سال نو مبارک

سال-نو-مبارک

سال نو مبارک خوانندگان گرامی. یک بار دیگر ، سال جدید آغاز شده است و ما باید جشن بگیریم. نگاه به روزهای جدید طبیعی نیست و من همیشه جشن گرفتن سال جدید را هیجان انگیز می دانم.

فکر می کنم به راحتی می توان گفت که افراد کمی گریه می کنند 2020 که سال عجیبی بوده است ، خصوصاً در سایه یک بیماری همه گیر. بسیاری از گروه خوانندگان hjartalif.is باید در طول سال 1200 و حتی بسیاری از آنها حتی در قرنطینه ای که خود تعیین می کنند ، مراقب باشند.

با این حال ، امروزه با واکسیناسیون روزها درخشان تر می شوند و امیدوارم زندگی در اسرع وقت به حالت عادی برگردد تا بتوانیم افرادی را که به آنها اهمیت می دهیم بدون محدودیت در آغوش گرفته و در آغوش بگیریم.

ما در این شرایط چیزهای زیادی در مورد کنترل عفونت شخصی و استفاده از ماسک آموخته ایم و روش های جدید ارتباطی را پیدا کرده ایم که ما را در دوره جدید همراهی می کند. این امر به ویژه در مورد تماس های ویدئویی بسیار مهم است و افراد بسیار مهمی بوده اند و افراد می توانند دوستان ، فرزندان و نوه ها را در سراسر جهان دنبال کنند و با وجود بسته شدن تمام جوامع ، ارتباط خود را حفظ کنند.

از حمایت شما در طول سال 2020 تشکر می کنیم و در hjartalif.is رکورد حضور در سال را ثبت کردیم. در اینجا در hjartalif.is است و ما قصد داریم امسال حتی بهتر عمل کنیم 2021 و نوآوری های مختلف در روزها و هفته های آینده نور روز را مشاهده می کنند.

بار دیگر خوانندگان عزیز ، از حمایت شما در طول سال متشکریم که به دنبال طلوع خورشید هستیم.

فرزندان آفیگ.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *