داشتن سگ برای سلامت قلب خوب به نظر می رسد

داشتن-سگ-برای-سلامت-قلب-خوب-به-نظر-می-رسد
علائم مختلفی وجود دارد که حیوانات خانگی تأثیر خوبی بر سلامت قلب دارند.
صاحبان سگ می دانند که این همراهان چقدر گرما و آسایش به زندگی آنها می افزاید. اما ممکن است آنها ندانند که نشانه هایی وجود دارد که سگها می توانند به بهبود سلامت قلب کمک کنند.

مالکیت حیوانات اهلی خانگی و به خصوص داشتن یک سگ احتمالاً با خطر کمتری بیماری های قلبی عروقی همراه است. این بدان معنا نیست که ارتباط روشنی بین آنها وجود دارد. اما این بدان معنی است که داشتن سگ یا حیوان خانگی می تواند بخشی طبیعی از سبک زندگی شما باشد تا خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

تحقیق

. به نظر می رسد نیروی تماس نیز بخشی مهم از این “اثر حیوان خانگی” است. چندین مطالعه نشان می دهد که هنگام حیوان خانگی سگ فشار خون پایین می آید.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد مالکیت سگ با کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید مرتبط است ، که از عوامل مهم خطر بیماری قلبی عروقی هستند. یک مطالعه بزرگ که به این س addressedال پرداخته بود ، نشان داد که صاحبان سگ ها به طور قابل توجهی کلسترول و تری گلیسیرید کمتری دارند و این تفاوت ها با رژیم غذایی ، سیگار کشیدن یا شاخص توده بدن (BMI) توضیح داده نمی شود. با این حال ، دلیل این تفاوت هنوز مشخص نیست.

اثر آرام بخشی

به نظر می رسد اثر آرام بخش سگها بر روی انسان به افراد کمک می کند تا با استرس کنار بیایند. به عنوان مثال ، برخی مطالعات نشان می دهد افرادی که سگ دارند در زمان استرس واکنش های قلبی عروقی کمتری را تجربه می کنند. این بدان معنی است که ضربان قلب و فشار خون آنها کمتر افزایش می یابد و به حالت عادی برمی گردد ، که این باعث کاهش اثرات استرس بر بدن می شود.

اگر سگی دارید یا خودتان در فکر تهیه یک سگ هستید ، یک مزیت بالقوه برای سلامتی قلب یک امتیاز خوب است. با این حال ، حیوانات خانگی نباید به منظور کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی پذیرفته شوند. و اگر آماده یا قادر به مراقبت از او نیستید ، از جمله مطمئن شوید که وی به اندازه کافی ورزش می کند ، سگی را وارد زندگی خود نکنید.

ترجمه و بازگو شده توسط Harvaard Health.

Björn Ófeigs.

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *