راهنمای خرید کیف بوم + چاپ کیف بوم

خرید کیف تبلیغاتی و انواع کیف تبلیغاتی

آیا تا به حال فکر کرده اید که همه این وسایلی را که در طول روز جابجا می کنیم یا می خریم ، با خود حمل می کنیم؟ اگر دقت کنید ، یک دستگاه بسیار ساده و البته کاربردی پیدا خواهید کرد که بیشتر حمل و نقل تجهیزات ما را بر عهده دارد. این دستگاه یک کیف تبلیغاتی بسیار کاربردی است که در اندازه های مختلف تولید شده و هر کدام برای حمل مجموعه ای از کالا و تجهیزات مناسب است. همچنین ساختار ساده ای دارد و این مشکل به تولیدکنندگان مختلف اجازه می دهد تا انواع مختلفی از کیف های تبلیغاتی را تولید کنند. البته قدیمی ها رسم زیبایی داشتند و بسیاری از این زنان برای خود کیف می دوختند تا مجبور نباشند همه وسایل کوچک و بزرگ را با مشکل در خرید حمل کنند.

چاپ کیسه های کاغذی - قیمت کیسه های کاغذی - خرید تعداد کمی کیسه کاغذی

کیف تبلیغاتی چه فایده ای دارد؟

کیف تبلیغاتی در درجه اول برای کمک به افراد در حمل انواع کالا و تجهیزات طراحی شده است. البته کیسه های تبلیغاتی معمولاً بسته به نوع ساخت و ابعاد و ابعاد آنها دارای استحکام و وزن متفاوتی هستند که این امر آنها را برای کالاها یا محصولات مناسب خود مناسب می کند. علاوه بر این ، کیف تبلیغاتی که دارای مکان بسیار خوب و مناسبی برای تبلیغات است ، نقش یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک را ایفا می کند و در دست هر مخاطب ، هنگام حمل وسایل و استفاده از آن ، تبلیغات چاپ شده روی آن نمایش داده می شود. به در خیابان ها قرار می گیرد و در معرض دید عموم قرار می گیرد.

انواع کیف تبلیغاتی + حتی چاپهای کوچک

وقتی چیزی با سلیقه انسان ترکیب شود و طیف وسیعی از تجهیزات و فناوری در اختیار آن قرار گیرد یا به کمک آن بیاید ، قطعاً تنوع و رونق آن چیز را به دنبال خواهد داشت و شاید بتوان همین کار را انجام داد. یافتن راه حلی برای کاهش هزینه های تولید یا بهبود کیفیت تولید و … از جمله دلایل این حجم از تنوع در تولید کیسه های تبلیغاتی است. با این حال ، انواع کیف های تبلیغاتی را می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد که عبارتند از:

انواع کیف تبلیغاتی

  • به کیف لباس
  • به پاكت نامه
  • کیف کتانی
  • کیسه برزنت
  • کیسه با سوزن
  • گونی صنایع دستی

کیف های کتانی بخرید و حتی تعداد کمی کیف کتانی چاپ کنید

شاید ایده اولیه تولید و ساخت کیسه های حصیری یا کتانی از پلاستیک ، از یک سو ، به دلیل قابلیت های زیست محیطی و قابل بازیافت آن باشد و از سوی دیگر ، به دلیل کمبود منابع چوبی و کاغذی که در ساخت کاغذ استفاده می شود. کیسه ها استحکام و دوام بالای این نوع کیف های کتانی که کیف پارچه ای محسوب می شود نیز باید به ایده های اولیه ساخت آن اضافه شود و بنابراین کیف کتانی دارای استحکام و دوام بالایی است و می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده مخاطبان شما قرار گیرد. زمان.. به عنوان محیطی برای ارتقاء محیط ، البته قدرت و استقامت عمل و عمل کنید کیف کتانی نسبتاً بلند است و محصولات مختلف کیف کتانی را در هدایای تبلیغاتی گیفتو تولید می کند.

خرید کیف کتانی - چاپ کیف کتانی - قیمت کیف کتانی - تولید کیف کتانی

کیسه ای با پارچه سوزنی + کیسه ای با پارچه بخرید

کیف لباس سوزن یکی از مناسب ترین جایگزین ها برای کیسه های پلاستیکی است که سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است ، بنابراین می تواند با بزرگ شدن و گسترش نقش مهمی در کمک به محیط زیست داشته باشد.

امروزه یکی از اشکال به روز شده و جدید تجارت ، که در گذشته ممکن بود برای قرار دادن محصول فقط در یک کیسه پلاستیکی کافی باشد ، امروز تغییر کرده است و البته این کیسه های پلاستیکی به کیسه سوزنی تبدیل شده اند. آگاهی از خطرات استفاده از پلاستیک و البته اختلال در چرخه طبیعت و آلودگی محیط زیست باعث شده است تا در مواد این کیف های دستی تجدید نظر بیشتری شود و تا آنجا که ممکن است از پلاستیک استفاده نشود ، به طوری که مردم به دنبال استفاده از منابع دیگر سقوط کرده و استفاده از پارچه های طبیعی را در دستور کار قرار دهید و امروز جایگزین مناسبی برای پلاستیک است ، حداقل در ساخت کیف های پارچه ای دست ساز.

قیمت کیف پارچه ای - چاپ - کیف پارچه ای - خرید کیف پارچه ای - چاپ کیف پارچه ای

خرید کیسه های کاغذی + کیسه های کاغذی برای چاپ

همانطور که از عنوان آن پیداست پاكت نامه بدیهی است که تا حد زیادی استفاده از آن نیز شناخته شده است و گفته می شود یک وسیله کاغذی است که می توان کالا یا محصولات را از طریق آن حمل کرد ، که امروزه به دلیل امکان درج هر نوع لوگو یا طرح و متن تبلیغاتی بر روی آن او تبلیغات محیطی را کشف کرده است ، که گاهی اوقات به عنوان رسانه ای متحرک برای تبلیغات محیطی برای حمل کالا از مبدا به مقصد کیسه کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از کیسه های کاغذی گسترده است و محدود به یک تجارت خاص نیست ، اما توجه بیشتری به مراکز خرید و زنجیره ای از فروشگاه ها ، لوازم آرایشی ، شیرینی پزی ، پوشاک ، فست فود ، رستوران ها ، پذیرایی ، فروش موبایل و … است که به دلیل با توجه به شکل و قالب خاص مورد نیاز ، و همچنین عدم محدودیت در چاپ هر نوع طرح و متن تبلیغاتی بر روی آن ، در بین مخاطبان آن نیز بسیار محبوب است. نوع استفاده از کیسه های کاغذی بسته به شکل ، اندازه و استحکام آن همیشه متفاوت است ، بنابراین مجموعه هدایای تبلیغاتی Gifto به شما قول می دهد که برای تولید و ارائه تخصصی کیسه های کاغذی برای انواع استفاده و سلیقه آماده باشید.

انواع مدل کیسه های کاغذی + کیسه های چاپ کاغذی

کیسه های کاغذی معمولاً بر اساس کاغذ مورد استفاده در تولید خود ، که از چهار نوع کاغذ براق ، کرافت ، پشت سفید و مقوا خاکستری ساخته شده است ، شناسایی می شوند ، دو نوع معروف و رایج عبارتند از:

1- کیسه کاغذی براق

این نوع کیسه های کاغذی به دلیل کیفیت بالای نوع کاغذ آن که معمولاً دارای درپوش براق یا مات ساخته شده از سلفون یا اشعه ماوراء بنفش UV است ، دوام و مقاومت بیشتری دارد و حرارت آن زیاد است ، یعنی. کیفیت خوبی دارد و بهترین نوع کاغذ است. گفته می شود که جرم کاغذ بر حسب گرم بر متر مربع تعیین می شود و هرچه بیشتر باشد ، بهتر و سنگین تر است.

به عنوان مثال ، وقتی گفته می شود حرارت کاغذ حدود 100 گرم است ، در مقایسه با کاغذهای دیگر که حرارت آنها 80 گرم است ، کیفیت و استحکام بالاتری دارد. همچنین به یکنواختی جوهر در این نوع کاغذ اشاره شده است که باعث می شود آثار رنگارنگ و نفیس بر روی این نوع کاغذ چاپ شود ، که البته قیمت نسبتاً بالایی دارد و برای مشاغل لوکس و گاهی مشاغل مناسب است. برای مشتریان است. و تبلیغات از اهمیت خاصی برخوردارند ، اما خبر خوب این است که به دلیل استراتژی ویژه مجموعه هدایای تبلیغاتی Gifto ، که در تولید کیف تخصص دارد ، قیمت این نوع کیف ها نیز تنظیم شده و در نرخ ارزان تر از دیگران

2. کیسه کاغذی کرافت

مواد این نوع کیسه های کاغذی که ارزانتر از شیشه است ، از نوعی خمیر شیمیایی ساخته شده است که نتیجه بازیافت کاغذ است و توسط آلمانها به عنوان کرافت نامیده شد و برای اولین بار توسط آنها ساخته شد ، با وجود قیمت و کیفیت نسبتاً ارزان و دوام بالایی دارد. این نوع کاغذ در مقایسه با کاغذ روغنی دارای رنگ تیره است که گاهی تک رنگ است و به دو شکل زرد مایل به خاکستری یا قهوه ای ارائه می شود. کیسه کاغذی کرافت محصولی مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است که علاوه بر ظرافت و زیبایی ، توجیه اقتصادی بالایی برای مشاغل پرمصرف مانند رستوران ها و رستوران های فست فود دارد.

در مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو ، تولید این نوع کیسه های کاغذی با وجود قیمت ارزان ، دارای کیفیت مطلوب و بادوام می باشد.

برای خرید کیف دستی و دریافت قیمت کیف ، می توانید از طریق شماره 02163429000 در ساعات اداری و شماره واتساپ یا تلگرام 09021012930 با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین می توانید برای مشاهده سایر هدایای تبلیغاتی به وب سایت ما مراجعه کنید. www.gifto.biz

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *