رمعية حومسدانه سرافي نوبيتكس و Bingx بينج X

صرافی Bingx در بین صرافی های خارجی بسیار معروف است و در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارد. خدمات هر دو صرافی تقریباً مشابه یکدیگر است، اما در برخی موارد، تفاوت های اساسی یکسانی دارند.

برخی از کاربران نیز به دلیل عدم پشتیبانی از صرافی، کیف پول Nobitex و آدرس کیف پول، از Bingx برای نقل و انتقالات و تراکنش ها استفاده می کنند.

اگر می خواهید تفاوت های مهم Bingx و تازه واردان را بدانید، بهتر است در انتهای این مقاله با ما همراه باشید. מא דר אינזה קעד דרים ברי שמא אז עשוראפי נוביטקס و Bingx ספוט קינינימים همچنین در مورد امکانات و صندوقدار صحبت خواهیم کرد. بر این اساس سؤالات کلیدی و مهمی را مطرح کرده ایم که شامل موارد زیر است:

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

1. ویژگی های Bingx ATM در مقاد سرافی نوبیتكس كادام است و استقبلی از هردو، بلد و یكستره است؟

2. تفاوت بین Bingx و نوبیتکس چیست؟

3. کم کارمزدترین سرافی ایرانی ارز دیگال در کامے Bingx، کادم است؟

4. چرا استفاده از صرافی Bingx در مقایسه با صرافی جدید و سایر مبادلات ارز خارجی راحت تر است؟

تسهیلات تبدیل ارز Bingx در مساعد سرافی نوبیتکس

زمانی که شرکت Bingbon در سال 2018 در کشور آسیایی سنگاپور تاسیس شد، هیچکس فکرش را نمی کرد که تنها 4 سال پس از تاسیس آن، تمامی کاربران جهان وارد صرافی شده و یک حساب کاربری ایجاد کنند. اما اتفاق افتاد صندوقدار Bingx در مدت زمان كمي قابليت، بيش از 5 ملليون كربر در دونيا هدلة بهدة.

از آنجایی که ظهور دنیای ارزهای رمزپایه و حوزه بلاک چین تقریباً جهانی شده و کشورهای زیادی وارد آن شده اند، ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته چندین صرافی داخلی معتبر و شناخته شده ایجاد کند. بدون شک، سرافی نوبیتکس، ولین و یکی از خوش‌نام‌ترین‌های این هوزا است.

صرف نظر از هر گونه قضاوت در مورد خوب یا بد بودن صرافی های ایرانی، باید گفت که گاهی اوقات صرافی های داخلی از عهده کارهای زیادی بر می آیند و از عهده آنها بر می آیند و بخشی از تحریم های بین المللی نیز خواهد بود. به راحتی حذف می شود. به عنوان مثال، اگر از کیف پول استفاده می کنید، می توانید از آن برای برداشت پول یا می توانید از آن در حساب Bingx استفاده کنید.

در سرافی نوبیتکس، شما با توبو درادة و براد و براد و می‌کوبائت تعلیم خود را در تخت در تخت دو توبو ترید فرستی و تردیدة دردی.

در ترتیب سریع، می توانید حجم مورد نظر، ارز مورد نظر خود را برای معامله انتخاب کنید و با بهترین قیمت بازار معامله کنید. این برای زمانی است که برای کسب و کار خود عجله دارید. اما در دریای کرید، شما می‌کوسیدی میزان و وزم را می‌بینید.

در نوبیتکس، شما با کندی کندی نقدی معالی و تراسوجر سیستمی عادی بود با باید بود که در نوبیتکس، علی با برافی Bingx را نمی توان مقایسه کرد. در سرافي bingx شما با تعريف خاصة زياد در تشرف بين تعريف عدادي ستريد. هر سفارش، گاهی به کان سد حزار در سینی‌می‌رسد. سرافی Bingx تومی آن دیزیدتان را زیر یک سینید، به نمع می‌رساند.

در سرافي نوبيتكس، تحميل از جفت عرزهاي تحميل شده و ذهب معالة كمي سنتوم است. البته صرافی نوبیتکس در بین صرافی های داخلی از رتبه و امکانات بالایی برخوردار است، اما وقتی امکانات آن را با صرافی Bingx مقایسه کنید، می بینید که تعداد ارزهای دیجیتال و جفت ارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی Bingx اصلا قابل مقایسه با نوبیتکس نیست. Bingx بیش از 350000 ارز مختلف را پشتیبانی می کند.

ویژگی های دیگری که در صرافی Bingx وجود دارد و در اینترنت یافت نمی شود شامل ویژگی های زیر است که Bingx را محبوب تر و حرفه ای تر می کند:

  • تجارت کپی تجارت کپی
  • اتصال به نمای معاملاتی
  • معاملات اهرم بالا
  • تعداد سکه
  • قبعد استشعر به متاتریدر ۵
  • broker boden بلاس بر سرافی boden
  • حمایت از سهام و کالاها و شاخص ها
  • قبعد استشعر به رابوت ترید

و برخی احتمالات دیگر البته لازم به ذکر نیست که نسبت بین دو صندوقدار به معنای ترکیب یک نفر با دیگری یکسان نیست. اما باید پـــرفت که کونه، سرافی‌های کریں، جای کاید کادی بری کار دراند و می‌کے با کمی کرافیہا را کند کند.

تفاوت احراز هویت در Bingx و نوبیتکس

سرافي نوبيتكس و Bingx

پروسی احراز هویت و وریفیکیشن در سرافی‌ها، قصه‌های درازی دارد. در بریک از سرافی‌ها، به همین ورود برای ولین بر و هت بیش از تمن علین تراده، شما هراز می‌کندن. اما بریک از سرافی‌ها بوده و بری تنمر معالت، شما را احراز هویت نینندنی. البته این کار برای شرایط خاص انجام می شود. بالتهر از صفت مجازی، منازید احراز هویت است.

גר ו סיט סי ניטקס שידים ، בעד ז טמע פטבן פטבן נ ، ב ס פר זיטי ، ת ת ת ת ת חר חר ה טارکت. سطح کاربری 1، کاربر سطح 2 و کاربر سطح 3، سطوح مختلف احراز هویت در آن سرافی است. احراز هویت در هر سه ستور کربری استکی است.

همانطور که مشاهده می کنید، Nobitex هیچ گونه تراکنش، حتی تراکنش های بسیار کوچک، بدون احراز هویت اولیه را مجاز نمی کند. إن كار، زاما عرض المزيد به حفظة تعريف فيلمينى شما دهرد. زیرا لایه های امنیتی و حفاظتی یک بانک کاملا متفاوت است. بسیاری از صرافی های با امنیت بالا در دنیا نیازی به احراز هویت سطح اولیه ندارند و می توانید روزانه 1 تا 2 بیت کوین برداشت، برداشت و سپرده گذاری کنید.

خودپرداز Bing یکی از امن ترین و مطمئن ترین دستگاه های خودپرداز در جهان است. شما می‌کودین در آن سرافی، کسب کربری به کریخ و تعلیم ود را تا سفت زینت‌شده، به می‌کودین در آن سرافی، به دون نیاز به احراز هویتین. اما توصیه می کنیم برای صرفه جویی در سرمایه خود حتما مراحل احراز هویت Bingx را طی کنید و با ارقام بالا معامله کنید.

کم کارمزدترین سرافی ایرانی ارز دیگال در کے Bingx

یکی از سرافی‌های معروف ایرانی که ربیست به بیک از سرافی‌های مشابه، کارمزد پینی دوزه می‌کند، سرافی نوبیتکس است. این صرافی کارمزد اولیه ای معادل 0.35 درصد از هر تراکنش دریافت می کند. البته صندوق‌هایی با صندوق‌های ایرانی وجود دارند و برخی هم هستند که در مقایسه با آنها صندوق‌های فروش بالاتری پیدا می‌کنند.

صرافی Bingx تجارت خود را به دو صورت انجام می دهد. در وقد کرمزدهای ن سرافی، روی ماعلات آینده و تف، متفاوت است. Karmzd maealы spat in futucherz dr in sarafi, beh nebest боден боден я такер, commala isobraжение аст. بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل تفاوت در کارمزدها ترجیح می دهند از این صرافی استفاده کنند.

0.05 درصد کارمزد برای تمام تراکنش ها دریافت می شود. سازنده кармузд فقط 0.02 درصد. قیمت کارمزد جهانی در صرافی های مختلف بالاتر از قیمت Bingx است و قیمت کارمزد مناسب تر است.

در maaleat futures آن سرافی نیز، کارمزدهای اوبینی نکوزی می‌گردہ قیمت کارمزد معاملات آتی برای سازنده 0.02 درصد و برای گیرنده 0.04 درصد است.

طبیعی است که با این سیستم پرداخت های دقیق در Bingx، کاربران در بازار جذب صرافی شده و تراکنش های آنها در Bingx انجام می شود.

Bingx رحمت ترین سرافی آرزو دیگال کاری در کامه نوبیتکس یا هر سرافی ایرانی یا بین بینترکی

سرافي نوبيتكس و Bingx

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال، اگر در زمان مناسب و در بستر مناسب انجام شود، مطمئنا کاربران را به ماندن و انجام تراکنش های بیشتر تشویق می کند. اگر هنگام ورود به صرافی با لیست ارزی محدودی مواجه شدید و مشاهده کردید که نمی‌توانید تراکنش را بدون احراز هویت انجام دهید، احتمالاً ناامید شده و صرافی مورد نظر را ترک خواهید کرد.

صرافی Bingx یکی از پلتفرم های جهانی در دنیای بلاک چین است که حتی در لحظه ورود می توانید بدون دردسر تراکنش را انجام دهید و از میان منوها و امکانات این صرافی، راحت و در دسترس است. همین امر، کود، دیلی روشن و کلیک بر تلفن بالای کارب در آن سرافی است.

و کلام اختر

سرافی Bingx در کرفی با نوبیتکس ایرانی، حرفهای بهتر و تریتی بری کیلین دارد. البته کاربران دستگاه خودپرداز یکسان نیستند، اما شرایط و خدمات فوق العاده است صندوقدار بینگ ایکس فارسی درد، در عين جانهيه و هم سرافي و هم بروكر و هم تحميل از زبان فارسي و خريد با تومان تعليم هم كيش بري ايرانيان.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *