رژیم غذایی ما برای سلامتی ما در زندگی بسیار مهم است.
رژیم غذایی برای همه کسانی که از بیماری های قلبی عروقی رنج می برند بسیار مهم است. همچنین به افراد توصیه می شود رژیم غیر التهابی بگیرند. این به ویژه در مورد کسانی که نارسایی قلبی دارند طبق یک مطالعه جدید بیشتر صدق می کند.

افراد مبتلا به نارسایی قلبی نباید از رژیم غذایی سرشار از غذاهای التهابی استفاده کنند. تحقیقات جدید نشان می دهد که دو برابر بیشتر از افرادی که غذاهایی را می خورند که به عنوان التهاب در بدن شناخته می شود ، می میرند.

“یونگ هی کانگ” ، دانشجوی دکترای دانشگاه لکسینگتون ، گفت: “افرادی که دچار نارسایی قلبی هستند باید از مصرف غذاهای التهابی استفاده کنند ، زیرا این امر به آنها کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند.” کنتاکی.

رژیم غذایی

نشان داده شده است که رژیم غذایی در کنترل التهاب در بدن نقش دارد که با بسیاری از بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی عروقی مرتبط است. ثابت شده است که رژیم غذایی حاوی گوشت قرمز ، غلات فرآوری شده و لبنیات پرچرب باعث افزایش التهاب می شود ، اما از طرف دیگر ، روغن زیتون ، غلات سبوس دار ، میوه ها و سبزیجات باعث کاهش عوامل التهابی در بدن می شود.

مطالعه

کانگ اطلاعات مربوط به مطالعه قبلی را که تیمش از او خواسته بود ، جستجو کرد 213 بیماران مبتلا به نارسایی قلبی برای آنچه که خورده اند به مدت چهار روز یادداشت برداری کنند. آنها سپس رژیم غذایی را با استفاده از نمایه ای دسته بندی کردند که غذاها را بر اساس التهاب آور بودن یا کاهش التهاب دسته بندی می کند. پس از مشاهده یک سال از شرکت کنندگان ، آنها دریافتند که کسانی که غذاهای التهابی بیشتری مصرف می کنند بیش از دو برابر بیشتر از افرادی که غذاهایی با سرعت التهاب کمتری می خورند که باعث کاهش التهاب می شود ، می میرند یا در بیمارستان بستری می شوند.

نتایج در ماه گذشته در یک نشست علمی انجمن قلب آمریکا ارائه شد. این تحقیق به عنوان نتایج اولیه ارائه می شود تا زمانی که در یک مجله معتبر بررسی شود.

مطالعه مهم

دکتر گفت: “کاملاً مشهور است که رژیم غذایی نقش مهمی در ایجاد بیماری های قلبی و سکته مغزی دارد.” Amit Khera استاد پزشکی و مدیر قلب و عروق در دانشگاه تگزاس “این یادآوری دیگری است که رژیم هنگام تغذیه از اهمیت برخوردار است. تنها چیزی که باعث تعجب من شد میزان تأثیر آن بود. “

دکتر. خرا گفت این مطالعه از آنجا که به طور خاص نارسایی قلبی را بررسی می کند نیز مهم بود ، اما تحقیقات قبلی در رژیم غذایی بیشتر بر روی حملات قلبی و سکته مغزی بود. طبق آمارهای انجمن قلب آمریکا ، حدود 6.2 میلیون بزرگسال در ایالات متحده با نارسایی قلبی زندگی می کنند. نارسایی قلبی بیماری است که در آن به دلایلی ظرفیت قلب محدود می شود و بنابراین خون غنی از اکسیژن را برای پشتیبانی از عملکرد بدن پمپ نمی کند.

رژیم های غذایی مختلف اشتراکات زیادی دارند

بسیاری از رژیم هایی که به طور کلی قلبی قلمداد می شوند “در واقع مشترکات بیشتری نسبت به آنچه آنها را از هم جدا می کند ، دارند” ، گفت: خرا ، نویسنده رهنمودهای AHA و کالج قلب و عروق آمریکا در مورد چگونگی بهتر است از بیماری های قلبی عروقی جلوگیری شود.

به عنوان مثال ، رژیم غذایی مدیترانه ای ، که متشکل از یک الگوی غذایی رایج در کشورهای مدیترانه ای است ، روغن زیتون به عنوان منبع اصلی چربی ، حاوی میوه ها ، سبزیجات ، غلات ، لوبیا ، آجیل و دانه های زیادی است. و مقدار کمی از محصولات لبنی ، تخم مرغ ، ماهی و مرغ.

رژیم DASH (رویکردهای رژیم غذایی برای جلوگیری از فشار خون بالا) از جمله موارد دیگر برای کمک به کاهش فشار خون بود ، که همچنین حاوی مقدار زیادی سبزیجات ، میوه ها و غلات کامل است ، و غذاهای حاوی مقدار زیادی را محدود می کند. چربی اشباع شده از طرف دیگر ، رژیم DASH پروتئین بیشتری را از محصولات لبنی کم چربی ، گوشت و مرغ فراهم می کند.

دستورالعمل های رژیم غذایی رژیم غذایی گیاهی و مدیترانه ای را توصیه می کنند ، اما غذاهای فرآوری شده ، کربوهیدرات های فرآوری شده ، غذاهای با کلسترول بالا ، نمک و نوشیدنی های شیرین را محدود می کنند.

خرا در رژیم غذایی صمیمانه گفت: “هم پوشانی زیادی وجود دارد.” “مثل نمودار ون است. صندلی در وسط است. “

نمودار ون

آنچه که اکنون باید بررسی شود ، کانگ گفت ، تحقیقاتی است برای تأیید امکان آن از رژیم غذایی ضد التهابی برای کاهش میزان مرگ و میر نارسایی قلبی استفاده می کند.

ترجمه شده و توسط وب سایت انجمن قلب آمریکا بازگو شده است.

Björn Ófeigs.