یا قهوه سبز ، قانونی شدن ، مجوزهای مختلف ، اسناد صادراتی. این آخرین مرحله است که منجر به تحویل قهوه به کباب می شود. اگر نمونه ای از قهوه قهوه را از کارول زبیندن در کاستاریکا بگیریم ، به محض اینکه قیمت توسط کارول تعیین شده است ، باید یک صادر کننده قهوه قانونی و معتبر از کاستاریکا را طی کنیم تا بتوانیم قهوه را وارد سوئیس کنید. در بیشتر کشورها رویه یکسان و بسیار سخت است. در سایر کشورها ، نقش صادرکننده متفاوت است.

چندین ترفند در جیب او!

در برخی در کشورهای تولید کننده ، صادر کننده قهوه نقش های مختلفی را ایفا می کند. به عنوان مثال ، در گواتمالا در مورد صادرکننده قهوه مسئول بخشی از تولید صحبت خواهیم کرد. در واقع ، این همچنین می تواند مسئول ایستگاه شستشو ، خشک کردن یا گلوله باران باشد. نقش صادرکننده متنوع قهوه بسته به زمین. او نه تنها در صدر مراحل مهم قهوه قرار دارد ، بلکه باید در مورد کیفیت قهوه نیز هوشیار باشد. صادرکننده قبل از ارائه قهوه خود برای صادرات به کباب ، کیفیت محصولات را بررسی می کند تا چیزی که وعده داده شده را تحویل دهد.

مرحله آخر

بعد از چک کردن قهوه ، اسناد لازم را تکمیل کرده ، مرحله آخر است که مهم: قهوه سبز تهیه شده در کیسه های جوت برای صادرات. هر کیسه به طور کامل وزن می شود تا میانگین 69 کیلوگرم در هر کیسه داشته باشد. و سرانجام قهوه آماده صادرات است!

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *