دانه های قهوه عربیکا – وبلاگ قهوه

بهترین دانه های قهوه عربیکا چیست و چرا؟ در اینجا چند واقعیتی وجود دارد که باید در مورد Arabica و / یا قهوه Robusta بدانید تا انتخاب کنید. نوع عربیکا در فرهنگ قهوه چه چیزی برای ما به ارمغان می آورد؟ در 100٪ محصولات سوئیسی و محلی ما ، چگونه می توانید دانه های قهوه Arabica عالی را پیدا کنید؟ همه اینها سلیقه و ترجیح است. ما از طریق محصولات خود قهوه 100٪ Arabica را آماده کرده ایم تا ایده ای از رایحه های 100٪ قهوه از همان نوع به شما ارائه دهد. بنابراین بهترین قهوه در میان قهوه های 100٪ Arabica ما چیست؟ بیایید بفهمیم

قبل از انتخاب دانه های قهوه از عربیکا

قبل از انتخاب قهوه عالی خود از محدوده عربیکا ، چه چیزی باید بدانید؟ قهوه عربیکا بلندتر از روبوستا رشد خواهد کرد. چرا؟ از آنجا که این یک گونه بسیار حساس است ، باید در ارتفاعات بیشتری پرورش یابد ، جایی که آب و هوا به اندازه کافی سرد باشد تا از توسعه گونه حمایت کند. روبوستا ترجیحاً در عربیکا نقش محافظتی داشته باشد ، زیرا در ارتفاعات کم رشد می کند ، به عنوان مثال در حدود 800 متر. گونه های زیبای ما در زمینه قهوه های تخصصی نیز پرورش داده می شوند ، زیرا در میان صدها نوع مختلف مانند Catuai ، Caturra ، Bourbon و غیره در این گروه قرار می گیرند.

لوکس موکا

به عنوان اولین انتخاب دانه های قهوه عربیکا ، ما با انتخاب موکا لوکس در 250 گرم شروع خواهیم کرد. موکا مجلل دارای یک شخصیت هماهنگ با رایحه های نان تست و شکلات است. این شراب از شرابهای عالی برزیل ، کلمبیا ، کاستاریکا ، اتیوپی ، گواتمالا و کنیا تشکیل شده است تا قهوه 100٪ عربیکا را ارائه دهد.

N ° 7 100٪ Arabica

برای انتخاب Arabica عالی ، چرا طعم N ° 7 را با رایحه های شیرین و دودی ، پوشانده شده از کف خامه ای و مخملی با هر آماده سازی نمی چشید؟ از نظر شخصیت شیرین ، N ° 7 ما را با یادداشت های خوشمزه مالت و فندق ، که با ریشه در کلمبیا ، گواتمالا و کنیا با ظرافت تقویت می شود ، ما را اغوا می کند.

قهوه آشپز

با رتبه بندی 4.8 / 5 توسط مصرف کنندگان ، یکی از بهترین قهوه های عربیکا محسوب می شود. این تفاوت خوبی بین نشاط و قدرت قهوه Arabica است. طبیعتی شیرین و با طعم شکلات ، ما ترکیبی از بهترین مواد پخش شده از برزیل ، کلمبیا و هندوراس را برای شکل دادن قهوه عالی سرآشپز به 100٪ عربیکا گردآوری کرده ایم.

باریستا طلا

آیا میکس خانه باریستای ما را می شناسید؟ این ترکیبی متعادل از نشاط و نرمی کام است. قهوه ما دارای ویژگی صاف ، با رایحه شکلات و فندق است. برای بهبود این نشاط ، ما آن را با بهترین غلات از برزیل و گواتمالا همراهی می کنیم.

شیرینی موکابیلی

عشق به قهوه موکبلی برنده ما شد. شخصیت نجیب آن و نت های غالب مالت و کاکائو به لطف کباب بور آشکار می شود. از برزیل و گواتمالا ، قهوه 100٪ Arabica ما در نهایت با لطافت و تعادل تصفیه شده کام ما را اغوا نمی کند.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *