دستگاه قهوه ساز دستی Lelit Mara X PL62X

دستگاه-قهوه-ساز-دستی-lelit-mara-x-pl62x

سیستم جدید کنترل درجه حرارت ثبت اختراع جدید Lelit Mara X ، درجه حرارت تزریق ثابت را حفظ می کند تا بهترین عملکرد را برای هر ظرف اسپرسو داشته باشد.

MaraX به گونه ای طراحی شده است که به هر کسی امکان می دهد اسپرسوی کاملی مانند کافه با استفاده از هد E تهیه کند 61.

MaraX به لطف پمپی با حق ثبت منحصر به فرد که جریان آب یکنواخت و ساکت را فراهم می کند بسیار ساکت است

.

سیستم تبادل گرما – تبادل گرما

گزینه ای برای کف و دم کردن همزمان قهوه – بخار همیشه در دسترس است. بنابراین ، از حالت اسپرسو به حالت شلاق زمان انتظار وجود ندارد. مزیت قابل توجه هنگام تهیه بیش از یک فنجان کاپوچینو در هر بار.

تنظیم مجدد دستی ترموستات ایمنی – واقع در دیگ بخار برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد. معمولاً ، وقتی دستگاه بیش از حد گرم می شود ، به این معنی است که مقیاس دارید. ترموستات ایمنی بیش از حد گرم نمی شود تا دیگ بخار و دستگاه منفجر نشوند.

دیگ بخار فولاد ضد زنگ – دیگ بخار از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و به حفظ ثبات دما کمک می کند ، اما توجه داشته باشید که هر دیگ بخار فولاد ضد زنگ هنوز هم می تواند مقیاس ایجاد کند. بنابراین ، ما به شدت توصیه می کنیم از نرم کننده آب استفاده کنید. سازنده دیگ بخار را برای حداکثر احتباس گرما و صرفه جویی در انرژی در عایق بندی می کند.

سیستم مبدل حرارتی دوگانه چرخه حرارتی عرشه – سر و دیگ بخار را برای ساخت اسپرسو همیشه در محدوده دمای مناسب گرم نگه می دارد.

اتصال لوله های پلیمری – از دیگ بخار به شیرهای بخار و آب گرم: لوله های پلیمری در سیستم آب در برابر تجمع مقیاس مقاومت می کنند. این لوله ها توانایی تحمل فشار و دمای بالا تا 620 درجه سانتیگراد را دارند. این لوله ها همچنین امکان مراقبت و نگهداری راحت تر را با اتصال سریع فراهم می کنند.

سیستم صرفه جویی در مصرف برق – فشار در دیگ بخار را کاهش می دهد زمانی که دستگاه فعال استفاده نمی کند.

PID – سیستم کنترل دما

برنامه ریزی درجه حرارت از پیش تعیین شده – به شما امکان می دهد از 3 دامنه مختلف دیگ بخار برای مخلوط های مختلف قهوه انتخاب کنید.

حالت های درجه حرارت از پیش تنظیم شده – در هر حالت سه درجه حرارت از قبل تنظیم شده وجود دارد که گرم ، گرم و بسیار گرم است.

تشخیص دمای بخار و قهوه – دو بار در ثانیه انجام می شود و بسته به اینکه اولویت دستگاه به حالت قهوه یا حالت بخار باشد ، تنظیمات را تغییر می دهد.

سیستم آزمایش دوگانه – برای ایجاد مرتباً بهترین ظروف اسپرسو ، درجه حرارت تعیین شده را حفظ می کند.

سیستم جریان آب بسیار آرام

پمپ ویبره بسیار کارآمد و آرام – یک پمپ لرزش منحصر به فرد جدید Lelit که به شما امکان می دهد اسپرسو را در آرام ترین آشپزخانه خود دم کنید. علاوه بر این ، یک جریان آب فراهم می کند که به شما امکان می دهد انواع قهوه ها را با استفاده از کباب کردن های مختلف درست کنید.

اقتصادی – پمپ ها با گذشت زمان عملکرد را کاهش می دهند. هزینه تعویض پمپ لرزش کمتر از پمپ پره دوار است.

فشار سنج دوگانه:

فشار سنج بخار (دیگ بخار) – در نیمه بالایی دیگ اندازه گیری می شود که در آن بخار وجود دارد. اندازه گیری بین 0 تا 4 بار است. فشار مطلوب بین 0.8 تا 1.2 است.

فشار سنج تزریق – این گیج فشار پمپ مورد نیاز برای عبور آب از قهوه اسپرسوی زمین را اندازه گیری می کند. اگر خیلی درشت باشد ، اندازه گیری زیر 8 نوار خواهد بود. اگر خیلی خوب باشد ، اندازه گیری بالاتر از نوار خواهد بود. این امر همچنین به میزان قهوه موجود در سبد و همچنین فشار فشرده سازی مربوط می شود. فشار مطلوب بین 8 تا 10 است.

مخزن آب

خاموش شدن خودکار – از صدمه به عنصر گرمایش در صورت عدم وجود آب یا سطح آب در مخزن کم جلوگیری می کند. خاموش شدن دو مرحله ای وجود دارد. مخزن آب دارای یک شناور مغناطیسی است که زمان پایین بودن سطح آب را تشخیص می دهد. مورد دوم چشمه ای است که در صورت قرار نگرفتن مخزن آب توسط یک چشمه زیر مخزن آب کار می کند.

فیلتر ذرات – از دستگاه در برابر هرگونه ذره نامرئی که به دیگ بخار وارد می شود محافظت می کند. در صورت نصب سیستم نرم کننده می توان این فیلتر را حذف کرد.

همیشه مخزن / مخزن را در خارج از دستگاه پر کنید.

تجهیزات جانبی

فیلتر پورت – دارای سه فیلتر (9 – 12 گرم / 12 – 18 گرم / 18 – 21 گرم).

Measuring Spoon – یک گلوله پلاستیکی ساده که برای اندازه گیری و دوز قهوه اسپرسوی قبل از آسیاب استفاده می شود.

سبد فیلتر کور – برای شستشوی معکوس استفاده می شود.

فیلتر رزین نرم کننده آب – باید هر 6 ماه یک بار تعویض شود.

دستگاه برافراشتن فنجان – مناسب برای بالا بردن 2 فنجان اسپرسو است تا در استخراج فاصله تا لیوان کمتر باشد. کیفیت کلی شیشه را بهبود می بخشد.

برس تمیز کردن – برای تمیز کردن واشر سر.

دوشان – دمای جامد 58 میلی متر در دستگیره و چوب فولاد ضد زنگ.

کیت تمیز کردن اولیه –

شستشو: 3 بسته یکبار مصرف.

تمیز کردن شیلنگ فوم: یک بطری برای تمیز کردن یکبار مصرف سیستم شلاق.

گارانتی 12 ماهها توسط وارد کننده Kopma Ltd.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *