در مورد نگهداری و زنده ماندن میله های آب در تجارت

در-مورد-نگهداری-و-زنده-ماندن-میله-های-آب-در-تجارت

در سالهای اخیر آگاهی فزاینده ای نسبت به خطرات موجود در نوشیدن آب لوله کشی وجود دارد که منجر به افزایش قابل توجهی در خرید فیلترها و میله های آب برای بسیاری از خانه های خصوصی و مشاغل می شود. یک نوار آب نیاز به سفارش و حمل بطری را ذخیره می کند زیرا به سیستم آب موجود متصل می شود و آبی را که از آن عبور می کند فیلتر می کند.

آب به دست آمده از چاه های آب به خصوص از مقیاس ، کلر و سایر بقایای موجود در آب لوله کشی تمیز و فیلتر است. همچنین می توانید دمای آب مورد نظر را برای آشامیدن انتخاب کنید و در برخی از میله های آب گزینه تأمین آب سودا با فشار نیز وجود دارد. همه اینها ، قبل از ذکر بسیاری از فواید سلامتی آب آشامیدنی که در یک نوار آب تصفیه شده است – آنها به احساس طراوت و افزایش غلظت ، بهبود عملکرد کلیه و موارد دیگر کمک می کنند.

نوار آب در تجارت – چرا اینقدر ارزشمند است؟

نوار آب لوازم جانبی ضروری برای هر مشاغل است ، خواه این اداره باشد که تعداد زیادی کارمند استخدام کند یا اینکه دفتر کوچکتری باشد که فقط دو یا سه کارمند استخدام کند. نوار آب ممکن است محصول ارزان قیمت نباشد ، اما از سایر گزینه های ریختن آب بسیار بهتر است. البته نکته اصلی نوشیدن آب تمیز و تصفیه شده وجود دارد ، اما خرید یک نوار آب برای تجارت همچنین به حفظ بهداشت و پاکیزگی در منطقه آشامیدنی و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام قطع نوشیدن کمک می کند.

به عنوان مثال گوشه ای از قهوه را در مشاغل یا اداره ای که نوار آب ندارد ، در نظر بگیرید. یک کارمند می رود تا برای خودش قهوه درست کند ، او مجبور است چند دقیقه خوب صرف جوشاندن آب بگذرد و از خاک ایجاد شده در اطراف آن نگوید. که در صورت وجود نوار آب در محل وجود ندارد – پس از آن کارمند می تواند لیوان خود را در آب با دمای مناسب و بدون اینکه منتظر بماند پر کند و ظرف چند دقیقه آماده سازی قهوه از جمله نوشیدن بدون آلودگی محیط را به پایان برساند.

نگهداری معمول یک میله آب و آنچه شامل آن می شود

مانند هر وسیله الکتریکی ، نوار آب نیز به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد. تعمیر و نگهداری آب نوار آب شامل تعویض فیلتر دو مرحله ای با فرکانس هر شش ماه یکبار و تعویض لامپ فوق العاده است بنفش سالی یک بار. این دو قسمت وظیفه فرآیند پاکسازی آب را بر عهده دارند و بنابراین باید مراقب باشید که آنها در شرایط مناسب نگهداری شوند. همچنین برای جلوگیری از زنگ زدگی و کپک زدن توصیه می شود هفته ای یک بار جوش ریخته را تمیز کنید تا از جمع آوری حشرات اطراف آن محیط خشک را حفظ کنید.

سیستم اسمز معکوس برای تصفیه کامل آب

میله های آب شامل سیستم خاصی برای تصفیه آب و فیلتر کردن زباله های حاصل از آن هستند. اما مانند هر سیستم دیگری ، احتمال افزایش “اضافی” فیلتراسیون و تصفیه وجود دارد. سیستم اسمز معکوس نوعی افزودنی به سیستم تصفیه آب میله ها است و علاوه بر فیلتراسیون چند مرحله ای که انجام می دهد ، سطح pH آب را نیز متعادل می کند ، آنها را با کلسیم و منیزیم غنی می کند و حتی طعم آب موجود در محل را بهبود می بخشد.

این سیستم می تواند به یخچال ، بخاری آب و البته به میله های آب در مشاغل و خانه متصل شود. همچنین ، به اتصال برق نیاز ندارد ، بنابراین برای استفاده در روزهای تعطیل شب و اسرائیل نیز مجاز است.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *