Ekki bara kalíum í banönum

نه فقط پتاسیم موجود در موز

بدن پتاسیم را ذخیره نمی کند بنابراین دریافت غذای پتاسیم در هرکدام مهم است روز.

ما به اون نیاز داریم. بدن شما برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد. همچنین مصرف یک رژیم غذایی غنی از پتاسیم فواید بسیار دیگری نیز دارد. این رفاه ایجاد می کند ، بر قلب و استخوان ها تأثیر می گذارد.

پتاسیم همچنین می تواند فشار خون را کاهش دهد ، به خصوص اگر برای شروع کافی از آن دریافت نکنید. پتاسیم با سدیم کار می کند تا تعادل مایعات را در بدن حفظ کند.

اگر سدیم بیش از حد در بدن وجود داشته باشد ، می تواند فشار خون را افزایش دهد و با افزایش پتاسیم در بدن ، سدیم تخلیه شده و فشار خون پایین می آید. پتاسیم همچنین برای تقویت عضلات ، فعالیت عصبی و سلامت قلب بسیار مفید است.

در اینجا این 5 مورد حاوی پتاسیم بیشتر از موز است

سیب زمینی های شیرین – برای تهیه دستورالعمل اینجا را کلیک کنید

در تمام سال باید یک بشقاب سیب زمینی شیرین باشد. آنها دارای ویتامین ها هستند و به عنوان دسته بندی می شوند superfood.
در یک سیب زمینی شیرین است میلی گرم پتاسیم.

آووکادو – 12 واقعیت های شگفت آور آووکادو

آووکادوها نیز به عنوان یک غذای فوق العاده طبقه بندی می شوند. در سالادها
یا گوآکامول عالی است که غوطه وری بسیار سالم آووکادو حاوی 502 میلی گرم پتاسیم است.

لوبیا سفید – اطلاعات در مورد انواع لوبیا

شما از آنها استفاده می کنید اگر چیلی درست کنید ، آنها را به سوپ اضافه کنید یا آنها را نگه دارید

غذای فرعی. لوبیای سفید با پتاسیم بارگیری می شود و در نصف فنجان 502 میلی گرم پتاسیم است.

ماست – ماست یونانی با دانه های چیا

بله ، این ممکن است شما را شگفت زده کند … اگر به دنبال یک میان وعده سالم هستید
سپس ماست را بگیرید. اندازه معمول یک قوطی ماست 579 میلی گرم پتاسیم است.

اسفناج – اسفناج یک غذای فوق العاده است

در سالاد ، به عنوان یک غذای فرعی ، روی همبرگر یا در یک اسموتی سبز فوق العاده
که در آن زمان اسفناج بسیار غنی از پتاسیم است. یک فنجان حاوی 839 میلی گرم پتاسیم است.

دستور پخت – اینجا کلیک کنید

منبع: naturalcuresnotmedicine.com