بهترین مک بوک برای برنامه نویسی

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید بهترین برنامه نویس مک بوک هستند، می خواهند بهترین گزینه با بالاترین کارایی را در بین لپ تاپ های مختلف اپل انتخاب کنند. به همین دلیل نگاهی به چند مدل از مک بوک های پرفروش اپل می اندازیم و مناسب ترین گزینه را معرفی می کنیم.

بهترین لپ تاپ سیب برای برنامه نویسی برنامه نویسی

نرم افزار برنامه نویسی، عمدتا در اندازه کوچک و بدون نیاز به پردازش گرافیکی. یعنی بیش از هر چیز باید به عملکرد پردازنده و همچنین حافظه رم دستگاهی که خریداری می کنید توجه کنید و دستگاهی متناسب با نیاز خود تهیه کنید. البته این به معنای ضعف در قدرت پردازش نیست و حتی محصولات ارزان تری که برای کارهای سبک تری مانند برنامه نویسی مناسب هستند نیز توانایی انجام و پردازش کارهای سنگین گرافیکی را دارند.

مک بوک ایر MGN63 2020

مک بوک ایر 2020

ក្រង្រ្ន្រ្ន្រ្រ្ន

این یکی از محبوب ترین مک بوک های اپل از سری ایر است که در سال 2020 برای اولین بار با تراشه قدرتمند M1 در اختیار کاربران قرار می گیرد تا با قدرت پردازشی بالای خود یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های این سری باشد. شرکت آمریکایی. مک بوک ایر 2020 دارای یک پردازنده 8 هسته ای با 12 مگابایت حافظه کش و یک پردازنده گرافیکی 8 هسته ای است که به شما کمک می کند تا تمامی برنامه های مهندسی و برنامه نویسی را بدون کوچکترین تاخیر یا کاهش سرعت اجرا کنید.

دستگاه به عنوان بهترین لپ تاپ اپل برای برنامه نویسی با قیمتی کمتر از 60 میلیون تومان مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچی رتینا با پنل IPS و نور پس زمینه LED با رزولوشن خوب 1600×2560 محتوای بسیار با کیفیت ارائه شده است. روی شما قران می دهد. مک بوک ایر M1 همچنین از تمامی فناوری های پیشرفته و دوست داشتنی اپل از جمله True Tone پشتیبانی می کند تا محتوای نمایش داده شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

برای ذخیره سازی اطلاعات ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در خدمت شماست که برای کارهای برنامه نویسی مناسب است. اگر نگران حمل دستگاه هستید، باید بگوییم که اپل وزن مک بوک ایر 2020 را تنها به 1.2 کیلوگرم کاهش داده است، دستگاه بسیار باکیفیت است و در عین حال سبک نیز پیش روی شما قرار گرفته است. که بتوانید آن را هر جایی با خود ببرید.

مک بوک ایر MLXW3 M2 2022 LLA

نسخه 2022 مک بوک ایر اپل با تراشه M2 بهترین برنامه نویسی مک بوک در رنج قیمت 70 میلیون تومان و با امکانات فوق العاده ای که دارد می تواند تمام نیازهای شما را به طور کامل برطرف کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این لپ تاپ طراحی کاملا جدید آن است که از بریدگی های صفحه بهره می برد که به قرار دادن محتوای بیشتر در مقابل شما کمک می کند. صفحه نمایش 13.6 اینچی Liquid Retina XDR با وضوح 1664×2560 و پشتیبانی از طیف رنگی D3 و همچنین فناوری True Tone.

اپل از تراشه قدرتمند M2 در قسمت پایین بدنه استفاده کرده تا پردازنده 8 هسته ای با 20 مگابایت حافظه در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD داشته باشد.مطمئن باشید پردازش تمامی اطلاعات سریع و آسان است. اگرچه MacBook Air 2022 یک گزینه عالی برای برنامه نویسی است، اما پردازنده گرافیکی 10 هسته ای آن به قدری قوی است که می توانید نرم افزارهای صنعتی و بسیار سنگین را با این لپ تاپ اجرا کنید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه مک بوک ایر M2 می توان به پورت های USB-C با پشتیبانی از فناوری Thunderbolt 4، Wi-Fi 6، صفحه کلید جادویی اختصاصی اپل و حسگر اثر انگشت Touch ID اشاره کرد.

مک بوک پرو MNEH3 2022 LLA

مک بوک پرو 2022

برای افرادی که خواهان دستگاه قوی تر با ویژگی های بیشتر هستند، مک بوک پرو 2022 نیز گزینه مناسبی است. این محصول که بهترین لپ تاپ اپل برای برنامه نویسی تا سقف 80 میلیون تومان محسوب می شود، با تراشه انحصاری Apple M2، قدرت پردازش فوق العاده بالایی را برای شما به ارمغان می آورد و به شما کمک می کند تا تمامی دستورات مختلف را بسیار ساده و سریع اجرا کنید.

Apple MacBook Pro 2022 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با بریدگی های بالای صفحه و بدنه آلومینیومی است که به معنای کیفیت ساخت فوق العاده است. از دیگر ویژگی‌های MacBook Pro M2 می‌توان به اسکنر Touch ID و پد لمسی Force Touch اشاره کرد. ویژگی بسیار خوب این لپ تاپ آن را به یکی از پرفروش ترین انواع مک بوک برای برنامه نویسی تبدیل می کند، وجود نوار لمسی; این نوار لمسی در بالای صفحه کلید تعبیه شده است و با داشتن میانبرهای مختلف در آن به شما کمک می کند تا کارها را سریعتر انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید. به لتف وزن 1.4 کیلیگری هم می شود در همل این لتاب در ترکتم کریں کے کے

کدام مدل مک بوک برای برنامه نویسی مناسب است؟

از آنجایی که تمامی مک بوک های اپل با پردازنده های بسیار قدرتمند به بازار عرضه می شوند، تقریبا می توان تمامی آنها را برای برنامه نویسی مناسب دانست. در این میان، اگر به دنبال دستگاه‌هایی هستید که از تراشه‌های انحصاری اپل از سری M پشتیبانی می‌کنند، می‌توانید برای کارهای سنگین‌تر روی آن‌ها حساب کنید. خوشبختانه، قیمت مک بوک برنامه نویسی خاص بسیار پایین تر از مدل های صنعتی است و کاربران عمومی می توانند آن را تهیه کنند.

منبع

دیدگاه‌ها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *